مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:                                                 
کد خبر: ۷۸۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲ 12 October 2019

المپیاد ورزشی فرهنگی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در 6 رشته و دو بخش کارگری و همکاران برگزار می شود .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت : در راستای تداوم « طرح نسیم سلامت »، مرحله مقدماتی المپیاد ورزشی فرهنگی بازنشستگان بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی ، ابان ماه امسال در دو بخش کارگری و همکار برگزار می شود .
عباس نورمحمدی اظهار داشت : تمامی بازنشستگان و هم چنین مستمری بگیران (از کارافتاده کلی ‏‏‏‏‏- همسر بازمانده) اعم از زن و مرد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی با داشتن 45 سال سن  به بالا برای بانوان و 50 سال سن  به بالا برای آقایان، مجاز به شرکت در این مسابقات هستند .
المپیاد بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در 6 رشته ورزشی برگزار می شود

وی در باره رشته های این مسابقات گفت : مسابقات برای آقایان در رشته های دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و فوتبال دستی و برای بانوان نیز در رشته های های دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج و شنا برگزار می شود و متقاضیان می توانند در یکی از رشته های یادشده نام نویسی کنند .
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت : مرحله مقدماتی این مسابقات ، آبان ماه در یاسوج برگزار می شود و نفرات اول هر رشته به مرحله نهایی که در سطح کشوری برگزار خواهد شد ، معرفی می شوند.
وی در باره زمان و چگونگی ثبت نام برای شرکت در این مسابقات گفت : متقاضیان شرکت در این مسابقات  تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 30 مهر ماه 98 فرصت دارند برای ثبت نام در هر یک از رشته های المپیاد به کانون بازنشستگی شهرستان  خود و یا روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان مراجعه کنند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار