در جلسه روز چهارشنبه هفته دولت رئیس جمهور سخنانی بیان کرد که عملا به موضوع نظارت شورای نگهبان انتقاد صریح کرده است. که این سخنان رئیس جمهور با واکنش دو تن از ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد مواجه شده است.
کد خبر: ۷۸۷۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 11 October 2019
 در جلسه روز چهارشنبه هفته دولت رئیس جمهور سخنانی بیان کرد که عملا به موضوع نظارت شورای نگهبان انتقاد صریح کرده است. که این سخنان رئیس جمهور با واکنش دو تن از ائمه جمعه استان مواجه شده است.
واکنش دو امام جمعه کهگیلویه و بویراحمد به سخنان رئیس جمهور / زبان را باید طوری چرخاند که مسمومیت افکار ایجاد نکند / ترس از رد صلاحیت و هجمه ناجونمردانه
 
هجمه به شورای نگهبان ناجوانمردانه است
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امام جمعه قلعه رئیسی به حمله و هجمه به شورای نگهبان اشاره و بیان کرد : مسئوولان بیانات و سیره امام راحل و رهبر معظم انقلاب را نسبت به شورای نگهبان الگوی خودشان قرار دهند. شورای نگهبان ضامن جمهوری اسلامی است و حفظ و اقتدار و عظمت شورای نگهبان بر همگام بالاخص مسئوولان لازم است و هجمه ها به شورای نگهبان فرافکنی و توجیه ناکارآمدی و ترس از رد صلاحیت است که این ناجوانمردانه است.
واکنش دو امام جمعه کهگیلویه و بویراحمد به سخنان رئیس جمهور / زبان را باید طوری چرخاند که مسمومیت افکار ایجاد نکند / ترس از رد صلاحیت و هجمه ناجونمردانه

زبان را باید طوری چرخاند که مسمومیت افکار ایجاد نکند
امام جمعه موقت گچساران گفت: خطاب من از طرف مردم گچساران به مسئولین این است که این روزها برخی‌ها دانسته و یا نادانسته سخنرانی می‌کنند و افاضاتی هم دارند آن هم برخلاف مصالح عمومی کشورمان که باید پرسید چرا بذر نفرت و ناامیدی را در دل جوانان می‌کارید.
رشیدی‌کیا در ادامه گفت: مسوولان در آستانه انتخابات قرار داریم و موظف هستید که با کلامتان از آرامش جامعه صیانت کنید و مکلف هستید و قسم خورده‌اید و مراقب باشید که چه چیزی بر زبان جاری می‌کنید.
وی تصریح کرد: نه تنها در کشور ما بلکه در کشورهای دیگر هم مسبوق به سابقه است و به عنوان مثال شخصیتی که می‌خواهد وارد مجلس فرانسه بشود باید ۵۰۰ امضاء در مرحله اول جمع کند آن هم از نمایندگان سراسر کشور که آیا این آقا شایستگی این را دارد که به مجلس برود یا ندارد.
امام جمعه موقت گچساران اظهار کرد: برخی‌ها یک مقداری که می‌خواهند زبانشان را بچرخانند تا حدی بچرخانند که باعث مسمومیت افکار جوانانمان نشود.
واکنش دو امام جمعه کهگیلویه و بویراحمد به سخنان رئیس جمهور / زبان را باید طوری چرخاند که مسمومیت افکار ایجاد نکند / ترس از رد صلاحیت و هجمه ناجونمردانه
 
بهترین انتخابات بدون شورای نگهبان بود!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت با بیان اینکه پیروزی این جناح و یا آن جناح مهم نبوده، بلکه باید اجازه دهیم، ملت پیروز شود، تأکید کرد: باید بگذاریم همه جناح‌ها، احساس پیروزی کنند؛ باید به همه فرصت دهیم تا در این اجتماع شرکت کنند.
روحانی با اشاره به اینکه بهترین مجلس در طول تاریخ انقلاب اسلامی مجلس اول بود، اظهار داشت: در آن مجلس، نظارت به این شکل وجود نداشت و حتی شورای نگهبان و این همه دفاتر نظارتی وجود نداشت و همه از جناح‌های مختلف آمدند و ثبت نام کردند؛ حتی منافقین هم در آن انتخابات ثبت نام کردند. همچنین گروه‌هایی مانند دفتر هماهنگی، نهضت آزادی و جبهه ملی نیز ثبت نام کردند و بهترین انتخابات و بهترین مجلس ثمره آن بود.
رئیس جمهور اظهار داشت: نباید اینقدر سختگیری کرده و فشار بیاوریم و فکر کنیم هر چه این فیلتر را تنگ‌تر کنیم، نتیجه مثبت‌تری خواهد داشت.
روحانی افزود: مردم خودشان خوب می‌فهمند و بهترین ها را انتخاب می‌کنند. بویژه در انتخابات مجلس شورای اسلامی که عمدتاً محلی بوده و مردم کاندیداها را بهتر می‌شناسند و انتخاب می‌کنند.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
پس خودتان هم مواظب زبانتان باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار