در نشست انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر یاسوج چه گذشت
بعد از توافق اعضا مسعود خوبانی بدلیل برخورداری از سهمیه جانبازی بمدت یکسال برای ریاست شورای شهر یاسوج انتخاب شد .
کد خبر: ۷۷۸۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 07 September 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تاکنون دو جلسه تعیین هیئت رئیسه شورای شهر یاسوج بی نتیجه پایان یافته بود و اعضا به دلیل یه حد نصاب نرسیدن جلسه نتوانسته بودند بر سر انتخاب هیئت رئیسه به توافق برسند تا نهایتا در جلسه صبح امروز که با غیبت کیوان آشنا یکی از اعضای شورا همراه بود ، بالاخره رئیس و نایب رئیس انتخاب و انتخاب منشی هم به بررسی مدارک دو کاندید این پست موکول شود.
خوبانی رئیس شد / دهراب پور نایب رئیس / کاندیدی که به رقیب رای داد!

در این جلسه علی علی پور معاون عمرانی فرماندار شهرستان بویراحمد جهت اعمال نظارت در جلسه حضور پیدا کرد و از اعضای شورای شهر ،کیوان آشنا غایب جلسه بود .
در ادامه برای تصدی هیات رئیسه شورای شهر محمدرحیم دهراب پور و مسعود خوبانی اعلام کاندیداتوری کردند که با رای گیری اعضا هر کدام از نامزدهای ریاست شورا ۳ رای کسب کردند .
بعد از توافق اعضا مسعود خوبانی بدلیل برخورداری از سهمیه جانبازی بمدت یکسال برای ریاست شورای شهر یاسوج انتخاب شد .
خوبانی رئیس شد / دهراب پور نایب رئیس / کاندیدی که به رقیب رای داد!

برای تصدی نایب رئیسی شورای شهر یاسوج ،محمدرحیم دهراب پور و فرشاد نگین تاجی نامزد این سمت شدند که پس از اعلام نتیجه دهراب پور به عنوان نتیب رئیس شورای شهر انتخاب شد.
نکته جالب اینجاست که از مجموع 6 رای اخذ شده ، دهراب پور هر 6 رای را کسب کرده است یعنی فرشاد نگین تاجی که رقیب وی بود هم به دهراب پور رای داده است! نگین تاجی در این خصوص به تابناک گفت " به حرمت سوابق ، تجربیات و سن و سال ، رای خود را به دهراب پور دادم.
در خصوص عضو دیگر هیئت رئیسه ، فرشاد نگین تاجی و سید هدایت اکبری نامزد سمت منشی شورا شدند که هر کدام ۳ رای کسب کردند و قرار شد برای بررسی مدرک تحصیلی بالاتر این دو نفر مدارک خود را تحویل نماینده فرمانداری در این جلسه دهند .
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تنگ پیرزال
|
United States
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
جونم‌صداقتتودکترعزیز..انشالله که موفق باشی خوبانی عزیز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
سهمیه جانبازی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار