مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد:
کارفرمایان واحدهای تولیدی ، صنعتی و خدماتی حداکثر تا سیزدهم شهریورماه جاری فرصت دارند  از طرح بخشودگی جرایم حق بیمه استفاده کنند.
کد خبر: ۷۷۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ 28 August 2019

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: این طرح با هدف حمایت از کارگران و کمک به کارفرمایان خوش حسابی که حق بیمه کارگران زیرپوشش خود را به صورت منظم و مطابق با قانون به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌کردند ، اما به دلیل بروز مشکلات ناخواسته از جمله حوادث و بلایای طبیعی، تحریم‌های ظالمانه و نوسانات نرخ ارزی با مشکل مواجه شده و از پرداخت حق بیمه و ایفای تعهدات خود در قبال نیروی کار بازمانده‌ و مشمول جریمه شده اند ، از سیزدهم خرداد سال جاری آغاز شد .
عباس نورمحمدی  ۱۳ شهریور را آخرین مهلت بهره‌ مندی از مزایای این طرح بیان کرد و گفت : کارفرمایانی که دارای جرایم مربوط به بدهی‌های قبل از 29 اسفند 1396 هستند ، می‌توانند در فرصت باقی مانده با ارائه مدارک و مستندات مورد تایید  سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه‌ها ، فرمانداری ها و بخشداری‌ها مبنی بر تأیید دلایل وقوع بحران و نامه کمیته رفع موانع تولید ، نسبت به پرداخت و یا تقسیط بدهی قطعی شده خود اقدام کنند.
وی از کارفرمایان خواست در فرصت اندک باقی مانده به شعب تامین اجتماعی استان مراجعه و نسبت پرداخت یا تعیین تکلیف بدهی خود و استفاده از مزایای این طرح اقدام کنند. 
وی در باره بدهی کارگاه‌هایی که در سال 97 به یکی از دلایل یادشده  دچار مشکل شده و مشمول پرداخت جریمه شده باشند ، اظهار داشت : این کارفرمایان تا سه ماه از تاریخ وقوع دلایل ابرازی مهلت دارند نسبت به ارائه مدارک خود به شعب تأمین اجتماعی اقدام و از تسهیلات بخشودگی جرایم بهره‌مند شوند .

نورمحمدی افزود: چنانچه کارفرمایان توان پرداخت یکجای بدهی خود را نداشته باشند، می‌توانند درخواست تقسیط بدهی خود را به شعبه مربوطه ارائه کنند که در این صورت پس از بررسی شرایط ، بدهی آنها از ۱۲ تا ۳۶ ماه قابل تقسیط خواهد بود.
 
کارفرمایان تا ۱۳ شهریور برای استفاده از طرح بخشودگی جرایم بیمه ای فرصت دارند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار