کد خبر: ۷۷۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲ 25 August 2019
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد و دویست میلیون تومان در هفته دولت خبرداد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد،محمود باقری ظهر امروز یکشنبه ۳شهریور ماه ۹۸در جمع خبرنگاران گفت: از تعداد این پروژه ها ، ۴پروژه با اعتبار ۱۴میلیارد وسیصد میلیون تومان در حوزه گردشگری در شهرستانهای کهگیلویه وبویراحمد کلنگ زنی می شود.
عضو کارگروه سرمایه گذاری در کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه بیشتر پروژه های هفته دولت در راستای افزایش زیر ساخت های گردشگری استان است اظهارکرد: ۳پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان در حوزه صنایع دستی و گردشگری نیز در استان افتتاح می شود.
باقری هدف از اجرای این پروژه ها را ایجاد اشتغال زایی و توسعه صنعت گردشگری در کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد و افزود: اجرای این پروژه ها بیش از ۷۶نفر اشتغالزایی برای مردم استان بهمراه دارد.
وی کلنگ زنی۲اردوگاه گردشگری،۲بومگردی،و افتتاح یک کارگاه بزرگ صنایع دستی،یک آموزشگاه آشپزی و یک مجتمع اقامتی و پذیرایی را از مهم ترین پروژه های قابل افتتاح و کنگ زنی در هفته دولت عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار