کد خبر: ۷۷۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱ 22 August 2019
معاون دادستان یاسوج گفت: شعبه ما در دادگستری به شعبه ویژه مرغ تبدیل شده و هر تعطیلی که می‌شود باید استرس بازار را داشته باشیم.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام محمدصدرا ادیبان در نشست پیش از ظهر امروز ستاد تنظیم بازار در خصوص قیمت مرغ گفت: قیمت مرغ آن چیزی که در واقعیت است با آنچه در جلسات گزارش می‌شود متفاوت است.
معاون دادستان خطاب به کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شما سومین استانداری هستید که به موضوع مرغ ورود پیدا می‌کنید و ما وضعیت مرغ و مشکلات آن را مطرح می‌کنیم، مشکلات بازار مرغ به اندازه حاد است که نتوانستیم یک روز به مرخصی و مسافرت برویم.
وی بیان کرد: مشکلات ما مایحتاج مردم است با گزارشی که جهاد و سایر دستگاه‌ها ارائه می‌دهند باید مشکلی در بازار وجود نداشته باشد قیمت مرغ در سطح کشور 12 هزار تومان اما در استان مرغ کیلویی 18 هزار تومان هم به فروش می‌رسد.
این مسوول عنوان کرد: دستگاه قضا علی‌رغم اینکه وظیفه‌ای در این زمینه ندارد اما به موضوع ورود پیدا کرده و کارمان شده رسیدگی به وضعیت برنج، قند و مرغ!در استان بعضی مدیران خوب و زیبا حرف می‌زنند طوری که انگار در شمال اروپا هستیم اما بازار را که مشاهده می‌کنیم شبیه به حلب است.
ادیبان با تأکید بر اینکه مدیران در نشست‌ها گزارش مطابق با واقعیت‌ها ارائه دهند، گفت: ارائه گزارش واقعی از مشکلات بازار، منجر به تصمیم‌گیری بهتر مسوولان می‌شود.
معاون دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خوراک دام با ارز دولتی است اما مرغداری‌ها خوراک با ارز آزاد خریداری می‌کنند، گفت: چرا واحدهای مرغداری دنبال تهیه خوراک دولتی نیستند و خوراک آزاد تامین می‌کنند باید دید سود این کار به جیب چه کسی می‌رود و چه فردی واسطه است؟
وی خطاب به استاندار با اشاره به اینکه قیمت اجناس در یاسوج به مناسبت‌ها ختم می‌شود، عنوان کرد: قیمت اجناس در عید فطر، روز جمعه و پنجشنبه، عید نوروز و دیگر مناسبت‌ها متفاوت است و باید در این ایام مغازه به مغازه بازرسی و جریمه کنیم.
ادیبان با بیان اینکه مرغداری‌ها خدمات خوبی از دولت دریافت کرده‌اند، افزود: مرغداری‌ها زمین و تسهیلات برای ساخت و ساز دریافت کردند اما زمانی که باید به مردم خدمت ارائه دهند می‌گویند ضرر می‌کنیم.
وی عنوان کرد: قیمت نهایی مرغ 12 هزار و 900 تومان است اما روز جمعه به 20 هزار تومان هم می‌رسد چطور روزهایی که مرغ 11 هزار تومان عرضه می‌شود ضرر و زیان نمی‌کنند؟
معاون دادستان در پایان خاطرنشان کرد: در کشور قیمت مرغ مشخص است اما یاسوج اینجا ساز خودش را می‌زند، شعبه ما در دادگستری به شعبه ویژه مرغ تبدیل شده و هر تعطیلی که می‌شود باید استرس بازار را داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار