طی سخنانی رسانه ای اعلام شد:
سبحانی می گوید : طیف اصولگرایان قطعا با این شرایط من را انتخاب خواهند کرد چرا که بعد از آقای هدایت خواه من نفر دوم این جبهه در شهرستان های بویراحمد و دنا هستم ضمن اینکه اقبال عمومی از آقای فرخیانی کم بود .
کد خبر: ۷۷۰۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ 10 August 2019
مدتی است که اصولگرایان بویراحمد ، رسما فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز کرده اند که در این میان برخی واکنش ها هم بوجود آمده است. از انجایی که نشست طیف هدایتخواه منجر به خروجی فرخیانی به عنوان کاندیدای این گروه از اصولگرایان شد ، دیگر اصولگرایان این حوزه یکی یکی مخالفت خود را با این انتخاب اعلام کرده و اظهار داشته اند که به هیچ وجه چنین خروجی را قبول ندارند . در طی هفته های گذشته ابتدا طیف مهدی روشنفکر ، چنین خروجی را به رسمیت نشناختند و از هم اکنون راه خود را نسبت به چنین خروجی جدا کرده اند اما در ادامه مشخص شد که دیگر بزرگان اصولگرایان بویراحمد هم نسبت به چنین موضوعی نظری کاملا متفاوت از طیف هدایتخواه دارند.
رحیم سبحانی که یکی از افراد تاثیرگذار جبهه اصولگرایی در بویراحمد و دنا است در مصاحبه ای رسما اعلام حضور به عنوان کاندیداتوری نموده است و در این خصوص می گوید : پس از هدایتخواه که چهره اول و سرشناس جبهه ی اصولگرایی شهرستان و استان است ، نفر دوم این جریان در بویراحمد و دنا هستم و اطمینان دارم با اعلام حضور من در انتخابات ، اصولگرایان مرا به عنوان گزینه نهایی این جریان انتخاب خواهند کرد.
سبحانی که از چهره های برجسته اصولگرایان بویراحمد و دنا است ، دور گذشته علیرغم ثبت نام در اولین روز با حضور ناگهانی ستار هدایت خواه در این عرصه کناره گیری خود را اعلام کرد .
 
نفر دوم اصولگرایان بویراحمد و دنا وارد کارزار انتخاباتی می شود

سبحانی ۵۲ ساله فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی که از جانبازان جنگ تحمیلی است که صراحتا خود را اصولگرا معرفی می کند و بر این اعتقاد است که بنا به اعلام عدم حضور ستار هدایت خواه ، طیف اصولگرای شهرستان بویراحمد و دنا از وی حمایت می کنند .
در همین ارتباط وی می گوید : بنا به آنچه که اتفاق افتاده است گزینه معرفی شده اصولگرایان نمی تواند خروجی این جریان باشد چرا که خود وی اعلام کرد اگر اقبال عمومی از وی کم بود در صحنه حضور نخواهد داشت ضمن اینکه شناخت مردم نسبت به آقای فرخیانی بسیار کم است .
سبحانی که در جمع خبرنگاران رسما حضور خود را اعلام کرد به آنان گفت : بنا به وضعیت نابسامان فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی مردم منطقه بنا به فرموده رهبری مبنی بر نوگرایی بر خود تکلیف دانستم در انتخابات حضور پیدا کنم .
رحیم سبحانی در ادامه ضمن انتقاد از قوم گرایی و طایفه گرایی عنوان می کند : همه این ها باعث پسرفت در جامعه خواهند شد بهتر است از دامن زدن به این مسائل بپرهیزیم و ضمن خروج از مسایل جغرافیایی و قومی به سمت توسعه حرکت کنیم .
وی با تاکید بر ظرفیت های ناب استان در زمینه های گوناگون اظهار داشت: متاسفانه علیرغم برخورداری از منابع عظیم خدادادی هنوز در زمره مناطق محروم هستیم که برای برون رفت از وضعیت کنونی نیاز به فعالیت و تدبیر بیشتر داریم .
سبحانی گفت : طیف اصولگرایان قطعا با این شرایط من را انتخاب خواهند کرد چرا که بعد از آقای هدایت خواه من نفر دوم این جبهه در شهرستان های بویراحمد و دنا هستم ضمن اینکه اقبال عمومی از آقای فرخیانی کم بود .
رحیم سبحانی اضافه کرد : چندین مورد با آقای روشنفکر درخواست گفت و گو داشتیم ولی ایشان بنا به دلایل نامعلوم حاضر به گفت و گو نشد اما من اصرار دارم با توجه به شناخت بیشتر مردم از من ایشان بنده را در انتخابات برای پیروزی اصولگرایان همراهی کنند .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Norway
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
شک نداشته باش که ماندن شما منتج به خیر و موفقیت می شود
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
اخ و بخت اصول گرایان دیگه بعد از هدایتخواه نابودند
قیصری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
آقای سبحانی انسانی بزرگ وتحصیل کرده‌اند میباشد. اگر بهتر از گزینه های دیگر نباشد کمتر از آنها نیست. بنده چندین مرتبه با ایشان برخورد کاری داشتم بسیار انسانی فرهیخته وشایسته میباشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار