نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی رويكرد دولت يازدهم در زمينه توجه به روستاهاي مناطق محروم را خوب ارزيابي كرد.
کد خبر: ۷۶۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳ 02 August 2019
رييس كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي گفت:تحقق اقتصاد مقاومتي در گرو عمران و آباداني روستاها است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ايرنا، غلامرضا تاجگردون روز پنجشنبه در آيين تجليل از شوراها و دهياري هاي گچساران و باشت با اشاره به نقش روستاها در دستيابي به اهداف توسعه پايدار افزود: شكوفايي اقتصاد روستاها مستلزم توسعه زيرساخت هاي رفاهي مناطق روستايي است.

وي رويكرد دولت يازدهم در زمينه توجه به روستاهاي مناطق محروم را خوب ارزيابي كرد.

رييس كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: 70 ميليارد ريال براي توسعه امور زيربنايي مانند راه ها، گازرساني و طرح هاي هادي در روستاهاي گچساران در سال گذشته هزينه شده است.

تاجگردون از دولتمردان خواست براي تامين قير مورد نياز طرح هاي روستايي تلاش بيشتري كنند.

وي با اشاره به اختصاص يك ميليارد ريال براي بهسازي معابر روستاهاي شهرستان باشت افزود: توجه به روستاهاي مناطق محروم نيازمند تغيير ساختاري جدي است.

تاجگردون با اشاره به نامگذاري امسال به نام دولت و ملت، همدلي و هم زباني ابرازاميدواري كرد: با مشاركت جدي خيرين، دولت و مجلس بتوان در آينده نزديك شاهد آباداني بيشتر مناطق روستايي بود.

همايش تجليل از شوراهاي مناطق شهري و روستايي گچساران و باشت با حضور مسوولان كشوري و استاني در سالن آزادي شهر دوگنبدان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار