کد خبر: ۷۵۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ 18 June 2019

پویش سه شنبه بدون خودرو در شهرستان کهگیلویه و در دهدشت در حالی برگزار شد که حضور و استقبال مدیران در آن بسیار کم رنگ و محدود به دو مدیر بود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری فارس ، با هدف ترغیب مردم و مسؤولان به استفاده از دوچرخه برای عبور و مرور پویش سه شنبه‌های بدون خودرو از امروز در دهدشت کلید خورد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس اداره ورزش و جوانان تنها مدیرانی بودند که به پویش پیوستند و به جای استفاده از خودرو با دوچرخه به محل کار رفتند.

علیرضا خوشخونژاد فعال اجتماعی و محیط زیست دراین باره گفت: پویش سه شنبه بدون خودرو با هدف استفاده کمتر از خودرو و فرهنگ‌سازی تردد با دوچرخه راه‌اندازی شده است.

مسؤول سازمان مردم نهاد بلادشاپور گفت: امروز نخستین پویش برگزار شد که امیدوارم در هفته‌های بعد شاهد حضور بیشتر مسؤولان و مردم باشیم.

وی افزود: با اطلاع‌رسانی بیشتر و فراخوان سعی خواهیم کرد جمعیت زیادی را به پویش دعوت کنیم تا حداقل در روزهای سه شنبه به جای استفاده از خودروی شخصی که باعث آلودگی هوا می‌شود گزینه‌های جایگزین از جمله دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی برای انجام امورات روزمره مورد استفاده قرار گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار