یادداشت ارسالی مخاطبان
متاسفانه استان ما بالاخص شهرستان کهگیلویه بزرگ در چند دهه اخیر بخاطر همین نوع تفکر مذموم شخصی نگری و عدم توجه به کارهای عام المنفعه از قافله توسعه و پیشرفت عقب افتاد و آنچه که به عنوان بیکاری فزاینده و توسعه نیافتگی مشاهده میشود محصول همین نوع تفکر است.
کد خبر: ۷۵۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵ 17 June 2019
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
هاشمی پور را دریابیم،توسعه کهگیلویه بزرگ را در پای خواسته های شخصی ذبح نکنیم

سعادت و پیشرفت هر جامعه و بلکه هر فردی معلول  نوع تفکر و نگاه  آن فرد و جامعه است و این دو با هم رابطه مستقیمی دارند.
اگر نگاه ما نگاهی فراگیر و آینده نگر باشد قطعا خروجی آن توسعه و پیشرفت خواهد بود و در سویی دیگر اگه نگاه ما فردی و شخص نگر باشد قطعا در آن خیری برای جامعه و نسل آینده نخواهد بود.
متاسفانه استان ما بالاخص شهرستان کهگیلویه بزرگ در چند دهه اخیر بخاطر همین نوع تفکر مذموم شخصی نگری و عدم توجه به کارهای عام المنفعه از قافله توسعه و پیشرفت عقب افتاد و آنچه که به عنوان بیکاری فزاینده و توسعه نیافتگی مشاهده میشود محصول همین نوع تفکر است.
باید گفت بانیان این نوع تفکر که سالیان درازی در قامت وکیل مردم در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند متهم ردیف اول شرایط موجود کهگیلویه بزرگ میباشند که چنین فرهنگ غلطی را در بین جامعه نهادینه کردند و متاسفانه از آن به عنوان کارنامه درخشان دوره کاری خود یاد میکنند.
به راستی آنچه که امروز از فقر،توسعه نیافتگی و بیکاری در کهگیلویه بزرگ شاهدیم آیا دلیلی جزء این نوع نگاه در گذشته دارد؟؟
آیا نسل جوان ،تحصیلکرده و جویای کار ،چوب چنین تفکری را    که مسبب شرایط امروز جامعه ماست نمیخورند؟؟؟
آیا جزء این است که فرد محوری و شخصی نگری اجازه نداد کارهای اساسی و اشتغال زایی پایدار شکل بگیرد و عده ای محدودی با چنین نگاهی  به شکل موقت و برای چند صباحی دور از خانه مشغول به کار شدند که این خود نه تنها مشکلی را حل نکرد بلکه مشکلات فزاینده ی اجتماعی و خانوادگی را با خود به دنبال داشت و البته واکاوی آن در مجال این یادداشت نمیگنجد.
به هر روی امروز هاشمی پور با تمام توان و تجربه خود عبور از این نوع نگاه واپسگرا را کلید زده و در این مسیر قدمهای بزرگی در جهت کارهای عام المنفعه و اشتغالزا برداشته،برای ادامه این مسیر میطلبد جوانان،جامعه دانشگاهی،دانشجویان،نسل جوان،معتمدین و همه کسانی که دل در گرو توسعه و پیشرفت کهگیلویه بزرگ دارند یاریگر او باشند تا ان شاءالله نتیجه ی مطلوب که همان توسعه ی پایدار کهگیلویه بزرگ میباشد  حاصل گردد.
بیاییم اگر خیر و صلاح خود و آینده دیار و فرزندانمان را میخواهیم با خط کشیدن بر روی خواسته های شخصی این تفکر توسعه گرا را نهادینه کرده و از  توان و تجربه هاشمی پور برای پیشرفت منطقه ی خود استفاده کنیم و خدای ناکرده هاشمی پور را در پای منافع و خواسته های شخصی خود ذبح نکنیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
متاسفانه هاشمی پور خودش هم نمی داند چه می گوید و چه می کند!!! او به چپ و راست حمله می کند غافل از اینکه به هر حال چه بخواهیم چه نخواهیم چپ و راست وجود دارد در ثانی هاشمی پور به شدت به تاجگردون چسبیده است نماد چپ! بناباین هاشمی پور فکر نکند مردم نمی فهمند!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
بیامرزه پدر و مادرش را . چپ و راست مردم را نابود کرد.
آقای بهمئی ، یعنی چی چسبیده به تاجگردون ؟
قدرت و نفوذ عدل خیلی بیشتر از تاجگردون هستش تا جایی که با وجود ناهمسوئی دولت پیشرفت پروژه هاش جلوتر از تاجگردونه
بعدش هم تاجگردون کجاش نماد اصلاح طلب هست؟
تاجگردون معروفه به اصلاحطلب در گچساران و اصولگرا در تهران
هم وطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
عزیز دل ، نماینده اونیه که هم کار عمومی و توسعه ای انجام بده هم کار شخصی ، بنظرت وقتی یک فرد ده جا حقش خورده میشه و هیچ فریادرسی نداره ،باید کی به دادش برسه ؟ رقیبان آقای هاشمی کلا برنامه گذاشتن دارن لیست میدن به ادارات برا استخدام طرفدارا و حامیان خودشون و در واقع دارن رای جمع میکنن ، ولی طرفدارای آقای هاشمی به راحتی حقشون خورده میشه و هیچکسی ازشون دفاع نمیکنه ، چرا؟ چرا نباید آقای هاشمی از حق طرفدارا و حامیان خودش دفاع کنه ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار