استاندار در دیدار چهره به چهره با برخی مراجعه کنندگان به دفتر معاونت ها و واحدهای استانداری از پیگیری مطالبات و حل مشکلات خبر داد.
کد خبر: ۷۵۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 17 June 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اولین روز کاری خود به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی ،معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور اقتصادی در بازدید از بخشها و واحدهای مختلف استانداری گفت: مدیران از آوردن گل ،هدیه،شیرینی و نصب بنر تبریک در معابر ،میادین شهر و جلوی استانداری خودداری کنند.
حسین کلانتری عنوان کرد: در سال‌های اخیر شاهد افزایش تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی مردم هستیم لذا به مدیران توصیه می‌کنم با توجه به این شرایط از هزینه‌های اضافی  خودداری کنند و تنها خدمت به مردم را سرلوحه قرار دهند.
وی با تاکید بر اینکه همه مدیران استان تلاش خود را برای خدمت به مردم دوچندان کنند، گفت: مردم ما شایسته بهترین خدمت هستند و باید با تلاش بی‌وقفه به آنها خدمت کنیم.
مقارم ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با مشکلات استان در همه حوزه ها آشنایی دارم و در تلاشیم با تمام توان و ظرفیت و استفاده از  همه پتانسیلهای انسانی در راستای تقویت زیرساخت‌ها گام برداریم و امیدوارم برنامه‌ریزی‌ها برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد با همکاری همه مدیران خدوم استان میسر شود.
کلانتری همچنین در بازدید از میز خدمت استانداری با بیان اینکه یکی از اولویتهای مهم و اساسی دولت خدمت صادقانه و مستقیم و پاسخگویی به مطالبات مردم است گفت: باید تلاش شود آنگونه که شایسته مردم استان است خدمت رسانی شود و همه باید با وحدت،انسجام و همدلی در راستای حل مشکلات قدم بردارند.
گفتی است استاندار در دیدار چهره به چهره با برخی مراجعه کنندگان به دفتر معاونت ها و واحدهای استانداری از پیگیری مطالبات و حل مشکلات خبر داد.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
متاسفانه اولین ضعف یک مدیر نداشتن تیم مدیریتی همراه خود است چون اگر تیم مدیریتی همراه نداشته باشد نمی تواند تغییر بوجود آورد و از نظر مدیریت باید غرق در تیم مدیریتی قبلی و جو قبلی قرار گیرد و این یعنی دست مدیر بسته است و نمی تواند کاری انجام دهد و کارآمد نخواهد بود بنابراین جناب آقای کلانتری با جامعه ی ایرانی آشناست باید بداند که هیچ مدیری تمایل به پیاده شدن ندارد و باید او را پیاده کرد حداقل با تغییر در معاونت ها و فرماندارها و مدیرکل ها و بخشدار ها و ...تغییر را شروع کرد و گرنه تغییرت خواهند داد!!!!!! و در نتیجه به روزمرگی و ناکارآمدی و غیراثربخش تبدیل خواهی شد!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار