مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام؛
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: گندم کارانی که موفق به دریافت مطالبات خود نشده اند برای پیگیری علت آن به مراکز خریدی مراجعه کنند.
کد خبر: ۷۵۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 16 June 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ کامران سلیمان پور  اظهار داشت: عمده علت عدم پرداخت مطالبات کشاورزان به خاطر وجود نواقص در ثبت نام سامانه بانکی است و بانک های عامل مطالبات گندمکاران دارای مدارک و ثبت نام کامل را پرداخت کرده اند.

وی افزود: وقتی کشاروزان اطلاعاتی از قبیل تعیین دقیق سطح یا پهنه بندی مزارع، درج شماره حساب، کد ملی و … را در سامانه بانکی که مراکز خرید به آنها داده ثبت نمی کنند یا اشتباه درج می کنند هیچ گونه مطالبه ای به حساب آنها پرداخت نمی شود.

سلیمان پور یادآور شد: اطلاعات گندمکاران وقتی ناقص باشد بانک های عامل امکان پرداخت مطالبات خرید گندم به کشاورزان را ندارند و آنها باید برای اصلاح و بازنگری اطلاعات ثبت شده خود به مراکز خریدی که گندم را تحویل داده اند مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام تاکید کرد: همه یا بخش قابل توجهی از مطالبه گندم کارانی که تا تاریخ ۱۶ خردادماه جاری روند ثبت نام خود در سامانه های بانکی را بدون نقص انجام داده اند پرداخت شده است.

وی گفت: از ابتدای برداشت گندم تاکنون سه هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال معادل ۹۰ درصد مطالبات گندم کاران مناطق گرمسیری که عملیات برداشت و خرید در آنها اتمام یافته پرداخت شده و کشاورزانی که هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده اند برای اصلاح فرایند ثبت نام بانکی خود اقدام کنند.

سلیمان پور افزود: فرایند برداشت و خرید گندم در مناطق گرمسیری مهران، دهلران، آبدانان و بخش های عمده ای از شهرستان های دره شهر و بدره به اتمام رسیده و هم اکنون در نقاط سردسیر و معتدل عملیات برداشت و خرید گندم آغاز شده است.

وی اظهار داشت: ۲۲۳ هزار تن گندم از کشاروزان استان ایلام خریداری شده که که هفت هزار تن آن را گندم دروم و مابقی آن را گندم معمولی تشکیل داده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار