مردم روستای ده برآفتاب در پی نادیده گرفتن مشکلات روستای خود از طرف مسئولین آن هم عمدی ! اعلام کرده اند که در آینده افشاگری خواهند کرد.
کد خبر: ۷۵۳۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 13 June 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مردم روستای ده برآفتاب در پی نادیده گرفتن مشکلات روستای خود از طرف مسئولین آن هم عمدی ! اعلام کرده اند که در آینده افشاگری خواهند کرد.

فارس طی گزارشی نوشت : داستان امروز ما در مورد پلی است بر روی رودخانه بشار که بنا به قول مردم ده‌برآفتاب سال 59 احداث شده و عبور و مرور مردم و کشاورزان برای حضور در مزارع از روی این پل امکان‌پذیر است.

بنا به گفته یکی از کشاورزان بیش از 200 تا 300 هکتار از مزارع کشاورزی مردم ده‌برآفتاب در آن سوی پل و در مجاور جاده یاسوج - اصفهان قرار دارد که در صورت بسته شدن پل، امکان تردد کشاورزان وجود ندارد.

دهیار روستای ده‌برآفتاب در این خصوص به خبرنگار ما گفت یکی از پایه‌های پل شکسته شده و عبور و مرور روی آن خطرناک است که از مسؤولان خواسته‌ایم به دلیل خطر سقوط به رودخانه و ایجاد حادثه‌ای ناگوار یا این پل برای همیشه بسته و برای پیاده‌روی استفاده شود و یا این که مسؤولان راه و شهرسازی نسبت به تعمیر آن اقدام کنند.

 

بنابر این گزارش ، بسیاری از مردم و به خصوص جوانان ده‌برآفتابی معتقدند که مسؤولان به دلایل خاص نسبت به رفع مشکلات این روستا اقدامی انجام نمی‌دهند که به موقع خود این گونه بی‌توجهی و رفتار خاص مسؤولان با مردم ده‌برآفتاب رسانه‌ای خواهد شد.

برچسب ها: ده برآفتاب ، افشاگری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار