در جلسه هیئت دولت مطرح شد:
رئیس جمهور طی سخنانی کوتاه به بیان خصوصیاتی از استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و البته در بخش هایی از سخنان خود که می توان از آن به دلایل و انتظارات رئیس جمهور برای این انتصاب عنوان کرد ، ضمن بیان مهمترین موضوعات کهگیلویه و بویراحمد ، توصیه هایی هم به کلانتری برای کمک به توسعه استان و خدمت به مردم آن داشته است.
کد خبر: ۷۵۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ 12 June 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پس از انتخاب حسین کلانتری به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد که با رای اعتماد امروز هیئت دولت ، رئیس جمهور طی سخنانی کوتاه به بیان خصوصیاتی از استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و البته در بخش هایی از سخنان خود که می توان از آن به دلایل و انتظارات رئیس جمهور برای این انتصاب عنوان کرد ، ضمن بیان مهمترین موضوعات کهگیلویه و بویراحمد ، توصیه هایی هم به کلانتری برای کمک به توسعه استان و خدمت به مردم آن داشته است.
 
توصیه های روحانی به استاندار کهگیلویه و بویراحمد
 
بنابر این گزارش ، حسن روحانی در جلسه هیئت دولت گفت : وی به عنوان نیرویی خستگی ناپذیر شهرت دارد و استان کهگیلویه و بویراحمد نیز نیازمند عنصر فعال اجرایی است تا استعداد ها و ظرفیت های استان را برای استان و کشور فعال سازد.
روحانی در ادامه افزود :  این استان دارای مردمانی وفادار و انقلابی است و در دفاع مقدس حضور فعالی داشتند و امروز هم برای آبادانی کشور در صحنه هستند.
رئیس جمهور در ادامه گفت : کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ گردشگری ، دامداری ، باغداری و میوه از مراکز مهم کشور است و می تواند نقش خوبی برای تامین نیازمندی های کشور داشته باشد.
روحانی در پایان اظهار داشت : مردم استان برای تکمیل فرودگاه ، مسائل جاده ای و نیازمندی های عمومی شان مطالباتی دارند که باید مورد توجه قرار بگیرد و آقای کلانتری نیروی فعال و آشنا به استان است و با روحیه بسیار بالا قطعا می تواند در استان کهگیلویه و بویراحمد تحول ایجاد کند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار