والله مدیری که پس از این حوادث عذرخواهی نکند و عطای صندلی مدیریت را به لقایش نبخشد و استعفا ندهد از جرگه اخلاق و انسانیت بدور است.
کد خبر: ۷۵۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴ 07 June 2019

آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
مدیریت فشل و ناکارآمد اداره کل راه و شهرسازی پاسخگوی خونهای به ناحق ریخته باشد
هر روز و هر ماه و هر هفته بخاطر جاده های غیر استاندارد شاهد داغدار شدن خانواده ای هستیم که تفریح عیدانه آنها را به داغی ابدی و سنگین مبدل میکند.
به راستی مجموعه مدیران مرتبط،،استاندار بی کفایت و معاونت فنی استانداری،مدیرکل راه و شهرسازی امشب راحت سر بر بالین می نهند، که اگه اینچنین باشد از انسانیت و شرافت و اخلاق انسانی به دورند.
والله مدیری که پس از این حوادث عذرخواهی نکند و عطای صندلی مدیریت را به لقایش نبخشد و استعفا ندهد از جرگه اخلاق و انسانیت بدور است.
هیهات اگه ادعای مسلمان بودن دارند و پس از این حوادث بی تفاوت عبور کنند.
ننگ باد بر پستی که خون بهایش  داغدار کردن خانواده ای باشد،نفرین بر صندلی و مقامی که خون بهایش پرپر شدن کودکان معصوم باشد،ذلت و ننگی فراتر از این نیست که یک مدیر بخاطر بی کفایتی و نالایق بودن خود مسبب ریخته شدن خون بیگناهی و عزادار شدن خانواده ای باشد،شرم باد بر مدیری که اینهمه مصیبت و درد را ببیند و بی تفاوت باشد.
به راستی این مردم مظلوم و محروم تاوان چه گناه نکرده ای را پس میدهند،شرم باد بر کسی که بخاطر قدرت طلبی و سیاسی کاری مدیری بی کفایت و ناکارآمد را بر سرنوشت مردم حاکم میکند تا اینچنین با جان و مال مردم بازی شود.
شرم باد بر مدیری که برای حفظ صندلی ریاست نگاه جزیره ای و بخشی دارد و از عدالت و انصاف و شرافت بدور است.
شرم باد بر مدیری که برای راضی نگه داشتن اربابش بر سر جان و مال مردم معامله میکند.
والله اگه مدیری از شرم و خجالت اینهمه مصیبت دق نکند و نمیرد از اخلاق و انسانیت بدور است.
والله اگه مدیری از ناکارآمدی خود در قبال جان و مال مردم در پیشگاه خداوند استغفار نکند از مسلمانی به دور است.
بیایید قبل از این که مدیر باشیم ،انسان باشیم،بیایید قبل از اینکه مدیر باشیم مزین به اخلاق انسانی ،انصاف و عدالت باشیم.
بیایید قبل از این که مدیر باشیم اگر در خود توانایی خدمت به خلق الله را نمی بینیم از پست و صندلی ریاست صرف نظر کنیم و در یک کلام بیایید اگر مسلمان نیستیم آزاده باشیم.
امیر محبی فر ۱۸ خرداد ماه ۹۸.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
این چرت و پرتا چیه می نویسی شیخ .......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
آقای عزیز چنین جاده ای نباید وجود داشته باشد
بستنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
فقط مدیران استعفا بدن ؟؟؟نماینده استعفا بده؟؟؟
انصاف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
جناب محبی درسته ننگ باد مدیران نا کارامد ، ننگ باد استاندار بی کفایت اما ننگ هم باد ان وکیل المله ای که ۴ سال است دو تا لودری را برای فریب افکار عمومی در آب حیات بدون کمترین پیشرفتی قرار داده و هر ماهی یک بار به مردم وعده میده که هفت روز دیگر پیمان کار تعیین تکلیف نهایی میشه ... اگه درصدی از این وعده ها عملی می شد اکنون این خانواده کلا نابود نمی شد....
خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
مدیرکل های این استان فقط گچساران را بلد هستند از ترس تاجگردون
واقعا ننگ بر این مدیران. بی وجدان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
اگه سازمان بازرسی وجود داشته باشه و اگه کارشناسان آن سازمان تخصصی در زمینه عمران داشته باشند برای همه معلوم میشه که دولت تو این جاده برای مردم هزینه کرده ولی با یک نقشه ای مربوط به سی سال پیش و آن هم یک راه روستایی درجه سه و بعلت عدم نظارت صحیح این جاده تبدیل به یک کشتارگاه شده
صوت العداله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
بله قبوله که جاده سخت العبوره بله که باید جاده دارای حداقل های استاندارد باشه اما به همت دولت احمدی نژاد و پشت کارهای نماینده ی عام المنفعه آقای بزرگواری و بعدا آقای خادمی استاندار سابق ، این جاده آسفالت شد و ایلات و طوایف مختلف مشایخ ، بایاری ، ساداتی بابکانی ، نرمابی ، زنگوایی ، تاس احمدی ، دیلگانی ، فارسی ، اولاد میرزاعلی ، بادلانی ، سرکوهکی ، زیلایی ، تامرادی و ... در مناطق سردسیری طسوج ، سادات ، دیلگان ، بابکان ، زنگوا ، چنار ، سرچنار ، دم چنار ، زیزی ، میان تنگان ، نرماب ، لوداب و .... دارای املاکی هستند که باید ایاب و ذهاب کنند و بعدا این جاده تبدیل به جاده ی مواصلاتی دهدشت - یاسوج و چرام - یاسوج شد و می طلبید که نقاط کور و حادثه خیزش بر طرف می گردید اما متاسفانه ما از نماینده ی فعلی که از قضا تخصصش تو همین زمینه هست و گویا انواع ماشین الات و تجهیزاتی هم در این زمینه دارد چیزی ندیدیم جز وعده ، کما اینکه این استاندار نیز گویا یک دنده شده که در هر مسیری استاندار سابق کار کرده همان مسیر را مسدود و از خدمات محروم کنه واقعا ننگت باد استاندار .....
بی عدالتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
عدم نصب گاد ریل
و علائم هشدار دهنده
وحتی عدم خط کشی ساده
باعث این تصادف,و تصادفات ماقبل وبعد شده ومیشود
در حالی که جاده های گچساران چهار بانده میشه
جاده های کهگلویه برای خط کشی وعلائم حیاتی
اعتبار ندارن
حالا هی بگیم نماینده فوق لیسانس مکانیکه
و,,,
تا کی باید کهگلویه بسوزه وبسازه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
عدل هاشمی پور آن همه وعده که میدادی رو نخواستیم ما چرامی ها و دیگر مردم طوایف و ایلات مختلف کهگیلویه در این تابستان گرم دلخوشی مان رفتن به مناطق سردسیری طسوج و سرکرته و ... بوده و هست. اون همه وعده رو نخواستیم حداقلش این جاده رو درست کن....
سیدعلی موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
مدیرکل راه وشهرسازی اگه انسانیت داشت میبایست دردم به احترام جانباختگان استعفامینمود. جناب محبی دربین مدیران کسی که به خاطرمردم وخدمت به انان نیومده بخاطر مردم هم نمیرود.تسلیت به خانواده داغداربابایی.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار