بازدید های سرزده فرماندار شهرستان لنده؛
صبح امروز فرماندار لنده به همراه دو بخشدار مرکزی و موگرمون از برخی ادارات شهرستان لنده بازدید داشتند که در ادامه فرماندار موسوی در صفحه اینستاگرام خود پستی منتشر کرد که در این پست عنوان داشت برخی مدیران می بایست بیشتر مسئولیت پذیر باشند.
کد خبر: ۷۵۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۴ 04 June 2019

آنطور که مرسوم است در جریان بازدید های سرزده از ادارات، بررسی مسائل و مشکلات مراجعین و نحوه پاسخگویی مسئولین به مردم پرداخته میشود و توصیه و گهگاه تذکراتی بر جدی گرفتن نظم و انضباط اداری، تکریم ارباب رجوع و وجدان کاری در حل مشکلات شهروندان مورد تاکید است.

در بازدید های اداری مسئولین ارشد، نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف، خدمات‌دهی بهتر ادارات دولتی به مردم و آگاهی از مشکلات و دریافت پیشنهاد‌ها برای پیشرفت امور نیز از اهداف دیگر است که قطعا ادامه چنین بازدید های روند خدمت رسانی به مردم را تسهیل و تسریع میکند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد ؛صبح امروز فرماندار لنده به همراه دو بخشدار مرکزی و موگرمون از برخی ادارات شهرستان لنده بازدید داشتند که در ادامه فرماندار موسوی در صفحه اینستاگرام خود پستی منتشر کرد که در این پست عنوان داشت برخی مدیران می بایست بیشتر مسئولیت پذیر باشند. عملکرد کارکنان متاثر از مدیران مافوق خود است.

وی همچنین عنوان داشت مدیران و کارکنان باید در برابر مسولیتی که پذیرفتند در برابر وجدان خود و خدای خود به مردم پاسخگو باشند.امیدوارم این مهم سرلوحه مدیران و کارکنان قرار گرفته شود و بدانند وقت اداری متعلق به مردم است.

پستی که نشان از آن دارد فرماندار امروز ویژگی مهم مسئولیت پذیری را بطور کامل در برخی از مدیران احساس نکرد و این پست تلنگری است به این گونه مدیران تا در روند مدیریت خود تغییر ایجاد کنند.

پست اینستاگرامی فرماندار لنده/ برخی مدیران باید مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشند+ تصاویر

پست اینستاگرامی فرماندار لنده/ برخی مدیران باید مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشند+ تصاویر

پست اینستاگرامی فرماندار لنده/ برخی مدیران باید مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشند+ تصاویر

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
امید واریم فقط در حد یک بازدید نباشد و همین مدیری که مسئولیت پذیری ندارد اگر اصلاح نشد برکنار بشه
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
در رسانه های استان کم وبیش فقط میبینم تابناک خبر تحلیلی کار میکنه. هم در مباحث اجتماعی و هم سیاسی و فرهنگی و اقتصادی
این روند خوبی است.مثلا همین خبر را د گذشته بارها خوندم بازدید سرزده فرماندار و بس
سید محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
سلام درود بر فرماندار بسیجی .خوبه که سایه مدیران بی مسئولیت از سرمردم کوتاه شود مخصوصا آنانی که خود مشکل سازند .تامردم امید به زندگی پیداکنند.ورمز موفقیت فرماندار همین است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار