طی تصمیمات عجیب و غریب شورای شهر بندرعباس تحمیل شد؛
بوستان و بلواری که مزیّن به نام «غدیر» و یادآور یکی از مهمترین فرازهای تاریخ اسلام از صدر تاکنون بوده است چرا باید قطعه قطعه گردد!؟ شورای شهر و شهرداری بندرعباس باید این بوستان را توسعه و به بزرگترین بوستان ساحلی ایران مبدّل می‌کردند نه اینکه آن را «تجزیه» و کوچک نمایند.
کد خبر: ۷۴۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ 24 May 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، بیکاری زیادی موجب می‌شود فرد به کارهای عجیب و غریب گاها بدون منطقی که فاقد ارزش است دست بزند، بدین نحو که فرد بیکار استعداد بیشتری برای ایجاد آسیب به خود ، دیگران و اموال عمومی دارد، در افرادیکه به ظاهر بیکار نیستند ولی در کارشان اولویّت‌ها را تشخیص نمی‌دهند نیز همین داستان تکرار می‌شود.

مثلاً فکر کنید که برای شام مهمان دعوت کرده‌اید و نیم‌ساعت مانده به ورود مهمانان به خانه ، هیچ‌گونه تدارکی ندیده‌اید و دغدغه‌ی شما نصب تابلو در پذیرایی باشد ، مسلماً اگر شما تابلوی"شام آخر" یا "لبخند مونالیزا"‌ی داوینچی را هم جلوی مهمانها بگذارید برایشان شام نمی‌شود. پس اولویّت شما باید آماده کردن شام باشد.
در شهر بندرعباس به یُمن حضور مبارک نماینده‌ی ولیّ فقیه «حضرت آیت‌اللّه نعیم‌آبادی» ساحل شهر از ابتدا تا انتها همگانی و ملّی بوده و در اختیار شخص ، ارگان و نهاد خاصی نمی‌باشد. از چند سال قبل بوستانی تحت عنوان بوستان غدیر در کنار دریا در مجاورت بلوار غدیر احداث و چندین سال است مردم بندرعباس از امکانات رفاهی و تفریحی این بوستان استفاده می‌کنند. مسافران نوروزی و استانهای اطراف نیز این بوستان و بلوار را به نام بوستان و بلوار غدیر می‌شناسند در جستجوگر «گوگل» نیز بلوار و بوستان غدیر نشان داده می‌شود.
شورای شهر و شهرداری بندرعباس در اقدامی موهن با تقسیم کردن این بوستان ، از داخل آن بوستان دیگری تحت عنوان «بوستان ورزش» خلق السّاعه پدیدار و با نصب تابلوی جدیدی تولّد این بوستان را اعلام و جشن گرفتند!! حال سؤال دارد که این اقدام به چه منظور انجام شده است؟
آیا با قطعه‌بندی بوستانها و کوچک کردن آنها و نصب تابلوی جدید عملکرد شهرداری و شورای شهر در بوستان‌سازی افزایش پیدا کرده است؟ آیا انجام این کارها کاربری و استفاده‌ از بوستان را افزایش می‌دهد؟
این اقدام عجیب و بی‌معنی چیزی جزء هزینه تراشی برای ایجاد و نصب تابلوی جدید و گول زدن اذهان عمومی در راستای القای ساخت بوستان جدید نداشته است، شاید هم از سر بیکاری دست به این اکتشافات و ابداعات می‌زنند‌ و از همه مهمتر بوستان و بلواری که مزیّن به نام «غدیر» و یادآور یکی از مهمترین فرازهای تاریخ اسلام از صدر تاکنون بوده است چرا باید قطعه قطعه گردد!؟
شورای شهر و شهرداری بندرعباس باید این بوستان را توسعه و به بزرگترین بوستان ساحلی ایران مبدّل می‌کردند نه اینکه آن را «تجزیه» و کوچک نمایند.
گویی اعضای شورای شهر و شهرداری بندرعباس بیکارند و مشکلات شهری را نمی‌بینند و یا خود را به ندیدن زده‌‌اند و به جای حل مشکلات فراوان شهری به انجام کارهای بیهوده و موهن مشغول می‌باشند.
واقعاً در شرایطی که پل‌های عابر پیاده‌ی برقی با هزینه‌ی گزاف ساخته و به بهره‌برداری نرسیدند و اکنون به پلهای مرگ مبدّل شده‌اند، از ایستگاه‌های اتوبوس متروکه که تغییرکاربری داده و سمبوسه فروشی شده‌اند، از ایستگاه‌های خط ویژه‌ی تخیلّی و پروژه زیباسازی خورها و صدها پروژه‌هایی که بیت‌المال را تضعیف کرده‌اند، این تقسیم کردن بوستان غدیر به دو تیکه و خلق بوستان دیگری از دل آن آیا هدفی غیر از کمرنگ کردن نام غدیر دنبال می‌کند؟ به نظر می‌رسد مسئولین شهرداری و شورای شهر اگر حقوقشان را بگیرند و کاری نکنند ، مردم راضی هستند.

تجزیه بوستان غدیر
 در جستجوگر گوگل هم پارک و بلوار غدیر نشان داده می‌شود

 

تجزیه بوستان غدیر
 خلق بوستان ورزش از دل بوستان غدیر، پروژه‌ی بوستان‌سازی لحظه‌ای

 

تجزیه بوستان غدیر
بوستان ورزش کذایی قسمتی از بوستان غدیر است جداسازی و نام‌گذاری مجدد چه معنایی دارد؟ 

 

تجزیه بوستان غدیر
 هزینه‌تراشی برای پروژه‌های بی‌معنی

 

تجزیه بوستان غدیر
 خلق بوستان در دل بوستان غدیر به منظور کم رنگ کردن حماسه‌ی غدیر


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
یا شاید هم اسم غدیر براشون گران اومده و کم کم بدنبال حذف ان هستند
این کار یا جاهلانه است یا .....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
حتما بوستان پاجوش زده ..ی بوستان تازه متولد کرده که براش جشن گرفتن...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
آفرین به این تحلیل ،حرف دل مردم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار