در گفتگو با تابناک عنوان شد
در حالیکه برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر تغییر تاریخ امتحانات مقاطع مختلف در روزهای پس از شب های قدر مطرح شده است اما این تغییر از طرف آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تکذیب شد.
کد خبر: ۷۴۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴ 23 May 2019
در حالیکه برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر تغییر تاریخ امتحانات مقاطع مختلف در روزهای پس از شب های قدر مطرح شده است اما این تغییر از طرف آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تکذیب شد.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در خصوص شایعه تغییر روز برگزاری برخی امتحانات داخلی در مقاطع مختلف تحصیلی گفت : امتحانات در روزهای 19 و 23 رمضان در همان تاریخ اما با 1 ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.
محمدی زاده افزود : خبر مربوط به تاخیر یک ساعته در برگزاری امتحانات داخلی از طریق روسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد اطلاع رسانی شده است.
وی در خصوص برخی شایعات در مورد تغییر تاریخ برگزاری امتحانات هم گفت : امتحانات داخلی در کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ مقرر و با یک ساعت تاخیر در روزهای 19 و 23  رمضان (4 و 8 خرداد) برگزار می شود و آنچه که در خبرها در مورد تغییر امتحانات 4 و 8 خرداد آمده است مربوط به استان تهران است .
وی در پایان گفت : در مورد امتحانات نهایی هم اطلاع رسانی های لازم از طرف وزارت آموزش و پرورش صورت می گیرد.
 
آخرین جزئیات از تغییرات زمان برگزاری امتحانات در کهگیلویه و بویراحمد
 
اصلاحیه برنامه امتحانات نهایی خردادماه سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷
بنابر این گزارش وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد :برنامه امتحانات نهایی خردادماه سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ از سوی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی اصلاح شد.
به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، اصلاحیه برنامه امتحانات نهایی کلیه رشته‌های تحصیلی دوره‌های متوسطه نظری، پیش‌دانشگاهی و پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه در خردادماه سال تحصیلی 98-1397 که به دلیل تغییر زمان لیالی قدر انجام‌شده است را اعلام کرد.
اصلاحیه برنامه امتحانات نهایی خردادماه سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷می‌توانید از اینجامشاهده کنید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار