دستگاه‌های فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در ایام رمضان شهر را به حال خود رها کرده‌اند تا آشکار روزه‌خواری شود!
کد خبر: ۷۴۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ 23 May 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، کافی است در این ماه مبارک رمضان سری به پارک‌های شهر یاسوج بزنید تا روزه‌خواری در پارک‌ها را خود به عینه مشاهده کنید.

در پارک‌های یاسوج از قلیان گرفته تا ذرت بلال و انواع و اقسام خوراکی‌ها عرضه می‌شود بدون اینکه دستگاه‌های متولی کار کرده باشند یا بخواهند اقدامی انجام دهند و تذکری دهند.

اما صحبت ما با دستگاه‌های فرهنگی‌ استان است که تعطیل‌اند و به یک خواب طولانی مدت رفته‌اند، چرا دستگاه‌های فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهر را به حال خود رها کرده‌اند تا روزه‌خواران آشکارا در شهر روزه‌خواری کنند و در پارک‌ها هم هر کسی هر کاری دوست دارد انجام دهد!؟

 

از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون که 17 روز از آن می‌گذرد در شهر یاسوج و پارک‌ها بنری با مضمون آگاهی بخشی به مردم در این خصوص که روزه‌خواری چه مجازاتی می‌تواند داشته باشد نصب نشده که معلوم است شهر را رها کرده‌اند. اصلا آنها کجایند؟

دستگاه‌های فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در رمضان امسال هم برنامه‌های روتین سال گذشته را اجرا می‌کنند و کسی نیست برای مکان‌ها و فضاهایی مانند پارک‌ها  که جمعیت زیادی را در خود جای می‌دهد برنامه‌ای ندارند.

متاسفانه آنچه بیش از همه در استان کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است اینکه دستگاه‌ها خود را از انجام آنچه برایشان تعریف شده مبرا کرده و توپ را به زمین دستگاه‌ دیگری می‌اندازند.

دستگاه‌های فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد نه تنها در ماه رمضان بلکه خیلی وقت است که انگار اصلا وجود ندارند، آنها برای هیچ برنامه مذهبی و دینی و مناسبتی در این استان برنامه ندارند و هیچ حرکتی نمی‌کنند.

 

از سوی دیگر فضای شهر یاسوج هیچ‌گاه با مناسبت‌ها همراه نبوده، در ایام شهادت و ولادت‌ها رنگ و بوی شهر هیچ گاه مناسبتی نبوده که امیدواریم در این فرصت کوتاه تا رسیدن شب‌های قدر دستگاه‌های فرهنگی برای شهر و پارک‌ها برنامه‌ای ارائه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار