کد خبر: ۷۴۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ 23 May 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر،روز جانبازی و جانفشانی غرور مردان ایران زمین را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک دکتر علی محمد احمدی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم خرداد ماه یادآور رشادتها،رادمردی ها و جانفشانی های مردان مردی است که با سلاح ایمان،عزت و خودباوری در برابر تمامیت خواهی و ستمگری استکبار و مرتجعان منطقه ایستادند.
حراست و حفاظت از کیان و مرزهای ایران اسلامی و تمامیت ارضی این سرزمین مدیون از خودگذشتگی فرزندان پاک سیرتی است که با تمام هستی خود در برابر دشمنان و زیاده خواهی اربابانشان قد علم کردند و پرچم افتخار و غرور ملی را در جهان به اهتزاز درآوردند.

بازخوانی، ترسیم و پاسداشت این رخداد بزرگ تاریخی و سرنوشت‌ساز در حقیقت تقدیر از حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان غیور ایران اسلامی و تداوم باورها و نگرشهای اصیل دفاع از حریم ارزشهای ناب این انقلاب شکوهمند اسلامی است.
در این روز تاریخی و سرنوشت ساز ‌دلیرمردان و شیرزنان ایران اسلامی همگام و یکپارچه و با اتکا به خداوند سبحان و اراده قلبی خود،به مقابله جانانه با دشمنان تا بن دندان مسلح و حامیان غربی شان پرداختند و تابلوی اقتدار و ظلم ستیزی این مرز و بوم را در معرض دید جهانیان به تصویر کشیدند.
اینجانب سوم خردادماه و سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر را به خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان دوران دفاع مقدس و همه ملت فهیم و مقتدر ایران اسلامی و به ویژه مردم همیشه در صحنه و باصلابت استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگان توفیق روز افزون ،عزت و سربلندی از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

علی محمد احمدی

استاندار کهگیلویه وبویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار