نظری تصریح کرد: برخی رسانه‌ها به طایفه گرایی و قومیت گرایی به شدت دامن می‌زنند در حالی به لحاظ فرهنگی، امنیتی و اجتماعی به نفع استان نیست.
کد خبر: ۷۴۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲ 21 May 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سیاسی ، امروز اولین نشست ستاد انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار برگزار شد و در اولین گام احکام اعضای ستاد به آن ها ابلاغ شد. در این نشست سید محمد کاظم نظری ، معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان انتخاب شد.
اما ساعتی پس از این نشست ، نشست دیگری به مناسبت روز روابط عمومی ، با حضور روابط عمومی های دستگاه های مختلف ، اصحاب رسانه ، معاونین استاندار ، مدیر عامل خبرگزاری ایسنا به عنوان میهمان ویژه و به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست طی سخنان کوتاهی که متاثر از آغاز روند اجرایی انتخابات بود به برخی موارد اشاره کرد که می توان آن ها را تذکراتی جدی به کسانی که به نوعی می توانند در روند برگزاری انتخابات تاثیرگذار باشند ، یاد کرد.
سید محمد کاظم نظری خواستار اطلاع رسانی خدمات انجام شده به مردم در حوزه‌های مختلف شد و افزود: روابط عمومی برخی دستگاه‌های اجرایی حتی در مقابل برخی سیاه نمایی‌ها سکوت می‌کنند.
 
روند اجرایی انتخابات با تذکرات جدی معاون سیاسی کلید خورد + جزئیات
 
نظری ادامه داد : پاسخگو نبودن روابط عمومی ها به مردم در خصوص عملکرد های دستگاه ها اینگونه القا می شود که یا واقعا عملکردی نبوده است و یا اینکه احساس می کنند اهمیتی به افکار عمومی برای ارائه عملکرد به آن ها ، داده نمی شود.
رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: با توجه به اینکه این استان به مسائل سیاسی و اخبار روز اهمیت می‌دهند باید اجازه ندهیم فضای استان پیش از موعد انتخاباتی شود و از حد و مرزهایی که قانون مشخص کرده عبور کرد.انتظار می‌رود رسانه‌ها و روابط عمومی ادارات برای ایجاد یک فضای آرام تلاش کنند.
وی ، افزود: دولت از ابتدا تاکنون به فضای باز فرهنگی، خبری و انتقاد منصفانه معتقد بوده ولی این متفاوت است با حاشیه سازی . متاسفانه گاهی برخی رسانه ها خبری منتشر می کنند که دستگاهی را دچار تلاطم می کنند که آن دستگاه از هدف اصلی خود باز می ماند.
 
روند اجرایی انتخابات با تذکرات جدی معاون سیاسی کلید خورد + جزئیات
 
نظری گفت : مدیری در حال انجام کار خود است و هیچ خبری ندارد اما عده ای در رسانه ها اعلام می کنند فلانی رفت و فلانی آمد ! آن هم بدون از هیچ پایه خبری ! فقط با اعلام شنیده ها ! که بخشی از مدیریت این شرایط ، کار روابط عمومی ها است تا انشاالله فضای سیاسی سال 98 همانگونه که بانشاط است آرام هم باشد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار در بخش دیگری از سخنانش گفت : یکی از موضوعات مهم هم برای کشور و هم استان ما نپرداختن به مسائل قومیتی است که در صورت پرداختن به آن ، یک واپسگرایی است و با توجه به این نکته که رسانه ها چشم بینای جامعه هستند باید تلاش کنند در این زمینه به عقب برنگردیم.
نظری افزود : با توجه به اینکه سال سال انتخابات است احتمالا به اینگونه مسائل پرداخته می شود که بخشی ناشی از مسائل سیاسی است اما از هر منظری که به آن نگاه کنیم به نفع استان ما نیست.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بنگرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
اقای نظری حق هدتیت خواه را که خوردی اخرت چه جوابی داری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار