کد خبر: ۷۳۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ 25 April 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امشب (چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه 98) شورای اداری شهرستان گچساران با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه، معاون پارلمانی اتاق بازرگانی کشور در مجلس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
صحبت‌هایی که بین امام جمعه باشت و غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت رد و بدل شد، حواشی به وجود آورد.
در این نشست وقتی اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همگی به تعریف و تمجیدهایی از تاجگردون پرداختند تاجایی که حجت الاسلام عبودی امام جمعه باشت به تعریف نمایندگان مجلس از نماینده گچساران واکنش نشان داد و گفت: آقای تاجگردون فرزند منطقه ما هست و ما بهتر از شماها او را می‌شناسیم و نمی‌خواهد که اینقدر تعریف او دهید. فکر نکنم اینقدر نیاز به این همه تعریف و تمجید باشد. [فردی با تشویق، حرف‌های امام جمعه را تأیید کرد که امام جمعه باشت با لحنی شوخی گفت: آن‌هایی که دست زدند، یعنی حرف ما را قبول ندارند، البته بعضی‌ها هم می‌ترسند که دست بزنند.]
حجت الاسلام عبودی در ادامه وقتی که بعضی از سخنرانان مصوب نشدن قوانین ربا، وام‌ها را به گردن شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام انداختند، بیان کرد: باز حداقل در این جلسه فهمیدم که مافیای بعضی قوانین که در کشور درست نمی‌شود، شورای نگهبان و تشخیص مصلحت نظام است و گویا مشکلات کشور هم بر دوش همین دو نهاد است.
وی در ادامه به صحبت‌های قوامی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه که بی حاصل بودن بر سر منبر رفتن را با شعری از شهریار با این عنوان؛
گفت با طعنه منبری به چنار:
سرفرازی چه می‌کنی؟ بی بار!
نه مگر ننگ هر درختی تو؟
کز شما ساختند چوبه دار!
*پس بر آشفت آن درخت دلیر،
رو به منبر چنین نمود اخطار؛
گفت: گر منبر تو فایده داشت،
کـار مردم نمی‌کشید به دار!
ذکر کرد واکنش نشان داد و گفت: این حرف‌های شما خیلی زیبنده جلسه نبود. ولی خوب خیرمقدم می گویم، به محضر همه افراد حاضر در جلسه.
در ادامه فردی از گوشه جلسه از حضار خواست تا برای سلامتی امام جمعه باشت صلوات بفرستند. [صلوات حضار]
غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت میکروفن را روشن و از همکارانش تشکر کرد و گفت: از اینکه مرا مورد لطف خودتان قرار دادید، تشکر می‌کنم.
تاجگردون در ادامه به حجت الاسلام عبودی اشاره و بیان کرد: یادم هست که رفته بودیم استان کردستان. در یک روز مناطق مختلف این استان را با خودرو مورد بازدید قرار دادیم. مسئولان استان کردستان مشکلاتشان را مطرح کردند ایجاد راه آهن یکی از مواردی بود که به خاطر آن به کردستان رفته بودیم. در آنجا من از نماینده این شهر تعریف و تمجید کردم، در آخر فردی به من گفت «شما فقط خواستید از نماینده تعریف کنید»، به خاطر این حرف من راه آهن را مصرتر پیگیر شدم و بودجه آن را دادیم و راه آهن ایجاد شد.
وی در ادامه با بیان اینکه در انجام هر کاری نیت‌ها مهم است، و خطاب به کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: با یک تلفن آقای کیانی پور به بنده 44 میلیارد تومان سال گذشته برای تهاتر بانک‌ها در استان به نفع فعالین اقتصادی شد. امروز نمایندگان همکار من وقتی می‌گویند یک میلیارد شده 7 میلیارد تومان (به دلیل ربای بانکی)، نمایندگان از جمله آقای جعفرزاده دوباره تاکید کردند که نامه مربوط به تهاتر بانکی را دوباره برای حضرت آقا بفرستیم که مسئله حل شود.
تاجگردون افزود: مافیا چیست؟ بله مافیا است. مگر قرار است مافیا فقط در مجلس باشد. چرا مافیا در مجمع نباشد؟ من همین الان در مجمع تشخیص رد صلاحیتم کنند می گویم. قدرت نشسته پشت این موضوع. مراجع ما داد می‌زنند. من در حضور آیت الله‌های مجمع هم گفتم. ما گفتیم اینها ربع مرکب است، آن‌ها هم می گویند ربع مرکب است، پس اینکه رأی نمی‌دهند یعنی چه؟ حتماً مافیا وجود دارد و من یک زمانی می‌گویم کیست. اینگونه نیست که فکر کنیم همه اینها منزه هستند و بقیه منزه العیب هستند. 
وی ادامه داد:  4/5 درصد سهم نفت مفت خوری نیست. این کارخانه نفت و گاز که اگر منفجر بشود حقوق معلم را هم نمی‌توانیم بدهیم. یک مثال ساده می‌زنم. ما دهاتی‌ها شب به گاومان نان می‌دهیم تا صبح شیر بدهد، و شیر به بچه بدهیم بخورد. با این مثال ساده باید لمس کنند و بفهمند. آقای قوامی امروز متوجه می‌شود که این سهم 4/5 درصد یعنی چه!
تاجگردون تصریح کرد: نه به تعریف کسی بلند شد و نه به عیب گفتن/ قصد کسی عزیز شد. به هر حال حضرت عالی اگر از جانب همکاران ما به ساحت مقدس حضرت عالی تعرضی شد، من عذرخواهی می‌کنم، ائمه جمعه بسیار خوب، مؤدب، محترم، در همه حالت‌ها احترام می‌گذارند به بقیه. قطعاً از دوستان بنده هستید، خدای نکرده قصد جسارت به حضرت عالی نخواهیم داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار