کد خبر: ۷۳۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱ 25 April 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بالغ بر 44 میلیارد تومان تهاتر انجام شده که یک کمک خوبی به سرمایه گذاران استان بوده است. به گزارش خبرنگار تابناک، منطقه کهگیلویه و بویراحمد غلامرضا تاجگردون در نشست صمیمی بخش خصوصی با دولت و مجلس در گچساران افزود: دو شهرستان گچساران و باشت از ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی برخوردار هستند.
وی بیان کرد: با توجه به اقدامات ارزنده دولت در دو شهرستان گچساران و باشت این شهرستانها هنوز در برخی از بخش های عمرانی و اقتصادی دارای مشکلاتی هستند.
نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بالغ بر 44 میلیارد تومان با تماس تلفنی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با من تهاتر انجام شده که یک کمک خوبی به سرمایه گذاران استان بوده است.
تاجگردون عنوان کرد: شهرستان گچساران این بام نفتی ایران سهم بزرگی در چرخه اقتصاد کشور در حوزه نفت دارد.
وی گفت: تلاش می شود تا اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و تلفیق مجلس بتوانند از نزدیک با مشکلات این استان انجام شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آشنایی نزدیک تعدادی از اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و تلفیق مجلس یک فرصت مناسب بیان کمبودها و ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد است.
احمدی بیان کرد: در این سفر مدیران و مسئولان استان  مشکلات را مطرح خواهند کرد و اعضای کمیسیون نیز متناسب با فضای مجلس به حل مشکلات فعالیت در بخش خصوصی کمک کنند.
وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد دارای منابع آبی و خاکی غنی است بطوریکه این استان سالانه 10 میلیارد متر مکعب آورده آبی داریم.
فرماندار باشت نیز در این جلسه ادامه داد: شهرستان باشت در بین دو رودخانه شاه بهرام و زهره قرار دارد و یکی از قدیمی ترین شهرهای کهگیلویه و بویراحمد است.
سید مسعود حسینی اضافه کرد: با تلاش دولت تدبیر و امید و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اقدامات بسیار ارزنده ای در حوزه های مختلف این شهرستان انجام شده است.
وی گفت: در سالهای گذشته به دلیل کاهش نزولات آسمانی و وجود خشکسالی تأمین آب شرب این شهرستان دچار مشکل شده بود.
فرماندار باشت تصریح کرد: با اجرای دو پروژه تأمین آب شرب در شهرستان باشت امید می رود که دیگر در این راستا دچار مشکل نشویم.
حسینی بیان کرد: امید می رود تا به تأمین اعتبار این پروژه ها نگاه ویژه ای از سوی مسئولان صورت گیرد.
به گزارش تابناک، نشست صمیمی بخش خصوصی با دولت و مجلس با حضور تعدادی از اعضای کمیسیون برنامه ، بودجه و تلفیق مجلس و استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی در گچساران برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار