کد خبر: ۷۳۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶ 24 April 2019

نشریه اسپانیایی و مشهور مارکا از کاربران خود خواسته بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران را انتخاب کنند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از "ورزش سه"، بخش بین المللی نشریه مادریدی تعدادی از بازیکنان بزرگ بسیاری از کشورهای فوتبال جهان را انتخاب کرده و از کاربران خود خواسته در این نظرسنجی شرکت کرده و بهترین بازیکن هر کشور را برگزینند که نام ایران نیز در بین کشورهای مطرح شده به چشم می خورد.

علی دایی، علی کریمی و مهدی مهدوی کیا که هر سه سابقه بازی کردن در بوندسلیگا را در کارنامه دارند، سه نامزد منتخب از سوی مارکا برای کسب عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران هستند که تا این لحظه علی کریمی با کسب اکثریت آرا، رتبه اول را به خود اختصاص داده است. 

جالب اینجاست اگرچه بازیکنانی مانند جواد نکونام و مسعود شجاعی سابقه بازی کردن طولانی مدت در لالیگا را در کارنامه دارند، اما نشریه مارکا نام این دو بازیکن را در بین نامزدهای ایرانی قرار نداده است. 

از برخی کشورهای صاحب فوتبال مانند برزیل، آلمان، ایتالیا و اسپانیا حتی تا شش نامزد نیز برای انتخاب بهترین بازیکن تاریخ در این نظرسنجی حضور دارند اما به عنوان مثال پرتغال تنها با دو نماینده یعنی اوزه بیو و کریستیانو رونالدو در این بخش شرکت می کند.

شما نیز می توانید برای شرکت در نظرسنجی مارکا و انتخاب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران و البته دیگر کشورها، به این سایت مراجعه کرده و رای خود را به اشتراک بگذارید.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هوادار فوتبال ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
چه درصد ونظرسنجی آبدوغ خیاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار