هاشمی پور درهمایش روز جوان
هاشمی : بگذارید من فقط این کارهای شروع شده را به سرانجام برسانم بعد از آن دو دستی سیاست را تحویل هرکس که می‌خواهد می‌دهم ! بیاید بر صندلی سبز بهارستان بنشیند .
کد خبر: ۷۳۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۶ 19 April 2019
همایش تجلیل از جوانان نخبه شهرستانهای کهگیویه با حضور نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه بهمئی چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این همایش عدل هاشمی پور ضمن تبریک روز جوان و با اشاره به کارهای صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود گفت: یکی از کارهای زیر بنایی صورت گرفته در این حوزه ، تامین نیروی فنی برای آینده پتروشیمی دهدشت است.
وی افزود : هم اکنون حدود ۵۰ نفر از جوانان این شهرستان در حال کار و آموزش در پتروشیمی مسجدسلیمان هستند که انشاالله در زمان راه اندازی پتروشیمی دهدشت دیگر نیاز نباشد از نیروهای غیر بومی استفاده کنیم.
هاشمی پور با اشاره به وضعیت فعلی پتروشیمی دهدشت گفت : اکنون کارهای پی ریزی این پروژه تمام شده است و حتی کار درمانگاه آن هم شروع شده است.
وی افزود : برای تسریع در عملیات اجرایی این پروژه تاکنون دو بار وزیر نفت به دهدشت سفر کرده است .این در حالی است که در دیگر پروژه‌های مناطق مختلف کشور چنین پیگیری‌هایی با حضور وزیر صورت نگرفته است.
این نماینده مجلس گفت : با پیگیری های صورت گرفته تا کنون مبلغ ۲۲۰ میلیون دلار از طریق صندوق توسعه ملی برای ساختمانهای صنعتی آن اختصاص داده شده است ضمن اینکه در خصوص ساختمان های غیر صنعتی آن و با توجه به نیاز ریالی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.
بیشتر بخوانید
 
نماینده مردم کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود : من شرمنده برخی جوانان هستم هر چند تعدادی در طرح ها به کار گرفته شده است و برخی هم به کار گرفته خواهند شد اما تمام تلاشم را در عرصه بهداشت ، صنعت و ورزش به کار گرفته ام تا بتوانیم راه توسعه را بپیماییم.
وی گفت :  اولین بار رئیس مجلس را به کهگیلویه آوردیم که همیشه آقای لاریجانی به من می‌گویند اگر گره کوری در کار هایت برای توسعه کهگیلویه وجود دارد بگو تا به تو کمک کنم .
هاشمی گفت : این کت من کت سیاسی نیست !تشنه سیاست نبوده‌ام و نیستم  خجالت میکشم که جهیزیه به جوانان می‌دهم!  اعتقاد دارم جامعه ما باید به جای از توسعه برسد که نیاز به تهیه جهیزیه خیریه برای جوانان وجود نداشته باشد.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش هایش برای بکارگیری جوانان در مشاغلی در استان های مختلف گفت : تا به بهره برداری رسیدن پروژه‌های حوزه انتخابیه مجبورم همه تلاشم را به کار گیرم تا بلکه جوانان در استان های دیگر بکار گرفته شوند.
عدل هاشمی پور در ادامه خطاب به نخبگان سیاسی و جوانان گفت : مسائل سیاسی دیگر به درد کهگیلویه نمی خورد ! مسائل چپ و راست دیگر به درد نمی خورد. برای ساختن کهگیلویه باید عده‌ای در بدبینی ها و حسادت ها بسوزند و مبارزه کنند با این بد اخلاقی ها و کار کردن را برای مردم ادامه دهند حتی اگر به قیمت نابودی شان تمام شود و البتهنباید دلسرد شد.
هاشمی گفت : بگذارید من فقط این کارهای شروع شده را به سرانجام برسانم بعد از آن دو دستی سیاست را تحویل هرکس که می‌خواهد می‌دهم ! بیاید بر صندلی سبز بهارستان بنشیند .
وی ادامه داد : من روحیه اقتدارگرایی و سیاست‌بازی ندارم ، من برای کارهای عمرانی آمده ام که به شما جوانان بگویم به آینده امید داشته باشید .
هاشمی افزود : یادمان باشد که آب رود مارون را به غارت می بردند، وقتی من بر احداث سد اصرار می کردم نمایندگان خوزستان به من فشار می‌آوردند که چرا می‌خواهید در بالادست سد بزنید تا تالاب شادگان خشک شود اما اکنون به لطف خدا با بارش های اخیر خوشبختانه تقاضای احداث سد در بالادست را خواستار شده اند.
وی گفت : تا دو هفته دیگر کار با تجهیز کارگاه برای جاده دسترسی به تاج سد شروع خواهد شد .
هاشمی افزود : الان ۳۴۹ میلیون مترمکعب پروانه برداشت از سد مارون است آن هم برداشت از پشت سد که هم نیاز کشاورزی و هم نیاز پتروشیمی را برطرف خواهد کرد.
هاشمی با اشاره به نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک ادامه داد : این نیروگاه ۷۵۰ مگاواتی است که برق کل استان را تامین خواهد کرد در حالیکه تا حالا برق ما از خوزستان تامین می شود . این نیروگاه نه در یاسوج است و نه در گچساران بلکه در کهگیلویه هست.توربین این نیروگاه در ایتالیا در حال ساخت است .وقتی در ایتالیا اسم حک شده دهدشت به لاتین را بر توربین دیدم اشک شوق ریختم .
وی گفت : این توربین دارای وزن ۵۵۰ تن و طول ۱۶ متر است که ۶ ماه طول خواهد کشید تا از دریا به محل نصب آن در پادوک برسد.
هاشمی پور با اشاره به برخی سنگ اندازی ها گفت : متاسفانه هر کاری را شروع می کنیم فوراً موشکی به سینه ما شلیک می کنند ! چرا همه چیز را به چپ و راست و مسائل سیاسی ربط می دهید؟ اگر اقدامی رو به جلو در منطقه صورت گیرد چه مشکلی برای دیگران به وجود می آورد ؟
هاشمی پور ادامه داد : من همیشه از خدمات نمایندگان قبل تشکر کردم و معتقد هستم باید اخلاق را رعایت کرد البته انتظار دارم همانگونه که همیشه در کنارشان بودم و به آنها کمک کردم الان هم در کنار من باشند و به من کمک کنند. آنها کار کردند شکی نیست و درود بر آن ها اما الان هم بگذارند تا من کارهایی را که شروع کردم ادامه دهم و به پایان برسانم. الان موقع نتیجه گرفتن از اقدامات است که انتظار دارم همه همکاری کنند تا به نتیجه برسیم.
 نمی توانید بین من و تاجگردون و زارعی را به هم بزنید
 
دانلود
لازم به توضیح است در پایان این همایش از نخبگان جوان کهگیلویه تجلیل شد. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
چرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
مردم متوجه شدند که کت شما برای پیمانکاری خوب هست نه برای مجلس.
مجلس جای مردان بزرگ و صاحب فکر هست.بله باید سواد سیاسی داشته باشی تا در مجلس کارایی و اثر گذاری داشته باشی.
سرآسیاب یوسفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
درود سردار واقعا در کارهای عام المنفعه بی نظیر بودی ..
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
دقیق فرمودی شما برا مجلس مناسب نیستی . لطفا این صندلی را به لایقش بسپار چون مردم خوب میفهمند شما فقط دروغ میگی
سرفاریاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
اعتراف قشنگی کردی که از سیاست چیزی بلد نیستی.مجلس جایگاه سیاست مداران است.اگر امروز کهگیلویه بزرگ سرش بی کلاه مانده ناشی از عدم شناخت شما نماینده محترم از سیاست است.ان شاءالله که همون پیمانکاری را ادامه بدید شاید سودبیشتری به حال خودتون داشته باشد‌
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
در جواب حسن و سرفاریاب!!
یه مثلی هست که میگه نه برای کور برقص نه برای کر بگو !
اعتراف؟؟؟ ههههه!!!
داره میگه سیاست بدبختتون کرده ...می فهمی ؟؟؟؟
لیکک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
انصافا تنها استانی که گرفتارمسائل پوچ سیاسی اصلاح طلب واصولگراست استان کهگیلیویه وبویراحمده البته ایشون سیاسی نیستندخیلی عالیه ولی سیاست قوی هم دارندوقتی نماینده مجلس ووزیرنفت دامیارنداینجا.امیدواریم ماهم مث بقیه استانها دست ازمسایل سیاسی برداریم وبه فک اقتصادومنافع استانمون باشیم.سیاست این استان رانابودکرده است دمت گرم حاج عدل .من که بهت رای ندادم البته به هیچ کس ولی این جمله قشنگی بودکه فرمودی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
انصافا بیدارباشیم مسائل سیاسی دیگربه دردکهگیلویه وبویراحمدنمی خورد.نماینده وهرمسئولی بایدمردعمل باشدحرف زدن وسخنرانی ودفاع ازحزبی که درتهران میخورندومی خوابندهیچ سودی برای ماندارد
علی
|
France
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
دوصدگفته چون نیم کردار نیست اماایکاش نمایندگان قبلی هم مثل ایشان به فکرکهگیلویه بودندسیاست توخالی وبدون عمل چه دردی رادرمان میکند بیاییم هرکس واقعا عملگراست باهرطیف وسلیقه ای باشدراحمایت کنیم امروزکارکارکارنیازهست
سید نورالله طاهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
عدل هاشمی مهره سوخته ست و داره دست و پا میزنه که دوباره رای بیاره اما سردار مردم دیگر فریب عوامفریبی های شما را نخواهند خورد.
صاحب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
معلوم نیست داره چی میگه؛
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار