برخی بر این عقیده اند که احمدی مصمم به شرکت در انتخابات است و مطمئنا در فکر انتقام شکست خود از رقیب هم استانی اش است. این تحلیل ها موعد 31 فروردین وزارت کشور برای استعفای مسئولان را زمان نهایی مشخص شدن ماندن یا رفتن استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده اند.
کد خبر: ۷۳۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶ 17 April 2019
اخبار کهگیلویه و بویراحمد امروز به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، چند روزی است که گمانه زنی هایی در مورد استعفای استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر سر زبان ها و تحلیل رسانه ها است . هر تحلیل و تفسیری هم از زاویه ای به این موضوع پرداخته است . برخی بر این عقیده اند که احمدی مصمم به شرکت در انتخابات است و مطمئنا در فکر انتقام شکست خود از رقیب هم استانی اش است. این تحلیل ها موعد 31 فروردین وزارت کشور برای استعفای را زمان نهایی مشخص شدن ماندن یا رفتن استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده اند. اما با اعلام زمان دقیق آغاز روند یازدهمین دوره انتخابات مجلس باید گفت تا حداقل یک ماه دیگر خبری از رفتن علی محمد احمدی نخواهد بود و وی همچنان به مدیریت خود بر کهگیلویه و بویراحمد ادامه خواهد داد .
 
اعلام جدول زمانبندی انتخابات مجلس / استاندار کهگیلویه و بویراحمد ماندنی شد! 

بنابر این گزارش محمدجواد کولیوند رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس شورای اسلامی در گفتگویی با اشاره به جدول زمانبندی برگزاری یازدهیمن دوره انتخابات مجلس، گفت: این جدول از سوی وزارت کشور تهیه شده و در اختیار شورای نگهبان نیز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه، هماهنگی‌های لازم بین شورای نگهبان و وزارت کشور برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس ایجاد شده است، اظهار داشت: تاکنون جلسات متعددی بین شورای نگهبان و وزارت کشور برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شده که این جلسات ادامه دارد.

رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس تصریح کرد: طبق جدول زمانبندی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس، روند برگزاری این دور از انتخابات، از روز پنجشنبه (۲ خرداد ۹۸) آغاز می‌شود.

کولیوند در پایان خاطرنشان کرد: در اولین مرحله از جدول زمانبندی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مقامات می‌بایست، در صورت کاندیداتوری در این دوره از انتخابات، از سِمَت‌های خود استعفا دهند.

لازم به توضیح است ، طبق توافق انجام شده بین شورای نگهبان و وزارت کشور، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه، دوم اسفند امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
جانشین دهبانی کیه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار