واقعیت این است که هیچکس مثل آقای هاشمی پور به کارهای زیر ساختی توجه نکرده ولی ممکن است در آینده کس دیگری بیاید و از آقای هاشمی پور بهتر و قوی تر خدمت کند باز وظیفه داریم حمایت کنیم باید در این منطقه این قاعده جا بیفتدکه افراد برده و خریده نیستند که تا آخر عمر تابع نظر یک فرد باشند!
کد خبر: ۷۳۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷ 13 April 2019
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
بسمه تعالی
«حمایت از عملکرد خوب  هر فرد در زمان خودش لازم است »
اینجانب در سالهای قبل به حمایت از عملکرد آقای موحد مقاله ای نوشتم و از عملکرد آن زمان ایشان در مقابل رقبایش دفاع نمودم و حالیه مقاله ای در خصوص  کارها و عملکرد زیر ساختی آقای عدل هاشمی پور نماینده محترم نوشتم و در واقع با توجه به دیدگاه و نظر خود از همه نخبگان و تحصیل کرده ها و حتی سیاسیون درخواست کردم در حد بضاعت خودم که دست به دست هم بدهیم تا این طرح ها و پروژه های که به همت ایشان شروع شد به ثمر برسند تا فرزندانمان بیشتر از این آواره شهرها و استان های دیگر نشوند چون در انتخابات گذشته حاج آقای موحد و هاشمی پور مقابل هم بودند بعضی ها مقاله قبل را در مقابل مقاله فعلی قرار دادند و آن را پیش خود یک ضعف می دانند.
من قبلا هم به عرض رساندم هرکس در زمان و موقعیت خودش ارزیابی شود جناب آقای موحد 16 سال در این منطقه نماینده بود کارها و خدمات زیادی نیز انجام داد و همه باید از عملکرد خوب حمایت کنند و از عملکرد بد انتقاد.
مقاله قبل و الان بنده منافاتی باهم ندارند مگر قراراست اگر کسی در زمانی طرفدار فردی بود و تعریف از عملکرد او کرد باید کارهای خوب و عملکرد مثبت دیگران را نادیده بگیرد و تعریف از کار خوب دیگران نکند؟ این چه فکری است ما آدمیم دارای عقل و نظر هستیم در آن موقع به نظر بنده بهتر از آقای موحد در صحنه انتخابات نبود و باید حمایت می کردم حمایت من درآن موقع از آقای موحد مقابل کسانی بود که با آن همه پول نفت می فرمودند در زمین پتروشیمی پیاز بکارید الان هم آقای هاشمی پور نماینده است و کارهای بزرگی شروع کرد و معتقدم باید حمایت شود بنابراین هیچ منافع شخصی در کار نیست و این تهمت ها یقین بدانید در فکر و اراده بنده ذره ای تاثیر ندارد.
واقعیت این است که هیچکس مثل آقای هاشمی پور به کارهای زیر ساختی توجه نکرده ولی ممکن است در آینده کس دیگری بیاید و از آقای هاشمی پور بهتر و قوی تر خدمت کند باز وظیفه داریم حمایت کنیم باید در این منطقه این قاعده جا بیفتدکه افراد برده و خریده نیستند که تا آخر عمر تابع نظر یک فرد باشند!
در همین مقاله جدید عرض کردم توجه نکردن و یا کمتر توجه کردن به کارهای زیر ساختی مقصر فرد خاصی نیست همه ما مقصریم پس چه بهتر که ما از گفتن حق نترسیم ولو ضررمان باشد . بعضی این را نقص می دانند که چون از آقای موحد تعریف شد حالا از آقای هاشمی تعریف نشود!
آقای موحد در یک بعد قوی است و آقای هاشمی در بعد دیگری چه منافاتی هست از خوبی ها تعریف و نقطه ضعف ها گفته شود. واقعیت این است در کارهای عمرانی و زیر ساختی در حال حاضر جناب آقای هاشمی پور خوب عمل کرده و وظیفه است از ایشان حمایت کنیم تا این پروژه های بزرگ و ارزشمند به ثمر برسند این پروژه ها متعلق به این منطقه و مردم می باشند.
تحقیقا اگر 10 سال پیش ، آقای هاشمی پور نماینده بود و با همین تلاش و کوشش کار می کرد شاید تاحالا دهها کارخانه بزرگ در این منطقه تاسیس می شد واین همه بیکار در این منطقه نداشتیم .
این تلاش ها و کارهای آقای هاشمی پور نماینده محترم نافی کارها و خدمات دیگران نیست نگفتن حقیقت دلیلی بر نبودن آن نیست. مایک جاده استاندارد پس از این چهل سال پیروزی انقلاب در این منطقه نداریم وباید کسانی که مثل آقای هاشمی پور به این کارها بیشتر توجه دارد در این وضعیت بحرانی کشور حمایت شود و حمایت از آقای هاشمی پور علیه آقای موحد یا آقای بزرگواری یا کس دیگری نیست پس توجه به عملکرد خوب هر فرد یا نماینده در زمان خودش لازم است به نظر شما اگر فردی بعداز آقای هاشمی پور نماینده شد و بهتر و قوی تر کار وتلاش و خدمت کرد نباید ازش حمایت کنیم ؟!
واگر حمایت کردیم به معنی مخالفت با کارها و خدمات ایشان است ؟ هرگز چنین نیست و چنین فکری محکوم است البته هر نوشته یا گفتاری در این جو غبار آلود و غرض آلود هزینه دارد بنده با کمال میل هزینه این حمایتم را تا حالا پرداخت کردم و در آینده نیز پرداخت می کنم چون هیچ چیز را بهتر از صداقت و راستگویی و حقگویی نمی دانم بنده افراد را گزینش نمی کنم بلکه توجه به خدمات و تلاششان را برای مردم ارزیابی می نمایم سیاست ما باید عین صداقت ما باشد بهر حال خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر نماید . انشاءالله
 
با احترام دهدشت
سید حسن دانشی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
سيروس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
درود بر شما جناب دانشي با قلم زيبايتان
سید سوقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
احسنت بر سید حسن دانشی که بیان حقیقت و حق شناسی را در زمان و مکانی بجا آورده ک بیان حقیقت برابر حکم ارتداد ایشان میباشد و
سیدعلی موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
درودجناب دانشی زیبافرمودین. درجهت استحضاردیگرعزیزان لازم است گفته شود که اقای موحددرطول دوران شانزده ساله اش کارزیرساختی نکرده است واگرهم قراربرشدن بودراهش راکج میکرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار