دکتر ایمان خسروی : علی الاایحال بعد از عادی شدن وضعیت بحرانی استان در خصوص مدیریت کلان دیارمان با هدف توسعه،پیشرفت و آبادانی تا حصول نتیجه نهایی همفکری ،تدبیر و چاره اندیشی خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۳۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲ 12 April 2019

 تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پی وقوع سیل در  خوزستان برخی انتقادات از عملکرد مسئولان این استان  به خصوص استاندار مطرح شد . دکتر ایمان خسروی  کنشگر مسائل سیاسی ایران و روابط بین الملل طی  یادداشتی به این موضوع اشاره کرده است.
 
اتحاد و همبستگی تا پایان حل بحران سیل استان مظلوم و زرخیز خوزستان

پیرمرد دوم راست می‌گوید؛ با ما مهربان باشید ما مظلوم هستیم.

زمستان تمام شد، و روسیاهی برای ذغال ماند.


استاندار خوزستان بعد از انتشار فیلم برخورد اهانت آمیزش با یک پیرمرد سیل زده به جمع مردم حمیدیه رفت!

البته به این مسئله که طبق دستور وزیر محترم کشور میبایست جناب استاندار نسبت به عذرخواهی و دلجویی پیرمرد بیچاره سیل زده مبادرت می ورزید ولی متاسفانه حلقه  اطراف و اتاق فکر کودکانه جناب دکتر شریعتی برای چندمین مرتبه گل کاشته و لذا با نیرنگ و فریب جهت انحراف افکار عمومی به شکل کاملا مبتدی یانه ای اقدام به ساخت یک کلیپ تقلبی و جعلی نموده و در رسانه ها وفضای مجازی انتشار و پخش نمودند ،نخواهیم پرداخت.
چرا که پروردگار ناظر بر اعمال بندگان خود است و بر اساس حکمت عزلی هیچگاه ماه پشت ابر نمانده است و در این مورد سناریوی ساختگی دلجویی از فرد مورد اهانت قرار گرفته نیز ماه پشت ابر نمانده و به غیر از مردود و رفوزه شدن در محضر عدل الهی چیزی عایدشان نگردید، و تنها روسیاهی برای ذغال ماند.

جهت اطلاع؛
(پیرمرد مورداهانت قرارگرفته اول ناخواسته در کلیپ ساختگی جای خود را به پیرمرد غیر مطلع دوم و بی خبر از ماجرا داده بود)

دلنوشته قلبی

خواندن این درد دل خالی از لطف نخواهد بود
 
در مرتبه بعدی حضور دکترشریعتی در حمیدیه پیرمرد دوم او را دید و در میانه مردم حرف مهم و قابل تاملی به زبان آورد که همه مسؤولان کشور باید به آن توجه کنند. او خطاب به استاندار گفت:« ما مظلوم هستیم، با ما مهربان باشید.»

واقعا ما مردم مظلومی هستیم. هر روز صبح که از خواب  بر می خیزیم لباس رزم بر تن میکنیم  و به دل مشکلات می‌زنیم و شب که به خانه می‌رسیم، تن شرحه شرحه خود از سختی روزگار را به رخت‌ خوابی می‌سپاریم که با خواب غریبه است.
 *مشکلات مردم کم بود، سیل هم «قوز بالای قوز» شد.

با وجود همه این سختی‌ها روا نیست از مسؤولین نیز هم تلخی ببینم و بشنویم ،ببینم آنها در انجام وظیفه خود کم‌کاری می‌کنند. ببینم آنها بیشتر به فکر خود و منافع جریان‌ سیاسی‌شان هستند تا مردم.

مردم سال‌هاست با سختی‌ها ساخته‌اند. یاد گرفته‌اند چگونه در برابر سیل مشکلات، قد خم نکنند.بی‌توجهی و تلخ کامی از سوی مسؤولان اما آزار دهنده است. آزار دهنده تر از هر گرانی و سیلی.

مردم چیز زیادی نمی‌خواهند. کمی مهربانی و توجه. سیل آمده، خانه‌ها خراب شده، آب تمام زندگی را برداشته و مردم انتظار دارند، مسؤولان کشور باری از دوش آنها بردارند.

باور کنید همین که مردم، ببیند مسؤولان کشور در حال تلاش برای حل مشکلات هستند، راضی خواهند بود.

کافی است یکی از مسؤولان خود را جای یک کارگر یا کارمند بگذارد، که از قضا خانه‌اش در سیل خراب شده است. او باید چه کند؟ تا قبل از سیل نگران جیب خود و خرج زن و بچه‌اش بوده است و حالا دغدغه سقف خانه هم دارد.

با چه زحمتی، آجر روی آجر گذاشته است تا زندگی آرامی برای زن و بچه‌اش بسازد و حالا از همه آنها تلاش‌ها تنها یک «آه» مانده است.

یکی از مشکلات  ما این است که بسیاری از آنهایی که برای کشور تصمیم می‌گیرند، نمی‌دانند جیب خالی، شرمندگی در برابر زن و بچه یعنی چه! نمی‌دانند سه ماه حقوق نگرفتن یعنی چه! نمی‌دانند سیل و زلزله بیاید و همه سرمایه زندگی را بگیرد، یعنی چه!

ما همانطور که از یک پزشک انتظار داریم، وظیفه حرفه‌ای خود یعنی درمان بیمار را به خوبی انجام دهد یا اینکه یک معلم، به درستی به فرزندان‌مان، آموزش دهد، از مسؤولان کشور هم انتظار داریم، وظیفه‌ای که بر عهده‌شان گذاشته شده را به خوبی انجام دهند.
فقط همین.

در پایان؛

لازم به ذکر است اینجانب منحصرا و مستقلا بدون تاسی گرفتن از شخص ، گروه ، جریان ،حزب و دسته ای بنا به صلاحدید شخصی وبا توجه به نوع دوستی و همگرایی انسانی جهت  ابراز همدردی، کمک،مساعدت و یاری رساندن به هم استانی های سیل زده ی عزیزم از این لحظه به بعد هیچگونه مطلبی در راستای نقد عملکردی جناب استاندار شریعتی نگارش ننموده و تا پایان وانتهای حل بحران سیل، یکایک دست در دست هم با اتحاد ،یکپارچگی و همدلی سیل ویرانگر را شکست خواهیم داد.

علی الاایحال بعد از عادی شدن وضعیت بحرانی استان در خصوص مدیریت کلان دیارمان با هدف توسعه،پیشرفت و آبادانی تا حصول نتیجه نهایی همفکری ،تدبیر و چاره اندیشی خواهیم کرد.

من الله توفیق

ایمان خسروی /بندرماهشهر

بیست ودوم /فروردین ماه/یکهزاروسیصد و نود وهشت
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۱
حاج حسین سیدالسادات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
با سلام جناب دکتر خسروی
انشالله اینگونه خواهد بود به یاری الله
پیرو دستورات و مطیع امر رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای هستیم و خواهیم بود.
سید رضا حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
آفرین بر جناب دکتر
انشالله با پیروی از پیامبر اسلام مردم ایران را عاقبت به خیر نماید.
حضرت امام خامنه ای؛ این انقلاب با خون شهیدان آبیاری شده است.
والسلام
قرار گاه عمار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
به کوری چشم دشمنان نظام و انقلاب جناب دکتر خسروی ولایتمدار چه خبر از بچه های قرارگاه آقا ابوالفضل (ع)؟
داریوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
سلام جناب متاسفانه شما اطلاعاتی و امنیتی ها.........
داریوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
مرگ بر ضد ولایت فقیه
اجرکم عندالله حاج آقا ایمان خسروی
آریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
متاسفم برای امثال شما
شماها دیگه لو رفتین دستتون رو شده که جاسوس اطلاعات هستید به حسابتون به وقتش رسیدگی میشه
آقای دکتر امنیتی بالاخره جواب ظلم رو باید بدید
سحر نزدیک است
روح الامینی سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
خسته نباشید جناب آقای دکتر ایمان خسروی
حضرتعالی برای این نظام مقدس ثابت قدم و استوار هستید.
انشالله به یاری الله و با عنایت به دستورات مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف انقلاب گام مهم و اساسی بردارید.
با تشکر روح الامینی
ارشيا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
شما اصلاح طلبان حكومتي جرم و تقصيرتون از اصولكرايان به مراتب بيشتر است چرا كه سوپاپ اطمينان اين نظام هستيد و به عبارتي مردم بيچاره رو هميشه فريب داديدآقاي دكتر جاسوس حكومت
حاج محمد فخرالسادت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
مرحبا به جناب دکتر ایمان خسروی ولایتمدار
به کوری چشم دشمنان نظام و انقلاب همچنان در همین راه بسوی پیشرفت ایران بر اساس اصل ولایت مطلقه فقیه گام محکم بردارید.
متشکرم حاج محمد
کوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
آقایونی که در حال تهدید کردن هستید تا چه زمانی از روش رعب و وحشت میخوان بر علیه ما استفاده کنید
همیشه میگن ماه تا ابد پشت ابر نخواهند موند و امثال اینوآقای خسروی که دستش رو شده که یک امنیتی جاسوس این حکومت است . ولی خودش رو به عنوان یک اصلاح طلب روشنفکر جا زده در صورتی که این ایمان خسروی از هر حزب الهی دیگه تندروتر و سرخودتر میباشد البته دیری نخواهد پایید که این بساط در کشور ایران برچیده خواهد شد و ایران به صاحبان اصلی خود پس داده خواهد شد.
اصلاح طلب نما جاسوس و اطلاعاتی مزدور خسروی شناخته شدی کور خوندی خودت با این دارودسته ضد کوروش و ملی گرایی آریایی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
کورش!! بخواب که ما بیداریم خخخخخخخ
بسیجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
آقایان‌ داریوش ارشیا آریا و کوروش مواظب باشید که چه الفاظی بکار میبرید در صورت ادامه دادن به این وضع از روش خودمون برای توجیه کردنتون استفاده خواهیم کرد.
در ضمن به کوری چشم‌ شما و دشمنان نظام‌ و انقلاب اسلامی این نظام‌ الهی تا زمان ظهور امام عصر (عح) پابرجا و استوار خواهد بود.
بنده :یک بسیجی عاشق و جان برکف حضرت امام‌ خامنه ای (مدظله العالی)
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
درود به دکتر خسروی مهربان سخت کوش بامعرفت
خشایار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
خسروی جاسوس اطلاعات تا چه زمانی میخوای خودتو مخفی کنی و فیلم بازی کنی که روشنفکر هستی تو دیگه لو رفتی دستت رو شده که مزدور حکومت هستی
درود بر آرش کمانگیر
گمنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
احسنت به جناب دکتر ایمان خسروی سرباز ولایت
به یاری الله ، ائمه اطهار واهل بیت پیامبر (ص) و منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)تا ظهور امام عصر(عج) کشتی انقلاب و نظام مقدس را در زیر سایه ولایت مطلقه فقیه هدایت نمایید.
من الله توفیق
گمنام
رضا قاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
سلام
دکتر ایمان خسروی جسور،مهربان،مصمم،عاطفی
امید آن است جوانان ولایت مداری به مثال حضرتعالی بنا به خط مشی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی موفق و موید باشید .
انشالله استاندار خوزستان جناب دکتر شریعتی به مسیر انقلاب برگردند در غیر اینصورت طبق یادداشت مذکور جنابعالی، با نظر و موافقت جناب دکتر روحانی رییس جمهوردر عزل و تعویض جناب شریعتی تسریع و اقدام عاجل صورت پذیرد.
متشکرم.
بسیجی جان برکف ، فدایی حضرت امام خامنه ای ،
رضا قاسمی
حمید میرعباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
درود پروردگار به دکتر خسروی گرانقدر
انشالله در راه پیشرفت و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان باانگیزه ،محکم واستوار باشید.
با تشکر وقدردان فراوان
عماریون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
مرحبا به دکتر ایمان خسروی
انشالله به یاری ائمه ، امام عصر(عج) و دستورات حضرت امام خامنه ای در پیگیری امورات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سربلند و موفق باشید.
آریایی بزرگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
ایمان خسروی خودش را درپشت نقاب اصلاح طلبی جا زده است تا اصلاح طلبان روشنفکر را شناسایی وپاکسازی کند در صورتی که ایمان ایمان خسروی در واقعیت و پس پرده نه تنها اصلاح طلب نیست بلکه یک افسر امنیتی ،اطلاعاتی لباس شخصی و به شدت خودسر و به قول خودشون آتش به اختیار هستند. که هدف و قصدشان کسب اطلاعات و شناسایی افراد مخالف حکومت در جهت حفظ و بقاء این رژیم میباشند.
مواظب امثال خسروی باشید که در جماعت شما نفوذ نکند چرا که ایشان بسیار پیچیده و براحتی در هر صنفی نفوذ میکند و خودش را به رنگ اون جمع تغییر میده و به عبارتی سریعا خودش را با کارکرد صنف های و گروههای متعدد و متنوع وفق و هماهنگ میکند به گونه ای که براحتی شما را فریب میدهد و شما فکر میکنید در اون جمع ایشان لیدر هستند در صورتیکه از افسران امنیتی مخفی این حکومت فعلی میباشد و ذاتا این ترفندها و بازیها را از حفظ هستند.
ایرانی ها هوشیار باشید ، امنیتی های این حکومت از رگ گردن به شما نزدیکترند.
لازم به ذکر است ایمان خسروی از لحاظ وضع ظاهری و لباس پوشش های متعدد و متنوعی دارد(بعضی از مواقع ظاهر و لباس اسپرت امروزی، آپپدیت جهت انحراف افکار عمومی)، واین خود از ترفندها و پولتیک های افسران امنیتی، اطلاعاتی در سیستمهای و سرویس های اطلاعاتی جهت عدم شناسایی آنها توسط مردم و سرویس های اطلاعاتی کشورهای خارحی دیگر میباشند.
مانا باشید.
رضا عسکری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
شخصیت ایمان خسروی متزلزل و حزب باد ه.
داره مقدمه چینی میکنه براانتخابات و شوراها امامنفورتر از اونه که بااین عوامفریبی ها بخواد محبوب مردم بشه
یه عنصر نامطلوب و دارای سوابق بد اخلاقی ه
دکتر ایمان خسروی چون بهت پست نداده شدی علیه شریعتی!!!!!!
سید موعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
آفرین و مرحبا به آقای ایمان خسروی جسور و مهربان
روح الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
صبح بخیر
درود خدا بر آقای دکتر ایمان خسروی ولایتمدار،مردمی و ملی گرا
فدایی رهبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
آقای بی .... (رضا عسکری) البته امیدوارم مرد باشید و مشخصات واقعیتون رو نوشته باشید ،به کوری چشم شما ودشمنان انقلاب و نظام مقدس جناب دکترایمان خسروی همچنان محکم،مصمم،استوار ،باانگیزه و جدیت وافر به مثال گذشته براساس آرمانهای امام ورهبری درراه توسعه و اعتلای این نظام مقدس گام خواهد برداشت.
بنا به فرموده مقام معظم رهبری ،مقتدا وپیشوای جهان اسلام؛ این انقلاب اسلامی با خون شهیدان آبیاری شده است.
لذا آرزوی اینکه این نظام الهی آسیب ببیند را به گور خواهیدبرد انشالله.
چرا که تاظهور منجی عالم بشریت امام عصر(عج) این انقلاب مقتدر وخدایی براساس منویات ،دستورات وخط مشی های حضرت امام خامنه ای (مدظلعه العالی) به همت جوانان ولایتمدار،برومند،صبورو ایران دوستی به مانند آقای ایمان خسروی پابرجا وپیروز خواهد بود.
والسلام علیکم
فدائیان رهبر
میثاق مجدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
ایمان خسروی شناسنامه سیاهی توی کارهای سیاسی داره و یک مهره امنیتی سوخته است که حتی بخاطر ......پایگاه اجتماعی نزد مردم هندیجان و ماهشهر و حتی بزرگان خوزستان ندارد و تمام این دست و پا زدنهاش و مقاله چاپ کردنهاش فقط به دو دلیله:
یکی کسب اعتبار و مشروعیت بخشی به شخصیت خودسر و روان پریش سیاسی و اجتماعی خود برای برنامه ریزی بابت نفوذ و لابی در انتخابات آینده .
دومی انتقام گیری از کسانیکه تا کنون هیچ پست و مقامی با توجه به شناخت از عقبه تیره او بهش نداده اند .

با تشکر از خبرگزاری فخیم تابناک
میثاق مجدم
پارسیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
درود بیکران تقدیم نگاه پرمهرتان
از زحمات و پیگیریهای جناب دکتر خسروی؛ وطن پرست،میهن دوست ،ملی گرا و ایران دوست در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور عزیزمان ایران کمال تشکر و قدردانی را داریم.
مستدام باشید.
اندیشمندان و نخبگان پارسی
از طرف پرسنل پتروشیمی شهید تندگویان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
ایمان کیه که از نزدیکانت تورو نشناسه که چقدر زود رنگ عوض میکنی و به هیچ چیزی جز منافع شخصیت اعتقاد نداری!!!
رییس ستاد روحانی توی سالهای 92 و 96 بودی اما چون دستت به دنبه نرسید حالا شدی منتقد دولت روحانی و دم از ولایت فقیه میزنی! جل الخالق؟؟؟
ایمان یادته همگی با هم دورهمی داشتیم و چه کارها که نمیکردی رفیق...
آخه تو که معلوم الحالی رفیق..
الان هم یه عده از بچه ها رو اجیر کردی که بیان به نفعت کامنت بذارن که بگی فلانی و بهمانی!
آقای ایمان خسروی از این سیاست کثیفت دست بردار که ما همکارات توی ........هممون میشناسیمت و خودمون معرف تو هستیم
نمیخواد این مقالات رو بنویسی، به جاش بیا سرکار و اینقدر به همکارات نزن و کارهات رو روی دوش همکارات ننداز آقای دکتر شناخته شده و جیمبو نباش آقای دکتر ...
اول بگو چند روز در سال گذشته سرکار بودی بعدش اینجور مقالات شعاری پیشکشت اصلاح طلب اصولگرا شده مثلا مردمی!
تو به همکارات ضربه میزنی اونوقت مثل یک مدعی پوشالی دم از دفاع از مردم بدبخت میزنی و فکر میکنی عصر حجر هست و آمارت درنمیاد؟؟؟

اگه کسی باور نمیکنه لطفا تماس بگیره با .........در قسمتهای مختلف و درباره شخصیت جهادی و ولایی و خدوم و از اینجور حرفای این آقای نسبتا محترم کاملا تحقیق کند.

از طرف همکارات در.........ماهشهر
محمدرضا یزدانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
اجرکم عندالله جناب خسروی انشالله به یاری حق با پشتکار و جسارتی که از حضرتعالی سراغ داریم در مسیر تعالی ایران عزیز گامهای موثر بردارید. در پناه حق پایدار باشید. متشکرم همکار و همراه جنابعالی هستیم و خواهیم بود. کور شود هر کس نتوان دید .
پرسنل پتروشیمی شهیدتندگویان بندرماهشهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
سلام علیکم
ایام به کام مردم عزیز ایران
آقای دکتر ایمان خسروی تک به تک کامنت ها را رویت نموده اند و بر همین اساس عنوان نمودند پیام تقدیر و تشکر بنده را به سمع و نظر همه عزیزان برسانید.انشالله خداوند بدرقه راهتان باشد.
پیام جناب خسروی ؛ضمن تشکر و قدردانی فراوان و بی نهایت از بزرگواران ،برادران و جویندگان حقیقت به دلیل لطف وحمایت بی شائبه از اینجانب درچارچوب توسعه وپیشرفت نظام مقدس براساس منویات وفرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
پیام صادره از جانب پرسنل پتروشیمی شهید تندگویان جهت تنویر اذهان و افکار عمومی :
ذکر چند نکته در راستای کامنت سراسر کذب و حسادت ورزانه صادره که به صورت جعل و تقلب به اسم پرسنل پتروشیمی شهیدتندگویان نوشته شده است؛
یکم؛ آقای محترم که هویت حضرتعالی کاملا مشخص شده است حداقل و اختصاصا در این کامنت ادبیات نوشتاری خویش را تغییر میدادید که به این آسانی دستتان رو نشه که به نیت سخیفتان همگان پی ببرند.آقای (ه.خ) اگر مشخصات جنابعالی را برای عموم هویدا نمیکنیم به این دلیل نیست که شخصیتتان را در خور همچین رفتاری ندانسته ایم، بلکه فقط و فقط جناب دکتر خسروی اجازه اینکه ذکر مشخصات جنابعالی را برای عموم مسجل کنیم را به اینجانبان ندادند چرا که تاکید نمودند اهمیتی به این حواشی ندهید وتمرکز بر روی امورات مهم و اساسی داشته باشید.لذا طبق استعلام و تعیین تکلیف صورت پذیرفته از آقای دکتر خسروی، ایشان صراحتا اعلام نمودند به هیچ وجه هویت این شخص در محضر و دید عموم قرار نگیرد که این عمل نیک و مردانگی جناب خسروی منحصرا در راستای آزادی بیان ،نقد و رعایت حقوق افراد صورت گرفته است هر چند نقد سراسر کذب و ناعادلانه جنابعالی بدور از حقیقت و انصاف به رشته تحریر درآمده است.به فرموده مولا و پیشوایمان حضرت امام علی(ع)؛ بخشش از بزرگان است.
دوم؛دلیل برآشفگتی خارج از وصف آقای(ه.خ):
۱_تخلفات و جرائم مالی نامبرده نسبت به پرسنل همکار
۲-خروج غیرمجاز از شرکت شهیدتندگویان درساعات موظف کاری به تعداد ودفعات مکرر با استفاده از غفلت ......
۳-موارد اخلاقی وسوءاستفاده ای مربوط به آن
۴-و مسائل حساس دیگر که بنا به همان دلیل ذکرشده (تاکید آقای خسروی نسبت به حفظ آبروی افراد) از نگارش و افشا آن خودداری میکنیم.
لذا با احضار جنابعالی به اداره حراست و تکمیل پرونده و ارسال آن به دادگستری جهت صدور رای نتیجه حاصله که قابل پیش بینی میباشد شکل خواهد گرفت.
جهت اطلاع عموم؛ بر ما پوشیده نبوده و نیز نخواهد بود که دلیل نگارش این اراجیف از جانب آقای(ه.خ) صرفا بر اساس خصومت شخصی، نگاه تنگ نظرانه و عدم داشتن قدرت وتوانایی در متوفف کردن موتور حرکت جناب خسروی در چارچوب آرمانهای امام و رهبری میباشد.
دلیل مبرهن و آشکار خصومت شخصی آقای(ه.خ) با دکترخسروی براساس محیط کار؛ آقای خسروی از افسران ارشد سازمان حراست میباشند و کاملا مشرف بر پرونده و تخلفات( ه.خ) و این خود دلیلی محکم بر فتنه انگیزی و دشمنی ایشان میباشد.
در ادامه جناب دکتر خسروی به این نکته نیز اشاره نمودند؛ که صراحتا اعلام‌نمودند که عضو هیچ گروه،حزب،جریان
سازمان،سیستمی نمیباشند ومنحصرا یک ایرانی،آریایی وطن پرست ،مهین دوست ومسلمان شیعه دوازده امامی پیرو مولای خود حضرت امام(ع)و شهید کربلا تا ظهور منجی عالم بشریت
امام عصر(عج) در پناه خداوند و زیرسایه حضرت امام خامنه ای دامت برکاته استوار و پایدار تا اعتلای انقلاب اسلامی ایران در عالم، همچنان گامهای محکم و پیروزمندانه برخواهند برداشت.
با تقدیم احترامات ویژه
پرسنل پتروشیمی شهیدتندگویان بندرماهشهر
حسین رستمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
درود بیکران به جناب ایمان خسروی
مردی از جنس سنگ‌ ، صبور،مستحکم و با استقامت
مردی وطن پرست آریایی و جان برکف جهت دفاع از خاک و سرزمین ایران ،مهد ادیبان ،خاک پاک سرزمین کوروش بزرگ ذوالقرنین
در راه ایران کهن جان خواهیم داد.
آقای خسروی هر لحظه آماده نثار جان در راه دفاع از ایران و ایرانی است.

مانا و پیروز باشید.
حسین رستمی
الدکتور فدایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
سلام علیکم
احسنتم مرحبا الدکتور ایمان خسروی
اسیطره یصع المصالح السامیه الامام والقاعدنا مطابق توجیهات سماحت الامام الخامنه ای مع ولایت سماحت امام علی (علی) واباعبدالله الحسین شهدکربلا حتی ظهور منجی العالم البشریه الامام العصر(عج) مقابل المجرمین والمخالفین مع الحک والعداله نظیر الماضی واقفولو

اشکرا کثیرا
الدکتور فدایی
وطن پرستان و دوستتداران خاک ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
درودی به ژرفی دریای پارس تقدیم دل و جان مهین پرستان و ایران دوستان باد.
جناب ایمان خسروی ارجمند
سپاس از زیبایی قلم جنابعالی (دکتر خسروی) فرهیخته و روشنفکر وطن پرست
جان میدهیم ولی خاک نمیدهیم
به یاری پروردگار والامرتبه تا رسیدن وطنمان ایران به ساحل آرامش همچنان پایدار و استوار رو به سمت توسعه و پیشرفت حرکت خواهیم کرد.
جناب خسروی حس وطن پرستی و ایران دوستی جنابعالی بر همگان هویدا شده است .
بر ایران دوستان و پارسیان پوشیده نیست که بر جنابعالی هزینه های فراوان در جهت روشنگری اذهان عمومی مستولی شده است، لذا با جسارت مثال زدنی ،شجاعت و شاخصه اصلی شخصیتی شما که همانا استقلال فکری و شخصیتی وافر میباشد و برای ما مسجل شده میباشد با هم دست دردست هم مهین خویش را کنیم آباد‌.
سپاس
وطن پرستان و دوستتداران سرزمین ایران
کارمندان پتروشیمی تندگویان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
با سلام خدمت خوانندگان حق جوی خبرگزاری تابناک

عطف به صحبتهای شخصیت معلوم الحال و متزلزل احوال آقای ایمان خسروی و تشتت و گسیختگی اتهامات وارده به پرسنل خدوم پتروشیمی معظم تندگویان در قالب طراحی یک شخصیت موهومی بنام (ه.خ) بر خود واجب میدانیم تا به گفتار کریمانه چهره از رخسار ریاکارانه و مدعی اخلاق آقای ایمان خسروی بدون پست برداریم...

اجازه دهید خطاب خود را به نگارنده واقعی تمام کامنتهای اخیر که با توجه به شناختمان، همگی خود آقای ایمان خسروی هستند و به جهت نشان دادن محبوبیت فرمایشی با اسامی مختلف نوشته شده، ادامه دهیم...

اولا که ایکاش ذره ای شهامت علوی در وجود اختاپوسی شما وجود میداشت تا به صراحت بیان میکردید که متن را خودم نوشته ام و از طریق ادعای نوشتن متن توسط دیگران از خواب خرگوشی و متوهمانه خویش درمیامدید که شما بابت سوابقتان حتی منفور مردم کوچه و بازار هم نیستید چه برسد به خواص.
نمونه بارز شناخت مردم از شخصیت نازیبای شما در ..... طولانی مدت شما و اخبار و حواشی مشهور پیرامون آن بخوبی پیداست.

2.ضمنا ورود و خروج غیرمجاز بیشمار شما آقای ایمان خسروی زبانزد خاص و عام است و به گفته خودتان باعث افتخارتان هست که تاکنون حتی یکروز هم در پتروشیمی تندگویان کار نکرده اید و به ریش رئیستان و همه ما همکارانتان بارها خندیده اید.

3.آقای ایمان خسروی مقام ارشد سازمان حراست هم که بر همه مطلعان در بندر ماهشهر واضح است که از طریق زدوبندهای آنچنانی بدست آورده اید هرچند بر طبق افزایش سابقه پرسنل رسمی حراست تمامی شرکتها چیز شق القمری نیست و مایه مباهات! چرا که یک عنوان پرطمطراق است و وقتی عاری از وجدان کاری و حضور مستمر و دست پاکی باشد یه عنوان سازمانی توخالی بیش نیست.

4.آقای ایمان خسروی مردمفریب، چقدر خوب بود که نقاب از چهره زشت و سالوس خود بر میداشتید و بدانید که بهیچ وجه با این شیوه های نخ نما شده از منفوریت خود نزد پرسنل پتروشیمی تندگویان و به ویژه مجموعه حراست تندگویان کاسته نمیشود بلکه با این وقاحت در کلام شما فقط بدی شما بیشتر در نزد افکار عمومی پرسنل شرکت تندگویان که تمام زیر و بم شخصیت پوشالی شما را شناخته اند رسواتر میگردد و نقل محافل دوستان.

5. آقای ایمان خسروی فراموشمان نمیشود که چگونه عده ای از پاکترین و مخلص ترین همکارانمان را در دام ...... گرفتار کردید و آه پدران و مادران آن عزیزان سفرکرده هنوز تو را از رسیدن به امیال نادرستت ناکام گذاشته است و واقعا که چوب خدا بیصداست

6. دکتر ایمان خسروی متن نوشته شده توسط همکاران پرسابقه تو در "حراست پتروشیمی شهید تندگویان" نگاشته شده بود که به دلایل بارز همکار بودن در طی سالیان بسیار کاملا به باطن شخصیت متزلزل و آفتاب پرست گونه شما اشراف عمیق و وسیع داریم و تمام تخلفات مالی و سوابق اخلاقی شما بر ما همچون روز روشن هویداست.

7. آقای دکتر قلابی بهتر است تا عمرتان کفاف میدهد این خرقه ریا و تزویر را از چهره نامحبوب خود دور سازید و گناهان نابخشودنی و اتهامات نابجا و سوءاستفاده های مکرر از پستهای خود و خیانت به اموال بیت المال را به نام میدان رفیع و خالص ولی فقیه نگذارید که دیگر مردم شما ماکت کوچک امثال خاوری ها و بابک زنجانی ها و شهرام جزایری ها را میشناسند و بهتر است بجای این افاصات که در حد و اندازه توی ایمان خسروی نیست در موعد مقرر بر سرکار خود حاضر شوی و کارهای خود به دوش همکاران سختکوش و نجیب خود در شرکت تندگویان نیندازید. همین را ما از شما بس است ای مدعی پرطمطراق هزاررنگ..

8. دکترای شما هم که برهمگان روشن است که با خرید ماهی از هندیجان و کانال زدن های مالی و سیاسی ارتباط تنگاتنگ دارد و همه ما همکاران تو از آن با بیان پر از وقاحت خودت در جمع پرسنل حراست مطلعیم.

9. جناب خسروی مثلا ولایتمدار ایکاش کمی مردانگی و کمی صداقت در شخصیت شما بود و لااقل واضحات را انکار نمیکردید وقتی که با یک سوال از بدنه حزب اعتدال و توسعه کشور به راحتی رئیس حزب کذایی اعتدال و توسعه شهرستان هندیجان به نام ایمان خسروی رسوا میگردید.
>>>رئیس ستاد انتخابات روحانی سال 92 در ماهشهر هم آقای ایمان خسروی بود.
>>>رئیس ستاد ویژه انتخاب روحانی سال 96 در ماهشهر هم نیز آقای ایمان خسروی بود.
علت دروغگویی مکرر شما هم در گستاخی بیش از حد شما به دلیل اتصال به بدنه های نامشروع آنچنانی و همچنین عدم اطلاع شما دکتر مملکت از افزایش درک همگانی نهفته است.

آقای ایمان خسروی شما یک مهره سوخته بیش نیستید و با این دست و پا زدن ها و سرقت های ادبی راه به جایی نمیبرید.
هنوز پرونده شاکیان شما در دادگستری های اهواز و ماهشهر همچنان مفتوح است و در حال بررسی.. ایکاش کمی هم از آنها برای ما میگفتید !

متاسفانه آقای خسروی شما آنچنان پر از خشم و غضب و انتقام از مردان مرد این سرزمین هستید که فراموش کردید در هصر ارتباطات و اینترنت این دروغهای وقیح و شانتاژهای رسانه ای شما به راحتی آب خوردن برملا میگردد و بر رسوایی چهره نامحبوب شما در بین مردم میفزاید.

در آخر و برای کشف واضحتر حقیقت از تمامی خوانندگان خواستاریم که به تمام قسمتهای سازمانی پتروشیمی شهید تندگویان تماس بگیرید و با یک تماس تلفنی ساده از میان پرسنل قدیمی این شرکت اعتبار آقای ایمان خسروی پر از ادعاهای رنگارنگ را دریابید.
هرچند از قبل تذکر میدهیم که خود را آماده شنیدن هرگونه سخنانی درباره ایشان بنمایید.
ایکاش مدعیان اصلاح طلبی دیروز و اصولگرایان دلباخته مقام فردا بدون ذکر نامهای خیالی و اتهامات موهومی به شخصیتهای خیالی اول از همه انگشت اتهام را به وجود شهره خاص و عام خود میگرفتند و حداقل در ماه خدا از روشهای ناجوانمردانه خود برای مقام دوروزه دنیوی دست برمیداشتند و از قالب ریش و یقه و تسبیح به حقیقت شرف و وجدان و انسانیت میرسیدند.
با التماس دعا در ماه خدا برای حقیقت جویان واقعی

پرسنل پتروشیمی شهید تندگویان در ماهشهر
پرسنل پتروشیمی شهید تندگویان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
سلام علیکم
مرحبا دکتر خسروی دمت گرم که بدجور حس حسادت این آقای بزدل را که جرات معرفی خود را ندارد شعله ور کردی
آقای (ه خ ) شهامت داشته باش به اسم خودت مطلب بزن و نه بصورت متقلبانه و جعلی از نام پرسنل شرکت شهید تندگویان سوءاستفاده میکنی . آقای( ه خ ) حالا حالاها باید از غصه دق مرگ بشی چرا که ایمان خسروی به کوری چشم حضرتعالی پله های ترقی را یکی یکی در حال پیمودن است . بسوز و بمیر بزدل
براساس فرمایش یکی از بزرگان: کاری که به مثابه جهاد در راه خداست دارای 3ویژگی میباشد؛ یکم ؛ کاری که برای رضای خدا انجام شود و به مسیر پیشرفت و تعالی سوق داده شود. دوم : تلاش ، کوشش و پشتکار مستمر برای رضای خدا. سوم : یکی از مهمترین نشانه ها و مشخصات اینکه کدام کار در مسیر صحیح و جهاد درراه خدا میباشد این مورد بسیار مهم میباشد که همانا داشتن مخالف و دشمن است که با این اوصاف کاملا مبرهن وواضح میباشد که کارهای آقای دکتر خسروی همان جهاد در راه خداوند میباشد چرا که دشمنان راه حق وعدالت زبان به عقده گشایی گشوده اند. آقای ( ه خ ) برای یکبار هم که شده تو زندگیت مرد باش و دفعه بعدی که خواستی زبان به چرندیات و اراجیف بگشایی لطفا با مشخصات و هویت اصلی مبادرت به انجام این عمل سخیف وناجوانمردانه بکن و نه با هویت جعلی و تقلبی پرسنل شرکت شهید تندگویان . آدم شو آقای ( ه خ ) وگرنه آدمت میکنن بزدل متقلب

مستدام و عزتمند باشید.
پرسنل شرکت پتروشیمی شهیدتندگویان بندرماهشهر
حاج رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
بابا بقرآن الکی دارین این شخصی که سر و ته زندگیش برا همه معلومه رو بزرگش میکنین

من خودم از طائفه شعبانی هندیجان هستم و ایمان خسروی متاسفانه از اقوام مونه و کاملا از نزدیک میشناسمش.
بخدا پدر و مادرش سالهاست ..... کردن و همه خانواده ش ازش دوری میکنن و طردش کردن. حتی ...... بارها گفتن که این بشر هیچ نسبتی با ما نداره و مایه سرافکندگی مونه اما خودش پرروتر از این حرفاست و نون جاسوسی و آدمفروشی حتی فامیلشون رو میخوره.

یک آدم دمدمی و هزار چهره وابسته به مافیای فساد
لنجش رو برا ....... توقیف کردند و پرونده داره اونوقت دم از شهدای پاک و امام و رهبر میزنه تا ....... زندگیش رو برا مردم بپوشونه به خیال خودش!!!!

به خدا باعث ننگ ما شعبانی های ماهشهر و هندیجان ..

توی..... مثلش پیدا نمیشه و به هیچکس برا منافش رحم نمیکنه حتی برادرهاش.

وقت عزیزتون رو برای کسی بذارید که اقلا ارزشش رو داشته باشه نه یکی مثل ایمان خسروی که ذات درست و حسابی نداره
Bacheh Khoorna
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
با سلام و ادب
عزیزان ماه پربرکت خداس بیایین راه درست و انسانی و اخلاقی و پیش بریم و این ماهو مسلمونی کنیم،
وقتی همه کامنتارو خوندم دیدم بندگان خدا حرف خوب و منطقی زدن پرسنل پتروشیمی شهید تندگویان ماهشهر

آقاجان با هوچی گری و هیاهو و تهدید هواداران دکتر ایمان خسروی که چیزی درست نمیشه و دور از فرهنگ انتقادپذیریه این کارا،

از آقای خسروی هم که نمیشناسمشون اما متن خوبشونو خوندم خواهش میکنم که ترویج فرهنگ نقد بدن و حمایت کنن حتی از انتقاد از خودشون. به هر حال هر ادمی موافق و مخالف خودشو داره و همه حق ازادی بیان دارن،
باید اجازه نقد حتی به دشمنامونم بدیم،

از قدیم الایام بهترین کار برای اطلاع از اعتبار یک فرد تماس با خانواده و محل زندگی و محل کار هر شخص مشخصیه که در متن هم با زبان منطق اشاره شده که به محل کار آقای دکتر ایمان خسروی تماس بگیرین و کسب اطلاع کنین.
تو متنا هم نوشتن که آقای خسروی کارمند حراست پتروشیمی تندگویان ماهشهر هستن
والسلام نامه تمام

هممون بهتره اول خودمونو نقد کنیم بعد دیگرانو
حسن شعبانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
به نام خدا
سلام جناب خسروی
انشالله همیشه موفق و پایدار باشید.
پروردگار نگهدارتون باشه.
سماجت واستقامت و توانمندی حضرتعالی زبانزد خاص و عام میباشد چه در بین همشهریان و همکاران و سیاسیون
با تشکر
حسن شعبانی
بندر هندیجان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
والله ما نفهمیدیم باز در آستانه انتخابات ایمان خسروی با این نمایش های تکراری و عوامفریبانه در پشت چهره معلوم الحال و سابقه زبانزدش نزد خاص و عام، دنبال چیه...
فقط باید گفت ایمان خسروی دوره این حرکات نمایشی برا امثال تو که دستتان رو شده، گذشته
توی هندیجان که............. از جمله خودم که........ ت هستم سالها ست که دل خوشی ازت ندارند اونوقت میای خودنمایی بکنی که بگی هستم!
دست بردار از این حرکات که کوچک و بزرگ شهرمان رو تحقیر کردی با سابقه معلومت

آن شاءالله که خدا تو و امثال تو رو سر راه خیر بیاره دایی
سنت رفته بالا، دست بردار دیگه جان اونی که بزرگت کرده

.......... هندیجان
دکتر سلیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
دکتر خسروی دوستت داریم حضرتعالی برند شجاعت،صداقت و مهربانی هستید.البته به کوری چشم حسودان مطمئن هستیم روزی برای سرزمین ایران ناجی خواهید بود.
ممنونم
معصوم سلیمی
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
این بشر..... مطلقه
سید جابر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
السلام علیکم الدکتور خسروی
انشالله به یاری امام زمان در امورات موفق و موید باشید.
من الله التوفیق
السید ج الموسوی
سید جابر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
دکتر خسروی به وقت این اذان صبح واستون آرزوی موفقیت دارم.
سید جابر الموسوی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار