هشدار چهارشنبه سوری رییس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد :
پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد گفت : غالبا خرید مواد محترقه در فضای مجازی توسط کودکان و نوجوانان صورت می گیرد.
کد خبر: ۷۲۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ 17 March 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز و با پایان یافتن سال ، یکی از برنامه های خطرناکی که به نوعی همه گیر شده است ، استفاده از مواد محترقه و آتش زا برای چهارشنبه سوری است که چند سالی است عده ای از واژه معترضه چهارشنبه سوزی برای آن استفاده می کنند . در خصوص مشکلات ایجاد شده برای خانواده ها به دلیل استفاده از مواد آتشزا هم توصیه های زیادی شده است و هم می توان گفت اکنون عموم مردم به عینه چنین خطرات و حوادث ناشی از آن را دیده اند. اما نکته ای که اخیرا باعث دغدغه و ایجاد مشکلاتی شده است ، فروش اینترنتی این مواد و کلاهبرداری های صورت گرفته است که مسئولین انتظامی و فضای سایبری بارها در این خصوص هشدار داده اند.
 
 مراقب خریدهای اینترنتی فرزندان خود باشید
 
پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد گفت : غالبا خرید مواد محترقه در فضای مجازی توسط کودکان و نوجوانان صورت می گیرد.
سرگرد شهبازی پور افزود :  با توجه به این موضوع ،کلاهبرداران سایبری با (طراحی درگاه های پرداخت شبیه به درگاه بانک در اصطلاح فنی ( فیشینگ)و با درج تبلیغات زیبا و فریبنده باعث تحریک فرزندان شما برای خرید مواد محترقه و سپس هدایت کاربر به این صفحات را می‌کنند و گاهی آنها جرات مطرح کردن موضوع با والدین را ندارند.
وی در پایان بیان کرد : مراقبت خانواده ها و نقش نظارتی والدین ،  باعث می شود تا فرزندان آنها در دام کلاهبرداران و سودجویان سایبری گرفتار نشوند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار