لازم به ذکر است مبلغ 15 میلیون تومان جهت تأمین تدارکات به هیئت همگانی، یک دستگاه خودروی سواری پراید، 10 دستگاه دوچرخه و 50 تخته پتو از طرف سردار هاشمی پور به قید قرعه به شرکت کنندگان در برنامه اهداء شد.
کد خبر: ۷۲۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳ 15 March 2019
همایش بزرگ پیاده روی شهرستان کهگیلویه امروز در حالی برگزار شد که به گفته مجری برنامه که از شبکه دنا هم به طور زنده پخش می شد در این همایش حدود 50 هزار نفر از مردم دهدشت حضور داشتند.

همایش بزرگ پیاده روی امروز بمناسبت گرامی داشت شهدای کهگیلویه و با استقبال و حضور پرشور مردم در شهر دهدشت برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در این همایش پیاده روی خانواده که با نام شهدای کهگیلویه برگزار شد، گفت: خدای بزرگ را شاکرم که فرصت انجام چنین برنامه نشاط آور و ارزشمندی را فراهم نمود.

عدل هاشمی پور ضمن قدردانی صمیمانه از حضور و استقبال مردم، از شورای تامین، شورای اداری در رأس فرماندار، ائمه جمعه، صدا و سیما، هیئت همگانی شهرستان، اداره کل ورزش و جوانان، امور عشایری و همه عوامل برگزار کننده و دست اندرکار برنامه تشکر نمود و اظهار داشت: امیدوارم با وحدت و همدلی در فراهم آوردن زیرساخت های ورزشی و رونق ورزش های همگانی،  پرورش ورزشکاران مستعد، زمینه ساز توسعه ورزش، کسب جایگاه شایسته و اخذ عناوین برتر ورزشی در سطح ملی و بین المللی باشیم.

 سردار هاشمی پور حمایت مسئولان از ورزش را ضروری دانست و با اشاره به برخی عناوبن کسب شده فردی و تیمی ورزشکاران کهگیلویه ی بزرگ گفت: قطعا با همراهی، حمایت و ایجاد انگیزه در ورزشکاران، کسب سکوهای بالاتر در میادین مختلف، دور از دسترس نیست.

لازم به ذکر است مبلغ 15 میلیون تومان جهت تأمین تدارکات به هیئت همگانی، یک دستگاه خودروی سواری پراید، 10 دستگاه دوچرخه و 50 تخته پتو از طرف سردار هاشمی پور به قید قرعه به شرکت کنندگان در برنامه اهداء شد.

گفتنی است فدراسیون ورزش های همگانی کشور با اهداء لوح سپاس از خدمات سردار هاشمی پور تجلیل نمود.

همچنین شبکه 3 سیما، شبکه استانی دنا و مدیرکل ورزش و جوانان استان از همکاری و مساعدت نماینده مردم در پشتیبانی و تأمین جوایز این برنامه به صورت ویژه تشکر و قدردانی نمودند.

در پایان سردار هاشمی پور از سیمای مرکز کشور، صدا و سیمای استان، شبکه استانی دنا، دفتر خبری کهگیلویه، نیروهای نظامی و انتظامی، اصحاب رسانه و همه کسانیکه اجرای برنامه نمودند تشکر و قدردانی نمود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار