تابناک گزارش می دهد؛
کنفرانس " مسائل حقوقی و قضایی در حوزه سلامت" جهت آشنایی کارکنان با مجازات اسلامی، قصور پزشکی و کادر درمان در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۷۲۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۸ 10 March 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت؛ رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت اظهار داشت: کارکنان درمان باید بدون در نظر گرفتن مسائل قومی و قبیله ای، ملیت و جایگاه سیاسی و اقتصادی، خدمات درمانی را به عموم مردم ارائه کنند.

محمدطاها خادمی ابراز داشت: فراهم کردن امنیت محیط بیمارستان و پرسنل برای ارائه خدمات درمانی به بیماران ضروری است و نهادهای امنیتی می بایست در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
وی افزود: برگزاری چنین کنفرانس ها و کارگاه هایی که خروجی بسیار مثبت و ارزشمندی جهت آگاهی پرسنل و بهبود کیفیت ارائه خدمات به بیماران دارد، بسیار خوب و رضایت بخش است.

رئیس نظام پزشکی شهرستان کهگیلویه در این کنفرانس ابتدا به سابقه فعالیت نظام پزشکی اشاره نمود و عنوان کرد: سازمان نظام پزشکی سعی دارد در بررسی پرونده های بیماران همراه دقت، حرمت و عدالت در نظر گرفته شود.

 دکتر جهانشاد شرافت در ادامه به اهمیت آموزش در حوزه های مختلف به خصوص حوزه سلامت پرداخت.

دادستان دادگستری شهرستان کهگیلویه نیز در ادامه به اهمیت کار پرستاری و ویژگی های پرستاران و اهمیت سلامت جامعه پرداخت و ابراز داشت: "پرستار حرفی از کلام خداست " از ویژگی های منحصر به فرد پرستاران داشتن صبر و تحمل، دلسوزی و مهربانی، داشتن مهارت کافی و مسئولیت پذیری است.

 فرشید روشندل تصریح کرد: مسئولیت پذیری شامل سه حیطه اخلاقی، شرعی و قانونی است در صورتی که پرسنل در انجام خدمات به بیماران دچار کم کاری شوند مسولیت پذیری از هر سه حیطه زیر سوال می رود.

به گزارش تابناک از دهدشت؛  این کنفرانس به همت واحد آموزش بیمارستان، سازمان نظام پزشکی شهرستان و روابط عمومی با شرکت 100 نفر از پرسنل درمانی، مامایی و متخصصین بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت برگزار شد. 

 

گزارش و تنظیم: سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
شمابه جای این کلاسها حقوقهای شرکتی هابیچاره ای که حدودشش ماه ازسال گذشته پرداخت کنید نمیخوادسمیناربرگزارکنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار