کد خبر: ۷۲۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 07 March 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یادواره شهدای بهمئی سراسر کشور با حضور بسیاری از مسئولان کشوری و لشکری در لیکک بهمئی آغاز شد. 
این مراسم با حضور بسیار پرشور مردم استان و شهرستان بهمئی در حال برگزاری است.
 
 
مداحی و نوحه خوانی صادق آهنکران
۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۸

در آخرین قسمت از این برنامه صادق آهنگران ، مداح و نوحه خوان دوران دفاع مقدس با اجرای روضه و نوحه هایی از دوران دفاع مقدس، یاد و خاطره روزهای جبهه و جنگ را زنده نمود.

 

استخوان های لشکر رضاخان در پشت در قلعه علا
۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۶

در ادامه شعبان بهمئی یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس با یادآوری شجاعت های تاریخی ایل بهمئی گفت : مردم غیور بهمئی در زمان رضاخان به مبارزه با استبداد پرداختند و با شجاعت و رشادت با لشکر رضاخان به مبارزه پرداختند و هم اکنون هم استخوان های لشکر رضاخان پشت درهای قلعه علا وجود دارند.

وی افزود : هم اکنون هم مردم بهمئی با شجاعت از نظام و انقلاب دفاع می کنند و در دوران دفاع مقدس هم به مبارزه با متجاوزان پرداختند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس ضمن تقدیر از ایلات و طوایف و کسانی که دست اندرکار برگزاری این یادواره بوده اند گفت: برگزاری این یادواره به عنوان یک برنامه ایلی نیست بلکه اعلام آمادگی برای دست در دست دیگر ایلات و طوایف برای دفاع از نظام و انقلاب است.

پیام سردار سلامی از بهمئی به دشمنان ایران
۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۴

سردار سلامی به عنوان میهمان ویژه مراسم طی سخنانی گفت : هر قومی هویتی دارد و تصویری از هویت آن در جهان وجود دارد . آن چه که هویت بهمئی را معرفی می کند شجاعت است ، وفاداری ، سلحشوری و ایمان است.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این مردم شایسته زیباترین و فاضل‌ترین واژه‌ها هستند، تصریح کرد: مردم ایران اکنون بر قله شرف و عزت و ایمان ایستاده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهدای ما تندیس‌های زنده صدق، عقیده و ایمان هستند، گفت: آنها حجت‌های خداوند روی زمین هستند ستارگانی که به ما راه را نشان دادند و هرچه فضیلت داریم از آنهاست.

سلامی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع ایل بهمئی با بیان اینکه رهبر ما محکم در برابر صاحبان زر و زور سخن می‌گویند و بر تارک عالم می‌درخشیم خاطرنشان کرد: اگر حرمت نوامیسمان حفظ شده و سرزمینمان تحت اشغال بیگانه نیست به واسطه روح بلند شهیدان است.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا را گشایشگر راه عزت دانست و افزود: آنها اجازه ندادند صف طولانی سپاهیان دشمن بر کشور مسلط شود.

سلامی ادامه داد: تمام نهادهای بین‌المللی جمع شدند تا اسلام را بشکنند و تمام مستکبران عالم قدرت نظامی خود را به صحنه آوردند ولی ما از امام خود آموختیم با همه کمبودها با دشمن بجنگیم.

وی خطاب به ایل بهمئی گفت : این را با همه وجودم می گویم شما مردم شایسته بهترین هاهستید. شما بر قله افتخار ایستاده اید . شما پرچمداران شجاعت هستید . شما و ۶۵۰ شهید سند محبت و ایمان هستید. درودخدا بر شما و نیت های پاک ، صمیمیت و ایمانتان.

سردار سلامی گفت : امروز اینجاییم که تجلیل از کسانی کنیم که هر چه فضیلت داریم ازآن هااست.امروز اگر کسی برای ما تصمیم نمی گیرید و آزاد هستیم و در مقابل قدرت های جهانی لکنت زبان نداریم و رهبرمان با قدرت در مقابل زور و تزویر سخن می گوید ، اگر امنیت ، اقتدار و منزلت داریم، اگر حرمت نوامیسمان حفظ شده است از وجود همین شهدا است. 

سلامی ادامه داد: تمام نهادهای بین‌المللی جمع شدند تا اسلام را بشکنند و تمام مستکبران عالم قدرت نظامی خود را به صحنه آوردند ولی ما از امام خود آموختیم با همه کمبودها با دشمن بجنگیم.

سلامی افزود : ملت ایران از تاریخ آموخته بود نباید سپاه امام حسن را تنها بگذارد ، مردم ایران اجازه نداد تاریخ غم انگیز صدر اسلام دوباره تکرار شود. می دانید آنچه که به برکت خون این شهدا اتفاق افتاد یک معجزه بود . که مردم ایران اینگونه بر دشمن پیروز شود.

وی افزود : شما تاریخ را به یاد دارید ، ما در سرزمینی در نزدیکی همین محل می جنگیدیم. دشمن می خواست ایران را تسلیم کند ، دوباره اسلام را خاموش کند اما در انروزهای سخت شهیدان ما از خانه خود جدا شدند به دنیا پشت پا زدند. آیا اگر این شهیدان نبودند سرزمین ما اکنون سربلند بود و می توانست در میان قدرت های بزرگ سربلند باشد؟

سلامی گفت : آنروزها در این نزدیکی ها می جنگیدیم اما اکنون هزاران کیلومتر تر با دشمنات می جنگیم ، آنها را خسته کرده ایم ، آن ها را افسرده کرده ایم و این تحقق وعده خداوند است. امروز دنیای اسلام از شما سرمشق گرفته اند. امروز شمشیر جهان اسلام از نیام بیرون آمده است.

این فرمانده سپاه گفت : امروز دشمن عقب نشینی می کند ، آیا اسرائیل در مقابل حزب الله آمریکا در عراق چیزی جز شکست داشته است؟امروز نه تهدید و نه ارعاب جواب نمی دهد زیرا همانگونه که رهبری گفته است ملت ایران از دشمنان ریز و درشت خود نمی هراسند.

سردار سلامی افزود : من از قلب بهمئی به دشمنانمان می گویم ما به زودی شما را شکست می دهیم، ما تسلیم نمی شویم بلکه شما را تسلیم می کنیم. ما قدرت انباشته کرده ایم . قدرت ما ایمان است اما ما آماده نبرد بزرگ هستیم. اگر آنروز برسد شما تحمل سیلی ما را ندارید.قدرت ما از اینجا تا مدیترانه است . دیگر منطقه ای مانند خاورمیانه ، خلیجی مانندخلیج فارس ، دیگر مدیترانه محل تاخت و تاز صهیونیست نیست ، آن ها به تدریج یک مرگ تدریجی را تجربه می کنند .

وی گفت : ما به سمت مشکلات می رویم دشمنان ما خیلی تلاش کردند مردم ایران را متوقف کنند ، مرعوب کنند با حضور در فضای مجازی ، اما نتوانستند.جانشین‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن خیلی تلاش کرد ملت ایران را مرعوب کند و با حضور سنگین در فضای مجازی قلب‌ها و ذهن‌ها را تسخیر کند افزود: غافل از اینکه شهیدان به ما آموختند با دشمن باید جنگید و‌ ترک میدان چیزی جز میدان دادن به دشمن نیست.

سردار سلانی افزود : هرگاه دشمن زیبا سخن می گوید می خواهد شما را فریب دهد اما مردم ایران فریب نمی خورد.

سلامی گفت : مذاکره یعنی میدان دادن به دشمن شما فقط زبان زور را می فهمید پس ما همه با هم ایستاده ایم.این ملت شکست پذیر نیست مطمئن باشد پیروزی ما نزدیک است.

وی با بیان اینکه امروز همه باشکوه حضور ایستاده‌ایم افزود: جنگ ما با دشمن جنگ امید و‌ ناامیدی است آنها می‌خواهند ملت را ناامید کنند که البته آرزوی دست نیافتنی است.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: راه شهیدان را با قدرت ادامه می‌دهیم و هر روز بر قدرت خود می‌افزایم و همه ابزارهای پیشرفت را در دست داریم و به هیچ کس نیازمند نیستیم همچنان که آسمان شاهد رحمت الهی شده و با ایمان و تقوا در این عرصه مبارزه با دشمن خواهیم ماند.

ورود سردار سلامی به محل برگزاری یادواره
۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۵

لحظاتی پیش سردار سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان میهمان ویژه مراسم وارد محل برگزاری یادواره شد و مورد استقبال مسئولین قرار گرفت.

 

آغاز بزرگترین همایش فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در لیکک / ورود سردار سلامی به محل برگزاری همایش / در حال تکمیل..

 

 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
این چیزا آب ونان نمیشه برا کسی سردار
علیار
|
United States
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
لشکر رضاخان لشکرایران بود شکست لشکر رضاخان کمک به ارتش انگلیس بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار