در شورای پیشگری از وقوع جرم اعلام شد:
در این نشست سردار انصاری فرمانده انتظامی استان خبر دستگیری عاملان تیراندازی به حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کرد.
کد خبر: ۷۲۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ 05 March 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمدبه نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان نجمین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان به منظور بررسی راهکار های جلوگیری از جرائم و تخلفات نوروزی و چهارشنبه سوری و حل معضل استفاده از بخاری های نفت سوز در مدارس استان با حضور مسئولان قضایی ، نظامی و اجرایی برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری ضمن گرامی داشتن یاد وخاطره امام و شهدای استان و خیر مقدم به حاضرین ،حلول سال نو، قرارگرفتن ماه رجب ماه خدا و اعیاد رجبیه و نوروز را در ابتدای سال جدید به فال نیک گرفت و از زحمات اعضای شورا تقدیر وتشکر نمود که در مدیریت استان نقش داشته و زحمت کشیدند.
 
دستگیری عاملان تیراندازی به رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد

موفقیت نیروی انتظامی در برقراری امنیت
مزارعی از نیروی انتظامی استان به خاطر ایجاد امنیت تشکر کرد  و گفت : نیروی انتظامی در ایجاد امنیت در همه ی شئونات موفق بوده  است و برای ایجاد امنیت و آرامش آحاد مختلف جامعه با تمام وجود تلاش کردند.

این مقام قضایی از اینکه برخی اتفاقات کوچک در استان، بزرگ جلوه داده می شود نیز گلایه مند بود و افزود: درجه ارتکاب و نحوه جرایم در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به استان های دیگر کمتر و جرایم خشن نداریم.

وی گفت : فعالیت شبانه روزی نیروهای انتظامی ، نظامی و امنیتی و دیگر دستگاه های اجرایی که در ایجاد امنیت تلاش می کنند موجب ایجاد امنیت پایدار در استان شده است.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه با بیان اینکه امروز در چهل سالگی انقلاب و دورانی هستیم که باید به انقلاب بیشتر خدمت کنیم ، افزود: وظیفه ی همه ی مسئولان است چون مسئولیت پذیرفته اند ،در ارائه خدمت به مردم خادم آنان باشند و خدمت به مردم ، خدمت به انقلاب است.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه اظهار داشت: ممکن است جرمی از چشم سازمان بازرسی ، دادستان و دادگستری پنهان بماند اما بدانید دنیا محل گذر است و خداوند بیناست و در چهل سالگی انقلاب، زمینه ی رشد عاقلانه برمبنای خدمت عقلایی با همه ی وجود دارد پس خدمت کنید چون مردم ما مردم قدر شناسی هستند.
 
دستگیری عاملان تیراندازی به رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد

دستگاه قضایی دنبال مچ گیزی نیست
رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه دستگاه قضایی بدنبال مچ گیری و تخریب مسئولان نیست گفت: چنانچه اشتباهی از سوی مدیر و مسئولی رخ دهد ، سازمان بازرسی ابتداء تذکر می دهد ولی شما کاری  کنید که کمتر تذکر بگیرید و در مرتبه دوم تذکرات بازرسی را جدی بگیرید و بدانید این سازمان متولی نظارت است و نمی تواند کوتاه بیاید و مدیر شایسته ای که برای خدمت می تازد و جلو می رود چنانچه دچار لغزش هم شود کمکش می کنیم.

 حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در ادامه ی این نشست به موضوع تعطیلات نوروزی و حضور گردشگران و مسافران این ایام در استان اشاره کرد و به سازمان های متولی نیروی انتظامی،گردشگری، شهرداری، اورژانس جاده ای و مجمع امور صنفی توصیه نمود به گردشگران کمک کنند. نباید گردشگران بگویند به خاطر عدم نظارت در استان کهگیلویه وبویر احمد ، گوشمان را بریدند. تلاش کنید تا سطح استان ارتقاء یابد و هر مسافری سفیری برای استان می باشد.

مزارعی به موضوع تصرف و تخریب محیط زیست ومنابع طبیعی در ایام نوروز توسط سود جویان اشاره نمود و گفت:  نباید تصرف و سوء استفاده ای از این مواهب الهی شود و اگر کسی در اراضی ملی ، منابع طبیعی و محیط زیست اقدام به غرس نهال نماید، ادارات مربوطه در اول کار جلوگیری و نسبت به قطع وکندن نهال ها اقدام کنند.

حجت الاسلام مزارعی افزود : سازمان صمت گلوگاه رفع مشکل بازار است و خط شکنی مدیریت جهادی شما در ایام عید مبارزه با وضعیت بازار باشد.
 
دستگیری عاملان تیراندازی به رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد

دستگیری عاملان تیراندازی به رئیس دستگاه قضایی
در این نشست سردار انصاری فرمانده انتظامی استان خبر دستگیری عاملان تیراندازی به حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کرد.

مزارعی در سخنانی در همین رابطه اظهار داشت: این جریان تیراندازی به خود را منتسب به هیچ ایل و طایفه ای نمی دانم .

وی افزود : ایلات و طوایف استان کهگیلویه و بویراحمد با شرافت و غیرتمند هستند . در رژیم قبل از انقلاب در مقابل قدرت رژیم ایستادگی کردند و شجاعت و اسلام محوری خود را با غیرت شان نشان دادند اما ممکن است افراد بدی در هر جامعه ای پیدا بشود که دچار اشتباهی شده باشد ، نباید این اشتباه به پای همه ی ایل و طایفه گذاشته شود.

حجت الاسلام مزارعی گفت : ایلات و طوایف استان کهگیلویه وبویراحمد؛ایلات و طوایف خوبی هستند ممکن است افرادی هم دارای مشکل باشند ونباید خطای آنها را به حساب همه گذاشت.

وی افزود: ما نباید رسالت مان را تعطیل کنیم ،چون جانمان به خطر می افتد. بنابراین موضوع تیراندازی را به هیچ طایفه ای منتسب نمی دانم.

مزارعی با اظهار این نکته که همیشه به غیرت و شجاعت طوایف و ایلات این استان به خود می بالم و افتخار می کنم تأکید کرد؛ انتساب این مسئله به طایفه ای و مخدوش کردن هیچ طایفه ای به صلاح نیست.
معظلی به نام فرسودگی فضاهای آموزشی
این مقام قضایی به مسئولان در خصوص استفاده از بخاری نفت سوز در مدارس هشدار داد و افزود:اگر در مدارسی که با این نوع بخاری گرم می شوند حادثه ای رخ دهد دستگاه قضایی به همه ی ادارات و سازمان های متولی برخورد می نماید.
وی از وجود ساختمان های قدیمی،کهنه و فرسوده مدارس به عنوان یکی دیگر از معضلات فضای آموزشی استان نیز انتقاد کرد.
 
دستگیری عاملان تیراندازی به رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد

دستگیری عاملان تیراندازی را در آینده ای نزدیک رسانه ای می کنیم
در ادامه ی این نشست سردار مهدی انصاری فرماندهی انتظامی استان حمایت های بیدریغ دستگاه قضایی از ناجا در استان ستود و اظهار داشت : با حمایت های دستگاه مقتدر قضایی استان ، این نیرو هدف راهبر و اساسی خود را در استان ،پیشگیری از وقوع جرم قرار داده است و به همین منظور به میان مردم می رویم.

وی در ادامه در خصوص برنامه های ناجا در استان در ایام تعطیلات گفت: طرح ترافیک نوروزی از 25 اسفند تا 16 فروردین 1398 در استات اجرا و 23ایستگاه پلیس در مکان های پرتردد گردشگری ایجاد می نماییم.

فرمانده ی پلیس استان در ادامه افزود: 63 نقطه ی گردشگری با گشت های ثابت و سیار تحت پوشش گشت های پلیسی قرار می گیرد.

سردار انصاری گریزی هم به دستگیری متهمان تیراندازی به رئیس کل دادگستری استان زد و گفت: این خبر را در آینده ای نزدیک رسانه ای می کنیم.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
اسامیشون رو نگفتن ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
کاش وزیر و مدیران کل آمو.زش و پرورش را هم بابت کم کاری می شد جریمه کرد.خصوصا زارع پور را
امیر خصوص
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
اگه ادم بدبختی بود ومقام قضایی نبود به هیچ عنوان پیگیری هم نمی شد خدایا قانون در مقابل همه یکسان بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
ري حضراتي كه گوتن حاج باقري بي سياه وابي
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
ری بوت سه ، همی الانم ایگیم کار باقریه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار