یک شبانه روز پرکار جمعیت هلال احمر
همزمان با بارش های 24 ساعت گذشته و شرایط نامساعد جوی ، دو فقره حادثه با شرایط سخت محیطی باعث حضور امدادگران و کمک به حادثه دیدگان شد.
کد خبر: ۷۱۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ 16 February 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، همزمان با بارش های 24 ساعت گذشته و شرایط نامساعد جوی ،  دو فقره حادثه با شرایط سخت محیطی باعث حضور امدادگران و کمک به حادثه دیدگان شد.
نجات مرد 52 ساله گیر افتاده در کوه های لوداب
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات مرد ۵۲ ساله در کوه‌های لوداب شهرستان بویراحمد خبر داد.
سید امان الله جهانبین اظهار کرد: ساعت ۱۷.۳۰ دقیقه روز جمعه ۲۶ بهمن طی تماس تلفنی با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان مبنی برگیر افتادن فردی در کوه‌های لوداب بلافاصله تیم کوهستان جمعیت هلال احمر دنا با یک دستگاه خودرو کمک دار و دو ست تخصصی به منطقه اعزام شدند.
وی اظهار کرد: این تیم در یک عملیات شبانه بیش از هشت ساعت در شرایط بارندگی شدید و برفی موفق شدند مرد ۵۲ ساله را از دیوارهای صعب‌العبور و خطرناک کوه "نیر" تنگه دو سرگ به سلامت به آغوش خانواده برگردانند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ضمناً تیم واکنش سریع استان به عنوان تیم پشتیبان در پاسگاه لوداب مستقر بودند.
جهانبین اضافه کرد: تیم کوهستان به دلیل مسدود بودن جاده در ساعت ۷.۳۰ امروز شنبه، ۲۷ بهمن ماه موفق به بازگشت به پایگاه شدند.

نجات خانواده عشایری
در خبری دیگر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان از نجات جان خانواده ۹ نفره عشایری در شهرستان کهگیلویه خبر داد.
سید امان الله جهانبین ، افزود: با توجه به بارندگی های شب گذشته و امروز، گزارش گرفتار شدن خانواده ۹ نفره عشایری دریافت شد و اعزام تیم های امدادی به منطقه هدف را داشتیم.
جهانبین با بیان اینکه این مورد در منطقه عشایری "دره خلوار و جاده صعب العبور اتفاق افتاد، تصریح کرد: همچنین یک زن باردار در بین افراد گرفتار شده حضور داشت.
جهانبین به تلاش سه ساعت تیم امداد و نجات هلال احمر اشاره کرد و گفت: خانواده حادثه دیده با تلاش تیم امداد و نجات شهرستان کهگیلویه نجات یافتند.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
اینا که رفته بودن تفریح
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار