به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام گرفت:
صبح امروز همایش بزرگ‌ پیاده روی خانوادگی بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همت هیئت همگانی و اداره ورزش و جوانان و با حضور رئیس هیئت همگانی استان در شهرستان لنده برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 15 February 2019

همایش بزرگ‌پیاده روی خانوادگی بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان لنده برگزار شد.

تابناک کهگیلویه وبویر احمد-صبح امروز همایش بزرگ‌ پیاده روی خانوادگی بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همت هیئت همگانی و اداره ورزش و جوانان  و با حضور رئیس هیئت همگانی استان در شهرستان لنده برگزار شد.

همایش بزرگ پیاده روی در لنده+تصاویررئیس هیئت همگانی شهرستان لنده گفت؛ امسال یک همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار کردیم که با استقبال بسیار خوب خانواده‌ها همراه شد.
فضیلت خاطرنشان کرد؛ هیئت ورزش‌های همگانی لنده در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی همایش های متعدد پیاده‌روی را در سطح شهر و روستا برگزار کرده است.
وی به بیان آثار مثبت توسعه ورزش های همگانی در جامعه پرداخت و افزود: همه مدیران باید با حضور خود در این همایش، به منظور فرهنگ سازی و گسترش ورزش همگانی و تزریق نشاط در بین شهروندان سهیم باشند.
فضیلت در ادامه گفت؛ برگزاری چنین همایش‌هایی با محوریت فراگیر سازی ورزش در بطن خانواده‌ها انجام پذیرفته و امیدواریم ورزش در تمامی گروه‌های سنی و خانواده‌ها به موضوعی فراگیر تبدیل گردد.
گفتنی است در پایان این همایش به قید قرعه جوایزی از قبیل دوچرخه،کارت هدیه،...... به شرکت کنندگان اهدا شد.

همایش بزرگ پیاده روی در لنده+تصاویر

همایش بزرگ پیاده روی در لنده+تصاویر

همایش بزرگ پیاده روی در لنده+تصاویر

همایش بزرگ پیاده روی در لنده+تصاویرهمایش بزرگ پیاده روی در لنده+تصاویر

همایش بزرگ پیاده روی در لنده+تصاویر

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار