نماینده کهگیلویه بزرگ در جمع مردم چرام؛
همگان وظیفه داریم گوش به فرمان سکاندار انقلاب با تقویت خودباوری، روحیه ی ایثار و شهادت، اعتماد به نفس، تقویت بنیه فرهنگی و علمی، عدم وابستگی و تلاش بیشتر مسئولان در رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی، امید را بیش از پیش زنده نگه داریم و در مسیر توسعه با شتاب بیشتری حرکت نماییم.
کد خبر: ۷۱۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ 11 February 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، مردم ولایتمدار شهرستان چرام همزمان با سایر نقاط استان دوشادوش هم و با حضوری پرشور چهلمین تولد انقلاب را جشن گرفتند.

نماینده کهگیلویه بزرگ که سخنران مراسم یوم الله ۲۲بهمن در شهرستان چرام بود، با حضور در اجتماع بزرگ و باشکوه مردم ولایتمدار شهرستان چرام در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی برگرفته از قیام عاشوراست و رمز ماندگاری آن وحدت مردم، تلاش بیشتر مسئولان و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب است.

عدل هاشمی پور ضمن تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا (س) و قدردانی از حضور یکپارچه مردم فارغ از هر سلیقه و جریان سیاسی در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب ابراز داشت: یاد و خاطره امام راحل گرامی باد که با تأسی از پیامبر اسلام (ص) انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا اسلام را زنده نماید، استقلال و آزادی و عدم وابستگی به بیگانگان را به ملت ایران هدیه نماید.

سخنران مراسم یوم الله 22 بهمن در شهرستان چرام با اشاره به بخشی از خدمات متعدد نظام جمهوری اسلامی در سراسر کشور اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و جوانمردی از دیگر دستاوردهای انقلاب است و دشمنان این مردم از ابتدا با شیوه ها و ابزارهای مختلف مانند ترورهای وسیع، غائله های گوناگون، جنگ 8 ساله، تضعیف باورهای دینی، تخریب ارکان نظام، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و دیگر دسیسه هایش برای متوقف کردن و از بین بردن این نظام الهی استفاده کردند اما به لطف خدا، رهبری های حکیمانه حضرت امام و رهبری و هوشیاری و حضور مردم تمامی این دسیسه ها خنثی شده و به فرصت مبدل شدند.

بر پایه این گزارش، نماینده کهگیلویه بزرگ در ادامه صحبت های خود استمرار انقلاب و راه مقابله با معاندان نظام را انسجام مردم در پیروی از رهبر فرزانه انقلاب دانست و افزود: همگان وظیفه داریم گوش به فرمان سکاندار انقلاب با تقویت خودباوری، روحیه ی ایثار و شهادت، اعتماد به نفس، تقویت بنیه فرهنگی و علمی، عدم وابستگی و تلاش بیشتر مسئولان در رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی، امید را بیش از پیش زنده نگه داریم و در مسیر توسعه با شتاب بیشتری حرکت نماییم.

هاشمی پور حضور چشمگیر و همراه با شور و شعور مردم ولایتمدار چرام در جشن چهل سالگی انقلاب را شایسته تقدیر دانست و عنوان کرد: صمیمانه از حضور مردم تشکر می کنم و به مسئولان توصیه دارم همواره در جهت پایبندی به نظام از مردم الگو بگیرند و قدردان آنان باشند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
معلم چرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
متأسفانه عدل هاشمی هیچ حرفی برای مردم چرام نداشت‌.کاش خبرنگار این تیتر را انتخاب می کرد"هاشمی با دستان خالی به چرام آمد"
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار