کد خبر: ۶۹۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ 12 December 2018
 اخیرا مطلبی مبنی بر "کتک زدن با شیلنگ و دست در مدارس پسرانه کهگیلویه امری رایج است و مربوط به امسال و پارسال و نیست بلکه همیشگی بوده و خواهد بود" در فضای مجازی منتشر شده است. 
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در واکنش به انتشار این مطلب در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد.

«علی پورک‌پور»در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایسنا کهگیلویه و بویراحمد افزود: انتشار چنین مطلبی صحت ندارد و تکذیب می شود.

وی اظهارکرد: البته از گذشته اطلاعی ندارم اما طی 6ماهه ای که مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه را بر عهده گرفتم موردی از کتک زدن دانش آموزی در شهرستان به ما گزارش نشده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه اگر چنین موارد در مدارس شهرستان مشاهد شود قبل از انتشار آن برخورد خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: در صورتی که هر گونه تنبیه و کتک زدن دانش آموزان به ما گزارش شود به شدت با متخلفان برخورد خواهد شد.


برچسب ها: تنبیه ، دانش آموز
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
خدا لعنت کنه اون دبيري ک اگه بخواد رو يه دانش اموزي ک شب گرسنه خوابيده دست بلند کنه اخه بچه هاي اين استان محرومو کتک زدنم شاهکاره!!!اينا خودشون کتک خورده خدا هستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
بچه ابتدایی و وقتی بزنی اعتماد به نفسش میاد پایین شما معلم عزیز دوست داری کسی اعتماد به نفس بچتو ازت ببگیره؟؟ واقعآ از چه نسلی آمدی بالا چطور دلت میاد تو چشم اون بچه ننگاه کنی. ایناامانتن دست شما.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار