با حضور مسئولان استانی و شهرستانی؛
کد خبر: ۶۸۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ 11 December 2018
با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، معاون میراث فرهنگی استان، معاون فرماندار بهمئی، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان و برخی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی سومین دفتر خدمات مسافرتی شهرستان بهمئی افتتاح شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری در این آیین با اشاره به اینکه این دفتر به نمایندگی از دو دفتر خدمات مسافرتی در شهرستان بهمئی افتتاح شده است، اظهارکرد: تا قبل از سال ۹۲ هیچ دفتر خدمات مسافرتی در شهرستان بهمئی وجود نداشت.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این دفاتر به منظور اشتغال‌زایی و رونق صنعت گردشگری در همه شهرستان‌های استان افتتاح می‌شود، افزود: با افتتاح دو دفتر خدمات مسافرتی در شهرستان بهمئی تعداد این دفاتر به ۲۱ دفتر در استان رسیده است.
دبیرکارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید خدمات خوبی در حوزه گردشگری در شهرستان‌های استان انجام داده است، تصریح کرد: تا قبل از دولت تدبیر و امید فقط ۸ دفتر خدمات مسافرتی در استان وجود داشت.
باقری عنوان کرد: شهرستان بهمئی با داشتن طبیعت خوب و آثار تاریخی از جمله تنگ سولک و تنگ ماغر ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد همچنین از فعالیت ۷ کارگاه صنایع دستی در شهرستان بهمئی خبرداد و گفت: برای راه‌اندازی این کارگاه‌ها تسهیلات ارزان‌قیمت به  هنرمندان صنایع دستی اختصاص داده شده است‌.
 
سومین دفتر خدمات مسافرتی شهرستان بهمئی افتتاح شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار