نماینده ولی فقیه؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:جامعه برای پیشرفت و مقابله با هجمه دشمنان به تغییر و اصلاحات فرهنگی و اخلاقی نیاز دارد.
کد خبر: ۶۸۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵ 11 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در نشست شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به مصوبات شوراهای فرهنگ عمومی ادامه داد: بهره گیری از ظرفیت صاحبان فکر و اندیشه، اجرای طرح های پژوهشی و بسج امکانات برای عملیاتی کردن این مصوبات می تواند نقش مهمی برای تقویت فرهنگ عمومی جامعه داشته باشد.

وی با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان علیه ملت ایران بویژه قشر جوان و نوجوان جامعه اظهار کرد: اجرای برنامه های تاثیرگذار فرهنگی می تواند کشور را مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان مصون نگه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات جامعه بر اولویت بندی مسایل و رفع آنها با بهره گیری از نظرات کارشناسی تاکید کرد.

وی همچنین از اعضا شوراهای فرهنگی عمومی استان خواست تا مطالبات رهبری از شورای فرهنگ عمومی را در دستور کار قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار همچنین از روحانیان استان خواست تا از فرصت برگزاری محافل مختلف در مساجد برای آموزش مسایل شرعی استفاده کنند.

در این نشست اعضا این شورا پیرامون مسایل مختلف حوزه فرهنگ استان و چالش های پیش روی در این زمینه به بحث و تبادل نظر پرداختند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار