کد خبر: ۶۸۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ 11 December 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی ، طي آييني و با حضور مسوولان رئيس جديد اداره كار، تعاون و رفاه اجتماعي گچساران منصوب شد.
پیش از ظهر امروز  طی  آیینی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گچساران با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و دیگر مسوولان شهرستان  در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران معارفه شد.

 در این آیین پروانه نیک مرام با بیان اینکه استخدام های کار از سوی اداره کار برگزار نمی شود، اظهار کرد:  در زمینه استخدام افراد دارای معلولیت در ادارات در استان کم رنگ و در کشور نادیده گرفته شده است.

 مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه در اسفند سال گذشته قانون استخدام افراد دارای معلولیت به تایید مجلس رسیده است، ابراز کرد: هرگاه سخن از کار می شود نگاه ها معطوف اداره کار می شود.

وی افزود: همه دستگاه ها متولی اشتغال هستند و تنها ایجاد اشتغال مختص یک نهاد و یا یک دستگاه نیست.

 وی با بیان اینکه در سال گذشته 102 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغالزایی روستایی، فراگیر و عشایری در استان جذب شد، ابراز کرد: از مجموع این اعتبار سهم شهرستان گچساران 7 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده که  440 شغل در این شهرستان  ایجاد شد.

نیک مرام در ادامه عنوان کرد: همه دستگاه ها و روسای مربوطه در زمینه جذب اعتبارات  و ایجاد اشتغال در جامعه تلاش  کنند تا بتوانیم آمار بیکاری را در این استان کاهش دهیم.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در ادامه با اشاره به معارفه رئیس جدید اداره کار،  تعاون و رفاه اجتماعی گچساران گفت: بیژن مهدی پور رئیس سابق این اداره از سال 92 تا کنون در این شهرستان به عنوان سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گچساران  بود.

 وی با بیان اینکه ایشان در قبل از این سمت به عنوان بازرس اداره کار فعالیت داشته است، گفت: از سال 85  تا کنون اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گچساران به حکم سرپرستی اداره  می شد.

 بنابر این گزارش، در پایان این مراسم از زحمات بیژن مهدی پور تقدیر و پرویزی به عنوان رئیس جدید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گچساران منصوب شد./فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار