مدیرکل روابط عمومی استان یزد مطرح کرد؛
مدیرکل روابط عمومی استان یزد گفت: بی توجهی به پیوست‌های رسانه‌ای و فرهنگی یکی از مشکلات در زمینه اقتصاد است.
کد خبر: ۶۸۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 11 December 2018

 علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استان یزد درجلسه کارگروه رسانه در اقتصاد مقاومتی گفت: جلسه کارگروه رسانه در اقتصاد مقاومتی به ابتکار اداره کل روابط عمومی استانداری و مشارکت دستگاه‌های مختلف در حوزه اقتصاد و استان به صورت ماهانه تشکیل شده  و روابط عمومی‌های این دستگاه‌ها نیز در این جلسات به صورت منظم شرکت می‌کنند.
صالحی افزود: در این جلسه دو طرح اقتصادی مشوق کارفرمایان و طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی مورد بحث قرار گرفت که به نظر به درستی این دو طرح اطلاع رسانی نشده است.
وی ادامه داد: امیدواریم با اقداماتی که انجام می‌شود قدم‌هایی در مسیر اشتغالزایی استان برداشته و جامعه روابط عمومی‌های استان نیز وظیفه خود را در این حوزه به خوبی انجام دهند.
مدیرکل روابط عمومی استان یزد همچنین به مصوبات این کارگروه اشاره کرد و افزود:در این جلسه مقرر شد یک ارتباطی بین دانشگاه و حوزه‌های اقتصادی به ویژه اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی برقرار  تا طرح این حوزه به درستی به دانشجویان و فارغ التحصیلان اطلاع رسانی شود.
صالحی گفت:  ارائه مصوبات این جلسه به کارگروه اقتصاد مقاومتی  و تصمیمیات لازم برای تاثیر رسانه‌ها ازدیگر اقدامات  این جلسه  بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار