کد خبر: ۶۸۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲ 10 December 2018
بنا به گفته رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بدهکاران بانکی کهگیلویه و بویراحمد یکی پس از دیگری در نوبت پرداخت بدهی‌های سنگین خود هستند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، موضوع عدم پرداخت بدهی‌های میلیاردی توسط عده‌ای خاص در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر اصلی‌ترین بحث محافل مختلف از دانشجویی گرفته تا فرهنگی و حتی دانش‌آموزی در سراسر استان است.

این روزها که مصادف با ایام مربوط به روز دانشجوست و دانشگاه‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های مناظره و سخنرانی دارند در کمتر جلسه دانشجویی است که از این موضوع حرفی زده نشود.

مطالبه‌گری برای پرداخت بدهی‌های بانکی اکنون در صدر مطالبه‌گری‌های دانشجویی در استان قرار گرفته و از سوی دیگر دستگاه قضایی استان و شخص رئیس‌کل دادگستری هم به جد پی‌گیر این قضیه هستند و بانک‌ها و بدهکاران بانکی را به جد تحت فشار گذاشته‌اند تا تسهیلاتی که گاه چندین سال از عمر پرداخت آن می‌گذرد وصول و به حساب خزانه برود.

این سیر مطالبه‌گری موجب شده که حتی شرکت‌های خدمات‌رسانی که به این استان خدمات می‌دهند و خود در استانی دیگر مستقر هستند پی‌گیر مطالبات 7 میلیارد تومانی خود از بدهکاران کهگیلویه و بویراحمدی باشند که خدمات را گرفته‌اند اما تاکنون نسبت به پرداخت بدهی خود اقدامی نکرده‌اند.

کار به جایی رسیده که بنا به گفته رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد فردی که 4 میلیارد تومان بدهی مالیاتی داشته و زیر بار پرداخت مالیات نمی‌رفته همین چند روز پیش با پای خود به اداره مالیات رفته و 700 میلیون تومان از بدهی خود را پرداخت کرده است. / فارس

دانلود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار