نامه مهتاد به نماینده کهگیلویه
جناب آقای سردار هاشمی پور ،همگان نیک می دانیم که پیروزی پر حرف و حدیث شما در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی و کسب اکثریت آراء مردم نه از باب خط و مشی سیاسی و پایگاه اجتماعی شما و کاملا خارج از دایره ی سیاسی و جناحی خاصی بود که خود را بدان نسبت می دهید !
کد خبر: ۶۸۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷ 10 December 2018
تابناک کهگیلویه وبویراحمد / سیاسی ، مجمع هماهنگی تشکل های اسلامی دانشجویان استان ( مَهتاد ) به نامه نماینده کهگیلویه بزرگ به استاندار و حواشی پیرامون آن واکنش نشان داد.

این مجمع متشکل از 10 تشکل اصلاح طلب دانشگاه‌های مختلف استان است که حمایت قاطع خود را از سیدعلی پرواز با ارسال جوابیه‌ای خطاب به عدل هاشمی پور در واکنش به نامه‌ی ایشان خطاب به استاندار ابراز داشتند:

بسم الله الرحمن الرحیم

هر انسانی که طعم شیرین عزت را بچشد ، هیچگاه به ننگ ذلت و خواری ، تن در نمی‌دهد .
 
نماینده محترم مردم شریف شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام  و لنده در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

بدون مقدمه و اطاله ی کلام ، نامه پر از بغض شما به جناب دکتر احمدی استاندار محترم راه را از بیراهه و فکر و اندیشه را از فرافکنی و مظلوم نمایی ها تمیز و روشن ساخت .

کهگیلویه ، امروز رنجورتر و بی قرارتر از هر زمانی آبستن حوادثی تلخ از جنس تفکرات مذموم و پلشت قومیت گرایی و سهم خواهی هایی‌ست که در تاریخ خود هرگز به این سبک و سیاق ندیده بود .

در حالی که این روزها برخی همقطاران شما با خود زنی و تفرقه افکنی تیغ نفاق را بر خودی و غیر خودی بسته اند این سبک سهم خواهی و تخریب نیروهای توانمند کهگیلویه ی مظلوم از همچون شمایی البته که دور از انتظار نبود .

نیک می دانیم در این آشفته بازار ، شما نیز که به یمن برکات این نظام حساب و کتاب خوب میدانید باید با خود چنین بگویید که ما را هم باید از این نمد کلاهی باشد !
حق شما در جایگاه نمایندگی مردم برای حفظ وحدت و انسجام موجود در میان مردم و تلاش در جهت استحکام آن که در ابتدای نامه مورد بحث به آن اشاره نمودید محفوظ است منتهی جای بسی تعجب و حیرت است که در ادامه تمام تلاشتان معطوف به شکستن حرمت ها و بر هم زدن وحدت و انسجام مردم شده است .

جناب آقای هاشمی پور ، قصد ورود به همچین مباحثی نداشته ایم اما وقتی به وضوح شاهد انتخاباتی نمودن فضای جامعه در چنین روزهای حساسی از سوی شما و نزدیکان حضرتعالی هستیم بنا به رسالت خود لازم دانستیم به شما تذکر بدهیم که به جای پرداختن به مسائل احساسی و قومیتی ، نیروهای خدوم و ارزشمند دولت را متهم به اموری که خود در این سالها سرمنشأ و پایه گذار آن بوده اید نکنید .

جناب آقای هاشمی پور ، پر واضح است عملکرد ضعیف شما در مقام نمایندگی مردم ، بیش از هر زمان دیگری قلوب دوست داران و دلسوزان واقعی این خطه ی زر خیز و دارای استعدادهای ناب انسانی و اجتماعی اما محروم از تمامی ابعاد توسعه را به درد آورده است .

در بخشی از نامه پر از بغضتان خطاب به دکتر احمدی آمده است که :

« آگاه باشید اگر جناب پرواز آسمان ریسمان بافته ، مغلطه و سفسطه نموده و در صدد توجیه عملکرد نادرستش برآید هرگز نباید مورد پذیرش واقع گردد زیرا هیچ مصلحتی ، بالاتر از مصلحت مردم نیست . »

و این خود مصداق بارز آسمان ریسمان بافتن و نادیده گرفتن مصلحت مردم توسط کسی است که در مقام وکالت مردم اظهار فضل می کند !

جناب آقای سردار هاشمی پور ، اکیدا به شما توصیه می شود بنا به فرمایش خودتان مبنی بر نداشتن مشاور و پیشرفت در امور مختلف ، از مشورت با افراد کج اندیش و منحرف بپرهیزید و اختیار خود را به دست و قلم این قبیل افراد ندهید . چرا که به وضوح برای عموم مردم روشن و مشخص است که این قبیل متون و بیانیه ها از ناحیه چه افرادی و با چه نیتی به رشته تحریر درآمده است .
 برای مردمی که بزرگ‌ترین سرمایه های ادبی و فرهنگی را پرورش داده اند تلخ است که کسی در جایگاه وکالتشان چنین ادبیاتی به کار برده و تلخ تر از آن که چنین متونی نه از جانب شخص حضرتعالی که توسط دیگران و به فرمان شما به رشته تحریر درآمده است .

جناب سردار هاشمی پور ،
اِنّ خیرَ الْمالِ ما اَوْرَثَکَ ذُخْرا و ذِکْرا و اَکْسَبَکَ حَمْدا و اَجْرا؛ نیکوترین مال آن است که ذخیره آخرت و نام نیک آورد و ستایش و پاداش در پی داشته باشد و البته که
المالُ یَعْسُوبُ الفُجّارِ؛مال و ثروت فرمانروای بدکاران است‌.

جناب آقای سردار هاشمی پور ،
همگان نیک می دانیم که پیروزی پر حرف و حدیث شما در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی و کسب اکثریت آراء مردم نه از باب خط و مشی سیاسی و پایگاه اجتماعی شما و کاملا خارج از دایره ی سیاسی و جناحی خاصی بود که خود را بدان نسبت می دهید !
کم تحرکی و بی انگیزگی شما در امور سیاسی و دامن زدن به مباحث قومیتی ودشمن تراشی های فرضی به خوبی برای مردم آشکار است .

پر واضح است عملکرد و کارنامه ی شما در تمامی این سالها خود به نوعی است که این روزها همقطاران شما در دایره ی اصولگرایی نیز از شما برایت جسته اند .
و اما تلخ تر از هرچیز سبک زندگی اشرافی و میزان دارایی هایی است که هرگز برای هیچکس روشن و مشخص نشده دقیقا از کدام منابع و با کدام اصول قانونی یا لابی گری با مدیران  بدست آمده اند.
گواه این مدعا در مخالفت شما با تمام طرح هایی‌ست که خواهان شفافیت مالی است یا عدم باج دهی آقای دولتخواه یکی از مدیران ناب اصلاح طلبی به شما طبق بیانات خودشان در روز تودیع از بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه .

این روزها قرار گرفتن برخی چهره ها که سالهاست نقاب های مختلف سیاسی به چهره ی بشدت قوم گرا و تمامیت خواه خود زده اند در فضای رسانه ای منطقه ای کاملا مشهود و روشن است و همگی هدفی واحد را دنبال کرده که همانا تخریب مدیریت ارشد استان و مدیران توانمند ، دلسوز و آگاه دولت تدبیر و امید در استان است .
این وحدت و انسجام کاذب و هجمه های پی در پی قطعا در پی سهم خواهی و تمامیت خواهی های قومیتی خاصی است که پسندیده ، زیبنده و مورد تایید هیچکدام از دلسوزان واقعی کهگیلویه ی مظلوم نبوده و نیست .

ما در مجمع هماهنگی تشکل‌های اسلامی دانشجویان استان ( مَهتاد ) فارغ از مرزبندی های جغرافیایی و قومیتی و با افتخار به تفکر اصیل و ناب اصلاح طلبی ضمن احترام به اندیشه ها و گفتمان های مختلف و مخالف ، پدیده شوم و نامیمون قومیت گرایی و تمامیت خواهی از جانب هرکدام از فعالین سیاسی ، دولتی و علی الخصوص نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از هر طیف و جناح سیاسی و موکدا آقای سردار عدل هاشمی پور را بشدت محکوم نموده و نسبت به تکرار این قبیل اقدامات به شدت هشدار می‌دهیم چرا که تکرار این سری اقدامات بالاخص توسط جنابعالی واکنش قاطع تر مجمع هماهنگی تشکل‌های اسلامی دانشجویان استان را به دنبال خواهد داشت .

در پایان از خداوند منان برای خدمتگزاران خدوم مردم در مدیریت ارشد استان جناب دکتر احمدی استاندار محترم و جناب مهندس پرواز مدیرکل سیاسی و انتخابات استان و همه ی آنها که دل در گرو عمران ،آبادی ، اصلاح و سربلندی استان عزیزمان را دارند آرزوی توفیق و بهروزی داریم ، باشد که در ادامه ی این مسیر به پشتوانه ی بزرگ مردم محکم تر از گذشته ادامه این راه خطیر را به سلامت بپیمایند .

والسلام

مجمع هماهنگی تشکل‌های اسلامی دانشجویان استان ( مَهتاد )
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
روح خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
سلام
همین نامه نوشتن های جدید امثال شماها به نماینده مردم نشان از وحشت و رای اوردن دوباره ایشان هست این مرد زحمتکش کلی اشتغال و بودجه برای این حوزه به ارمغان اورده نادیده گرفتن این خدمات ناسپاسی هست مگر نمایندگان قبلی چه گلی به سر این حوزه انتخاباتی زدن فقط بردن و خوردند و رفتند اما حداقل این اقا پایه گذار چند طرح خوب و دایمی هست که هروقت تکمیل شوند خدمتی هست ماندگار
اما این مخالفت های شما با نماینده کلا مغرضانه و سیاسی هست مگر اصلاح رطب ها چه دست اوردی برای این استان داشتند در هشت سال که دنبال دفاع و لاپوشانی و جبهه گرفتن با چند نامه هستید بروید خدا را قاضی قرار دهید بعد قلم بزنید نه سیاسی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار