کد خبر: ۶۸۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۹ 10 December 2018
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ضمن ابلاغ پیام تبریک و تسلیت فرمانده ناجا به مردم استان کهکیلویه و بویراحمد و خانواده شهید رنجبر، گفت: کشورهای حامی تروریست ، پول های نفتی را هزینه می کنند تا امنیت ایران اسلامی را خدشه دار کنند اما به واسطه جانفشانی و رشادت جوانان این مرز و بوم و هوشیاری مردم قطعاً به اهداف خود دست پیدا نمی کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "محسن فتحی زاده" در مراسم تشییع پیکر پاک شهید "داریوش رنجبر"  از شهدای حادثه تروریستی چابهار در جمع مردم یاسوج، اظهار داشت: از حضور پرشور قشرهای مختلف مردم، نیروهای مسلح، همکاران خود در نیروی انتظامی، استانداری و همه کسانی که به نحوی در هر چه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم شرکت کرده اند، تشکر کنم.

وی افزود: شهیدان ما با نثار خون خود مسئولیت سنگینی را برای ما به جا گذاشته اند و امیدواریم بتوانیم در این زمینه شرمنده این عزیزان نباشیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: در طول چهل سال از پیروزی انقلاب، توطئه ها و تهدیدات فراوانی از سوی دشمنان بر علیه کشور ما انجام شده و آنان معتقد بودند که این انقلاب، چهل سالگی را نخواهد دید اما به برکت امام خمینی(ره) و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هوشیاری و جانفشانی جوانان، کشور ما رو به اعتلا و پیشرفت قرار دارد و در مقابل توطئه ها ایستاده است.

سردار فتحی زاده با بیان اینکه تقدیم این شهید گواه این ادعا است، افزود: نیروی انتظامی همواره در راه برقراری امنیت، شهدایی را تقدیم نظام و انقلاب می کند.

وی تصریح کرد: همه مردم آگاه هستند که کشورهای حامی تروریست ، پول های نفتی را هزینه می کنند تا امنیت ایران اسلامی را خدشه دار کنند اما به واسطه جانفشانی و رشادت جوانان این مرز و بوم و هوشیاری مردم راهی از پیش نبرده و قطعا در آینده نیز نخواهند توانست به اهداف شان دست پیدا کنند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: رزمندگان ما در نیروهای مسلح و نیروی انتظامی، عهد و پیمان بسته اند تا پای جان در راه نظام انقلاب بمانند و نیروی انتظامی با تقدیم 13 هزار شهید در راه نظام اسلامی و استمرار این راه توانسته بر سر عهد خود با نظام و انقلاب بمانند.

وی ادامه داد: شهدا با تقدیم و ایثار جان خود، وظیفه شان را به درستی انجام داده اند و این موضوع مسئولیت را برای ما سنگین می کند که پس از آنها، چگونه عمل و رفتار کنیم.

سردار فتحی زاده ادامه داد: مردم ما همواره نشان دادند با وجود مشکلات فراوان بر عهد خود با نظام و انقلاب استوار هستند و ما نیز عهد می بندیم که بر این مسیر بمانیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در پایان با بیان اینکه من حامل سلام، تبریک و تسلیت فرمانده ناجا به مردم استان کهکیلویه و بویراحمد و خانواده این شهید عزیز هستم، افزود: جا دارد صمیمانه از یکایک شما عزیزان که در این مراسم شرکت کرده اید، تقدیر و تشکر کنم.

گفتنی است، در پایان این مراسم متن پیام تبریک و تسلیت فرمانده سپاه فتح استان کهکیلویه و بویراحمد نیز قرائت شد.
شایان ذکر است، در حاشیه این مراسم سردار "فتحی زاده" در گفت و گوی کوتاه با پدر شهید "رنجبر" از استواری و روحیه بالای وی تقدیر کرد و گفت: از این پس وظیفه شما به عنوان خانواده شهید، نسبت به نظام و انقلاب سنگین تر خواهد بود و ما نیز در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در خاتمه گفت: بر خود وظیفه دانستیم در این مراسم شرکت کنیم چرا که حضور در این گونه مراسمات، روحیه ما را برای انجام هر چه بهتر خدمت دوچندان کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار