بدون تردید یکی از بهترین انتصابات شما در طول دوران مدیریتی که در این استان داشته اید، که بتوان تمام قد از آن دفاع کرد و از جمیع جهات وی را شایسته و برازنده دانست انتصاب جناب آقای سید علی پرواز به مدیر کلی سیاسی- انتخابات استان بوده است.
کد خبر: ۶۸۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۱ 10 December 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی ، رؤسا و فعالین ستاد جوانان دکتر روحانی در استان با ارسال نامه ای خطاب به استاندار از سید علی پرواز حمایت کردند.
متن نامه:

بنام خدا

استاندار محترم با عرض سلام و ادب 

احتراما اجازه میخواهیم بدون مقدمه باب‌ سخن را بگشاییم و با صداقت وصراحت با شما سخن بگوییم.

 بنابراین از بیان مقدمه و تکرار مکرارت ملال آور  و تعارفات دست و پاگیر میگذریم و رو در روی شما مینشینیم و سخن میگوییم.

مهمترین مولفه برای تقویت و توسعه در هر ساختاری نیروی انسانی آگاه به زیر و بم امور و توانمند در حوزه اجرا میباشد.

بدون تردید یکی از بهترین انتصابات شما در طول دوران مدیریتی که در این استان داشته اید، که بتوان تمام قد از آن دفاع کرد و از جمیع جهات وی را شایسته و برازنده دانست انتصاب جناب آقای سید علی پرواز به مدیر کلی سیاسی- انتخابات استان بوده است.

تنها مدیری که در هر جایی بدون هیچگونه بیمی و لغزشی از برنامه ها و رویکردهای دولت عالمانه، مقتدرانه و مودبانه دفاع میکند و به دلیل شاخص های نیکی همچون؛ غنای علمی، تسلط بر سخن، شناخت عمیق از زیرلایه های سیاسی- اجتماعی استان، مردمداری، تدین، اهل گفتمان، دارای اقتدار در عین تعامل،  سلامت نفس و ... برای شخص شما و مجموعه دولت در استان آبرویی و عزتی را فراهم آورده است و سبب بازیابی و تقویت اقتدار دستگاه اجرایی شده است.

بنابراین انتظار میرود وقتی چنین مدیری دارای پتانسیل و ظرفیت بالا جهت کمک به دولت در راستای خدمت به مردم در اختیار دارید بیش از پیش وی را مورد حمایت و تقویت قرار دهید.

علی پرواز یک شخص نیست بلکه نماد و نماینده جوانان و دانشجویان اصلاحطلبی است که همواره مبانی معرفتی را بر منابع منفعتی ترجیح داده اند و اگر امروز امثال شماها به جایگاهی در این استان دست یافته اید بواسطه تلاشها و مرارت های این قشر بی مزد و مواجب بوده است.
 و حال انتظار میرود، سنبل و هویت فکری و اندیشه ای آنان را قدر نهید و آن را بر صدر نشانید تا عسسان امید و بی مایگان سیاسی که عامل ناامیدی جوانان حامی دولت اند نتوانند عرض اندامی کنند و نعره مستانه بزنند.

اخیرا نماینده محترم کهگیلویه بزرگ که همه میدانیم چگونه بر کرسی سبز ملت جلوس کردند، بخاطر مواضع مقتدارنه جناب پرواز در دفاع از برنامه ها و نیروهای توانمند  حامی دولت و تقویت گفتمان اصلاحطلبی و دولت، برآشفته اند و یقه چاک کرده اند که چرا مدیر کل سیاسی‌ "اظهارات چالش برانگیز" میکنند؟

خوشبختانه فقر سوادی را دیگر نمیتوان با پول پوشاند
 "
گشادی قبای نمایندگی با چنین افاضات نحیف و استدلالهای ضعیف  همین جا بر تنش زار میزند.

گویا ایشان هنوز مطلع نیستند که مدیرکل سیاسی دولت وظیفه اش تبیین، تفسیر، تشریح و حمایت از برنامه ها و رویکردهای دولت میباشد.

جناب هاشمی پور را اندرز مشفقانه و نصیحت ناصحانه  میکنیم حال که در مباحث سیاسی  کمیتشان لنگ میزند لااقل مشاوری در این امور برگزینید تا دگر بار چنین شلخته و بی پایه اظهار نظر نفرمایید و جایگاه نمایندگی مجلس به سبب فقدان سواد سیاسی به سخره گرفته نشود.

البته ایشان حق دارند که برنجد، چرا که جناب پرواز مثل بعضی  از مدیران چند نبش دولت، برای هیچ نماینده ای مدیحه سرایی نکرده اند. و همواره عزت و دامن شرافتش را به آلودگی ها نیالوده اند و کاسه دریوزگی برای متاع دنیوی در دست نگرفته اند.

و جالب تر آنکه نماینده محترم در فرازی از نامه خود، استاندار را آمرانه خطاب قرار میدهند و  می فرمایند:

 " جناب آقای احمدی استاندار محترم؛ آگاه باشید که اگر جناب پرواز آسمان ریسمان بافته، مغلطه و سفسطه نمود و در صدد توجیه عملکرد نادرستش برآید. هرگز نباید مورد پذیرش واقع گردد" 

نگاهی از بالا به پایین ایشان به شخص اول دولت در استان و آمرانه خطاب قرار دادن و مرئوس فرض کردن استاندار به هیچ وجه برای ما قابل پذیرش نیست.

گویی استاندار در مقابل ایشان کارمندی بیش نیست و مامور است و معذور.

انتظار میرود استاندار محترم از اقتدار قوه مجریه در برابر دخالت های بی جای نماینده واکنش در خور شان و جایگاه خود نشان دهند و به نماینده متذکر شوند که اصل تفکیک قوا را رعایت کنند.

و اجازه ندهند که اقتدار دستگاه اجرایی با چنین ادبیات آمرانه ای در اذهان مردم و جوانان حامی دولت خدشه دار شود.

البته چنین اظهار نظرهای نسنجیده و شتابزده ای از جناب هاشمی پور مسبوق به سابق بوده و شاید اخیرا به دلیل وعده های بر زمین مانده و سوگندهای وامانده، خواست بساطی بگستراند و قماری کند که "از قضا سرکنگبین صفرا فزود"
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار