جناب پرواز شما که اینهمه ادعای اصلاح طلبی و دفاع از دولت را جار میزنید چگونه است که تمامی فرمانداران منصوبی شما هنوز حکم سرپرستی دارند و نتوانسته اید حکم قطعی آنها را بگیرید.
کد خبر: ۶۸۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷ 09 December 2018
مطلبی که در ادامه آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
جوک های پرواز تمامی ندارد
مدتی است که سکان مدیرکل سیاسی انتخابات  استانداری استان محروم کهگیلویه و بویراحمد بر عهده شخصی گذاشته شده که ماحصلی جزء تفرقه افکنی،سوء مدیریت،ناکارآمدی،به حاشیه رفتن نیروهای شاخص اصلاح طلب،ایجاد حواشی برای مدیران،انتصاب مدیران ناکارآمد و فاقد سابقه مدیریتی و پایین آمدن کیفیت و کمیت خدمت رسانی به مردم به دلیل عدم شایسته سالاری در بگارکیری مدیران هیچ دستاورد دیگری برای استان نداشته است.
آقای پرواز در حال مدعی اصلاح طلبی است که خود جای یکی از شاخص ترین نمادهای اصلاح طلبی استان (سید کرامت الله کریمی )را گرفت و این در حالی  بود که آقای کریمی مورد تایید همه بزرگان اصلاح طلب استان بود.
آقای پرواز در حالی ادعای اصلاح طلبی می کند که در متینگ ها،سخنرانی ها و در هر فرصتی که برایش مهیا شد بزرگان اصلاح طلب استان از جمله استاد منطقیان،دکتر لاهوتی و آقای رضا توفیقی را آماج تهمت ها و حملات خود قرار داد و هر گونه افترا و تهمت ناصوابی را به آنها نسبت داد.
آقای پرواز نماد اصلاح طلبی  کسانی  هستند که ۹۰ هزار آرای مردمی را پشت سر خود داشته اند ،نماد اصلاحات آنهایی هستند که بخاطر دفاع از اصلاحات بازداشت شدند،رد صلاحیت شدند،استخوان خرد کردند و هرگونه هزینه سیاسی و اجتماعی را برای دفاع از اصلاحات پرداخت کردند.
جناب پرواز شما که اینهمه ادعای اصلاح طلبی و دفاع از دولت را جار میزنید چگونه است که تمامی فرمانداران منصوبی شما هنوز حکم سرپرستی دارند و نتوانسته اید حکم قطعی آنها را بگیرید.
جناب پرواز شما که داعیه ی حمایت از دولت دارید چگونه است که نمی توانید از عزل مدیران منصوبی خود جلوگیری کنید و البته خودتان معترفید که قبلا تذکر داده بودین اما مثمر ثمر نبود و این یعنی اینکه دولت اصلاحات وقعی به شارلاتان بازی های سیاسی شما نمی دهد.
جناب پرواز شما چگونه اصلاح طلبی هستین که از مدیر کلی انتقاد میکنید که خود منصوب دولت اصلاحات و معاون رئیس جمهور(جناب آقای شهیدی ) می باشد.
آقای پرواز شما چگونه از کسی به عنوان نماد اصلاحات و رنگ بنفش در استان و در بین مدیران نام میبرید که با همه اصلاح طلبان ریشه دار از موسی خادمی گرفته تا منطقیان و لاهوتی زاویه دارد و به نوعی به هر کدام تاخته و با صحبتهای نسنجیده،افراطی و بچگانه خود به آنها  تازیانه زده.
جناب پرواز تا کی میخواهید به بیانات مشمئزکننده،متعفن و تفرقه افکنانه ی خود و تخریب شخصیتهای شناخته شده و مورد وثوق مردم و مسئولان رده بالای اصلاحات ادامه دهید.
جناب پرواز اگه بزرگواران و اساتیدی همچون منطقیان،لاهوتی و رضا توفیقی نماد اصلاحات استان و کهگیلویه بزرگ نیستند چرا هر کدام از بزرگان کشوری اصلاحات همچون آقایان هادی خامنه ای،محمدرضا خاتمی و دیگر بزرگان اصلاح طلب که به استان ما سفر میکنند دیدار با این عزیزان اولویت کاری آنهاست.
و در آخر مایلم به شما توصیه کنم که بزرگان اصلاح طلب استان بخاطر تعامل،فروتنی،اعتدال و نجابت در رفتار و گفتار مورد اعتماد مردم و بزرگان اصلاح طلب کشور بوده و هستند و این شیوه غلط و ناپسندی که شما در این دوره کوتاه مدیریت خود انتخاب کرده اید نه تنها به ارتقاء جایگاه شما کمکی نخواهد کرد بلکه کوتاهترین راه برای سقوط شما خواهد بود،پس تا دیر نشده با تغییر این نوع گفتمان تفرق افکنانه به مسیر صحیح و تمکین به خرد ورزی و قانون برگردید.
والعاقبه للمتقین.
امیر محبی فر ۱۹آذرماه ۹۷
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
به نظر می رسه پرواز کلا اینکاره نیست آخه کسی میاد بعد از یک عزل اینگونه همه چیز رو متشنج میکنه؟ واقعا برخی مدیران استانداری نوبرانه هستند!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
تا میش نه و ماله بز خواجه کماله!!!
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
نویسنده اول تکلیف سیاسی خودشو معلوم کنه بعد نرخ تعیین کنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
تازه به دوران رسیده ها معمولا شتابان میتازند که صندلی خود را حفاظت کنن
این نیز بگذرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
به این پرواز بگویید تو برو پرواز یاسوج را اندازی کن که نیاز مردم نه اینکه خودت پرواز کنی
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
جناب نویسنده اتفاقا بوهای که فرمودید حل ماکه مطالعه کردیم برهم زد تاکنون یک مدیر کل به این شجاعت بجز معاون سیاسی از اصلاح طلب ها حمایت قاطع نکرد موسی خادمی که تکلیفش معلوم منفعت وطایفه ای عمل کرد ودرانتخابات گذشته که اصلاحات را نابود کرد بعد از احمدی نژاد دوم بود در به نابودی کشاندن استان دوما ماهیت سیاسی خودرا معلوم بفرمایید وبویی از جریان اصلاح طلبی نبردید فقط بهت گفتن حمله کن چون اگر اصلاح طلبها این اندازه اقای لاهوتی ومنطفیان ورضا توفیقی وجه اشتراک داشته بودند چندین دوره بود که نمایندگی کهگیلویهبزرگ چندوره است دست بدست اصول گریان نمیگشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار