شهرداری یاسوج پاسخگو باشد!
صبح امروز چند تصادف زنجیره ای در همین مسیر رخ داد که علاوه بر معطلی های زیاد و اخلال در تردد این مسیر (با توجه به احتمالات وجود موارد اورژانسی) باعث ایجاد خسارات زیادی به خودروها شده است.
کد خبر: ۶۸۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 09 December 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، خیابان منشعب از بلوار شهید جلیل که تنها مسیر دسترسی به بیمارستان امام سجاد است بر اثر جاری بودن آب! صبح ها دچار یخ زدگی شده و عملا عبور و مرور را با خطرات ناشی از لغزندگی مواجه می کند.
صبح امروز چند تصادف زنجیره ای در همین مسیر رخ داد که علاوه بر معطلی های زیاد و اخلال در تردد این مسیر (با توجه به احتمالات وجود موارد اورژانسی) باعث ایجاد خسارات زیادی به خودروها شده است.
احمد حاتمی که یک راننده تاکسی درون شهری است و خودروی وی امروز بر اثر یخ زدگی جاده و از کنترل خارج شدن خودرو دچار حادثه گردیده است به خبرنگار تابناک گفت : در حالی که بارشی وجود نداشته است امروز صبح یک آن با جاده ای یخ زده مواجه شدم که به محض ورود به محدوده ، کنترل خودرو را از دست دادم و با دیگر خودرویی هم که دچار همین مشکل شده بود با هم برخورد کردیم.
وی که تنها راه کسب درآمد خود را همین خودروی پراید اعلام می کند ، عنوان کرد : این چه وضعی است ؟ چرا باید این همه آب اینگونه در این مسیر پرتردد جاری باشد که در این فصل سرما اینگونه یخ زده و باعث وارد آمدن این همه خسارت به ما و دیگران شود؟ من با این وضعیت گرانی و مشقت تهیه نان خانواده ، خسارت وارد شده را از چه کسی طلب کنم؟
حمید فرزام فر که راننده خودروی سمند دچار حادثه تصادف است هم به تابناک گفت : در بیمارستان امام سجاد همراه بیمار خود بودم  که در حال برگشت متاسفانه در این مکان بر اثر یخ زدگی جاده کنترل خودرو سخت شد با دیگر خودروها تصادف کردم و اکنون هم مانده ایم و متاسفانه کسی هم پاسخگوی این وصعیت نیست.
اما نکته مهم دیگر تصادفات زنجیره ای امروز در جاده دسترسی به بیمارستان امام سجاد ، وجود خودروی یکی از پزشکان بود.
محسن شه پری به تابناک گفت : تازه بیماران خود در بیمارستان شهید بهشتی را ویزیت کرده بودم و در حال رفتن به بیمارستان امام سجاد برای ویزیت بیماران بستری در این بیمارستان بودم که دچار این حادثه شدم .
این پزشک افزود :  وقتی به محل رسیدم با وجود سرعت پایین ، خودرو لیز خورد و با خودرویی دیگر برخورد کرد و خودرویی هم از پشت کنترلش را از دست داد و به عقب خودروی من خورد و حالا هم این وضعیت را داریم.
شه پری گفت : همیشه این آب در این جاده روان است و هیچکس هم پاسخگو نیست و مشخص هم نیست کسی به این موضوع توجه داشته باشد. 
عباس صدری که از شهروندان یاسوجی است و به عنوان یک شهروند خبرنگار ، تصاویر و مقدمات تهیه گزارش را برای تابناک مهیا کرده است ، گفت : از اولین افرادی بودم که به محل رسیدم و سعی کردم با تذکر به رانندگان و ارسال این وضعیت برای برخی گروه های فضای مجازی ، از کسانی که احتمال تردد آنان در این مسیر هست بخواهم دقت داشته باشند.
صدری با انتقاد از شهرداری یاسوج ، افزود : اگر در این ساعات قرار باشد خودروهای اورژانس که اولین فاکتور موفقیت آنان در نجات جان بیماران ، سرعت عمل است ، از این مکان تردد می کردند آن هم با سرعتی که این خودروها باید داشته باشند ، چه فاجعه ای رخ می داد؟ 
وی در پایان از شهرداری و مسئولین خواست نسبت به جان ، مال و امنیت مردم کمی مسئولانه تر عمل کنند و مشکلاتی به این کوچکی که می توانند خسارات هنگفت جانی و مالی در پی داشته باشند را با کمی مسئولانه تر برخورد کردن ، مرتفع کنند.
لازم به توضیح است انتشار این خبر به معنی زیر سوال بردن دیگر خدمات شهرداری یاسوج نیست بلکه تلنگری است برای مسئولان این دستگاه خدمات رسان که بدانند با کوچکترین سهل انگاری های آنان ، احتمال بروز چه حوادثی با چه عواقبی وجود دارد ضمن اینکه تابناک حق پاسخگویی و توضیحات احتمالی را برای شهرداری یاسوج محفوظ می دارد. 
تکمیلی/ توضیحات شهرداری یاسوج
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روابط عمومی شهرداری یاسج در خصوص خبر فوق توضیحاتی ارائه داد که در ادامه منتشر می شود.
با سلام و خدا قوت خدمت دست اندرکاران سایت محترم تابناک؛

احتراما؛ در خصوص جاری شدن آب در جاده دسترسی بیمارستان امام سجاد (ع) به استحضار می رساند، از آنجا طی دو ماه گذشته تاکنون پمپ های مربوط به آبیاری فضای سبز شهری خاموش می باشند و هیچگونه زیرساخت آبی دیگری مربوط به شهرداری یاسوج در این فلذا آب جاری شده در این مسیر ارتباطی به شهرداری یاسوج ندارد.

لازم به ذکر است، خیابان مذکور جهت دفع آبهای سطحی جدول کشی و زیرساخت لازم را دارد و در صورتی که آب از محل دیگری (همچون ترکیدگی لوله آب و ...) در خیابان ها جاری شود باید دستگاههای متولی رسیدگی کنند.

بدینوسیله ضمن تاکید بر بررسی کامل موضوع تا روشن شدن دلیل تصادفات صورت گرفته، از مدیریت محترم سایت تابناک تقاضامندیم نسبت به انتشار توضیحات شهرداری یاسوج اقدام فرمایید.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار