یادداشت عدل هاشمی خطاب به استاندار
خدای ناکرده حتی اقدامات غیر عمد و ناآگاهانه ی مسئولان در عدم تحقق این مهم، گناهی نابخشودنی و عواقب جبران ناپذیری در پی دارد.
کد خبر: ۶۸۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰ 09 December 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پی برخی اظهارات مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد ، عدل هاشمی پور با ارسال یادداشتی خطاب دکتر احمدی خواستار نظارت بیشتر وی بر رفتار و عملکرد بذخی مدیران حوزه استانداری در جهت حفظ وحدت عمومی شد.
متن یادداشت
بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر احمدی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد
                                                 سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) سربلندی مردم و مسئولان در نزد وجدان شان و خدای سبحان را آرزومندم.
در همین راستا بیان نکاتی چند به جهت اهمیت، ضرورت دارد.
امید است همگان با گذر از امیال فرعی در جهت پویایی و تعالی مسیر راستین انقلاب حرکت نماییم.

نیک مستحضرید حفظ وحدت و انسجام موجود در میان مردم و تلاش در جهت استحکام آن، وظیفه همگان بویژه دلسوزان انقلاب، از الطاف کریمه ی الهی، از اهداف و وصایای مؤکد امام راحل و منویات رهبر فرزانه انقلاب است.
بی شک، ایجاد بستر مناسب و زمینه ی تحقق این فریضه ی مهم، از وظایف ذاتی، اخلاقی و سازمانی هر مسئول و جزء  منشور تمامی ادارات، ارگان ها، نهادها، دستگاه های دولتی، غیر دولتی و سازمان های مردم نهاد است و از طرفی تحقق این امر از حقوق اولیه و طبیعی شهروندان بر مسئولان است که می بایست راههای رسیدن به این مقصود با دقت نظر و برنامه ریزی اصولی، عملیاتی و اجرایی گردند.
 
خدای ناکرده حتی اقدامات غیر عمد و ناآگاهانه ی مسئولان در عدم تحقق این مهم، گناهی نابخشودنی و عواقب جبران ناپذیری در پی دارد.
لذا درک حساسیت امور وظیفه ی مسئولان را صدچندان می نماید. به همین منظور خاطر شریف جنابعالی را به تأمل و تعمق در این مقوله مهم، سرنوشت ساز و حیاتی که بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز است، معطوف می دارم.
چراکه هم دفع ضرر احتمالی عقلا واجب است و هم مردم این خطه از ایران اسلامی در استقرار و استمرار جمهوری اسلامی خاصه وحدت عمومی مردم، پیشگام بوده و هزینه ها ی لازم را حتی فراتر از وسع و انتظار، به پای شجره ی طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار و تقدیم نموده اند.
بنابراین جلوگیری از آنچه که بر خلاف این اهداف عالیه در حال شکل گیری و انجام باشد را تکلیف خویش می دانم.

متأسفانه مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد بدون توجه به مقوله ی فوق و بدون اعتنا به جایگاه حقوقی خویش، مبادرت به اظهارات ناسنجیده، شتابزده،  احساسی و خارج از وظیفه و روال اداری می نماید به گونه ای که جانبداری وی در مسئولیت خطیری که بر عهده دارند حتی برای عموم نیز محرز و مشخص گردیده است. 
اظهارنظرهای چالش برانگیز  و حساسیت زایش در برنامه های مختلف، نه تنها هیچگونه کمکی به وحدت و آرامش جامعه و جریانات سیاسی داخلی موجود نمی کند بلکه سبب افتراق مردم  و دامن زدن به حواشی و مسایل منطقه ای و قبیله ای نیز شده است. 

جناب آقای دکتر احمدی

آگاه باشید که اگر جناب پرواز آسمان ریسمان بافته، مغلطه و سفسطه نموده و در صدد توجیه عملکرد نادرستش برآید هرگز نباید مورد پذیرش واقع گردد زیرا هیچ مصلحتی، بالاتز از مصلحت مردم نیست.
خوشبختانه مردم ثابت کرده اند به مراتب از مسئولان آگاه تر و  فهیم تر بوده و مسائل را به خوبی رصد می کنند و همواره پایبندی و وفاداری خود را به نظام و انقلاب و رهبری معظم به منصه ی ظهور رسانده و در آزمون های سخت، سربلند بیرون آمده اند. 

جناب آقای استاندار

 اغماض و چشم پوشی از خطای کارکنان و زیرمجموعه، از قوانین نانوشته و از ویژگی های مثبت یک مدیر موفق و انقلابی است اما در جایی که مصالح نظام و مردم در خطر باشد گذشت و چشم پوشی جز خیانت، هیچ معنای دیگری ندارد.
امیدوارم در وظایف محوله آنچنان که مورد رضای مردم و خدای سبحان باشد موفق و سربلند باشید.

                      عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
97/9/17
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
آقای هاشمی خودش سفسطه گویی در ذاتشه و بقول قدیمیها‌گلگشه آب برو دنبال سله ایگرده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار