شهرستان کهگیلویه؛
مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کهگیلویه وبویر احمد یک روز پس از عزل ناگهانی و غیر متعارف سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه با وی دیدار و از بانیان این اقدام به شدت انتقاد کرد.
کد خبر: ۶۸۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹ 08 December 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد شدید از روش نامتعارف و نحوه برخورد با کمال دولتخواه اظهار داشت: کمال دولتخواه فرزند خانواده ارزشمند شهدا است و بنا به فرمایش رهبری فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست حفظ حرمت خانواده شهدا از مهم ترین اصول اساسی نظام و انقلاب است.

 

انتقاد شدید سید علی پرواز از عزل ناگهانی دولتخواه/ بانیان این اقدام نادرست باید در بستر قانون تاوان پس دهند/ باید وفای به عهد، شرافت و مردانگی داشته باشیم

سید علی پرواز ابراز داشت: دولتخواه خدمتگذار توانمندی بود و در عرصه مدیریت مثل  رنگ بنفش نماد دولت تدبیر و امید در شهرستان بود.

مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری بیان داشت: کسانی که با ندانم کاری به تخریب نماد دولت در کهگیلویه پرداختند باید تاوان این اقدام را در بستر قانون پس دهند.

پرواز تصریح کرد: مدیران کل، فرمانداران و بخشدران مراقبت باشند مهمات شلیک مخالفان دولت به نمادهای دولت در استان و شهرستان ها را تدارک نبینند.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بیان کرد: عزل کمال دولتخواه که از مدیران شایسته و توانمند استان بوده اقدامی نسنجیده و خلاف مصالح و شعارهای دولت است و  بانیان و مسببان این اقدام باید بدانند که این کار بیش از تلاش های چندین ساله دلواپسان و مخالفان دولت موجب سرخوردگی و ناامیدی طرفداران اصیل دولت شد.

پرواز خاطر نشان کرد: در این مورد استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستورات لازم را برای مدیران مربوطه ابلاغ کردند و خواستار بررسی دقیق موضوع شدند.

وی ضمن یادآوری تلاش ها و تذکرات معاون سیاسی و مدیرکل حوزه استانداری عنوان کرد: هم معاون سیاسی و هم مدیر کل حوزه استانداری قبل از انجام این اقدام، تذکرات لازم را داده بودند و قطعا با عوامل این اقدام به شکل قانونی برخورد خواهد شد.

سید علی پرواز عنوان کرد: دولت ها با سیاست ها و رویکردهای اعلان شده با نظر اکثریت مردم به قدرت می رسند و مردمی که به این سیاست ها رای دادند حق مطالبه گری دارند و باید این حق عزیز شمرده شود.

وی در پایان این دیدار بیان کرد: اگر می خواهیم از ما به نیکی یاد شود باید حق مطالبه گری را پاس بداریم و وفای به عهد که یکی از خصلت های ارزشمند انسان است، باید داشته باشیم و برای وفای به عهد شرافت و مردانگی لازم است که برخی آن را ندارند.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار