کد خبر: ۶۸۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 08 December 2018
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه ای از عموم مردم جهت حضور گسترده در مراسم تشییع و تدفین شهید مدافع حریم امنیت سروان داریوش رنجبر در یاسوج دعوت کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم 
 وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ (سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹) 
 شهادت هنر مردان خدا است و چه نیکو است که این هنر در راه پاسداری و صیانت از ارزشهای اسلامی به ویژه حراست از امنیت مومنین به کار گرفته شود. شهیدان مدافع حریم امنیت جامعه اسلامی مردان راستینی هستند که با شجاعت و غیرت و ازخود گذشتگی وبا نثار جان ارزشمند خود ، از حریم جامعه دفاع نموده و امنیت پایدار را برای امت مسلمان و جامعه اسلامی به ارمغان می آورند. 
وقوع جنایت تروریستی در چابهار، یک بار دیگر قساوت و خباثت و دلهای پرکینه دشمنان ملت ایران را آشکارتر ساخت. اما به کوری چشم دشمنان، ملت ایران راه شرافتمندانه و افتخارآمیز خود را ادامه خواهد داد و مانند گذشته بر همه‌ی دشمنی‌ها فائق خواهد آمد و عاملان و آمران این جنایت مذبوحانه و کور تروریستی را به سختی تنبیه و از کرده خود پشیمان خواهند کرد. 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، ضمن محکوم نمودن این جنایت تروریستی که باهدف القای ناامنی در جمهوری اسلامی ایران طراحی شده بود و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین این حادثه، شهادت افتخارآمیز سروان شهید داریوش رنجبر و سرباز وظیفه ناصر درزاده را به خانواده های معظم و معزز این دو شهید گرامی و عموم مردم متدین و شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و از مردم ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت می نماید در مراسم تشییع و تدفین شهید بزرگوار سروان داریوش رنجبر که روز یکشنبه مورخ 18 / 09 / 1397 راس ساعت 30 / 9 صبح  از جلوی فرماندهی انتظامی استان واقع در میدان امام حسین علیه السلام یاسوج  برگزار می گردد حضور پرشور، باشکوه و دشمن شکن داشته باشند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی 
استان کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار